Chapter 9

1K 50 3
                                    

Εγω και η Dinah ήμασταν στην πιτσαρία που είχα δει στο διαφημιστικό και περιμέναμε την Lauren, ενω προσπαθούσαμε να βρούμε ερωτήσεις για την συνέντευξη 'τι λες για το αν ηταν το όνειρο της να γίνει youtuber η έγινε κατα τυχη;' 'ναι καλη ερώτηση' της ειπα και το εγραψε στο λαπτοπ 'τι λες για το αν ο πατέρας της έδωσε όλα τα λεφτά για να γίνει ολο αυτό που είναι τώρα;' με κοίταξε με ενα περίεργο ύφος 'εμ δεν ξέρω Mila μπορεί να την φέρει σε δυσκολη θεση' 'χαχα' της γελασα και της απάντησα χαμογελαστα 'με τίποτα μην σκέφτεσαι τέτοια' 'κανόνισε να την φέρεις σε δύσκολη θεση, μονο αυτό σου λεω' Άκου τι λέει δεν παιζει να το κάνω αυτό ή θα το κάνω; 'εντάξει δεν θα την φερω' σηκωσα το χέρι μου και εκανα σήμα στην σερβιτόρα για να έρθει,με είδε και ήρθε σχεδόν τρέχοντας 'γεια σας τι κάνετε;' μας είπε με ενα μεγάλο χαμόγελο, έχω να πω πως ηταν πολύ όμορφη κοπελα είχε ξανθά μαλλιά, γαλάζια ματια και το χρωμα τον χειλιών της ηταν απαλό ροζ 'γεια σου καλά είμαστε εσύ;' είπαμε και οι δυο μαζί 'καλά και εγώ τι θα θελατε;' 'εμ μια χαβανέζικη' 'και μια πεπερονι' με διέκοψε η Dinah 'και μια πεπερονι όπως ακουσες' είπα γελώντας 'χαχα οκ σε 1 τέταρτο..το πολύ 18 λεπτα θα είναι έτοιμες' είπε χαμογελώντας και εφυγε 'πωω το κεφάλι μου' είπα βάζοντας τα χέρια μου στα μαλλια μου 'σε καταλαβενω έχουν γίνει τοσα πολλά και εγώ μια απο τα ίδια είμαι... Σε νιώθω' 'είδες;' 'αχαμ..λοιπόν για πες τι θα βάλεις να κανει η Lauren για την νίκη σου;' 'εδώ ψάχνουν παιδιά στην ηλικία μας ώστε να παρουσιάσουν το καταστημα ντυμένα πίτσα' με κοίταξε με ενα σοκαριστικό βλέμμα 'omg δεν περίμενα να της κάνεις αυτό το πράγμα, είσαι κακια' 'δεν είμαι απλώς μου άρεσε η ιδεα' ναι ρε που τα πουλας αυτα;' καλά πίστεψε οτι νομίζεις' 'ΜΠΟΥ' 'Παναγία μου' πετάχτηκα απο την καρέκλα βλέποντας την Lauren 'καλά πας καλά;' 'αχα απλώς ήθελα να σε τρομαξω το οποίο το κατάφερα παρα πολύ καλά' 'δώσε ρε' της είπε η Dinah και εκαναν το σύνθημα τους, τοτε εκατσαν και και η Lauren άρχισε να μιλάει 'λοιπον Camila να σου το πω και από κοντά, συγχαρητήρια αν και δεν είμαι συνηθισμένη σε ήτα μπράβο σου...μονο που θελω να μου υποσχεθεις οτι δεν θα ξενακανεις αυτό που έκανες' 'ΠΕΣ ΣΤΗΣ ΤΑ' φώναξε η Dinah 'οοοο σε παρακαλώ μην αρχίζεις και εσύ 'δεν αρχίζω απλα σου λέω...ανησυχησα πολύ να το ξέρεις' ενα χαμόγελο πήγε να βγει απο τα χείλια μου αλλά δεν το άφησα 'μην ανησυχεις δεν θα το ξανά κανω' 'σου άρεσαν τα λουλούδια και οι μπανάνες;' με ρώτησε και η Dinah μίλησε πρωτη 'Ώπα ποια λουλούδια..τι γίνεται και γιατί πρέπει να τα μαθαίνω παντα τελευταία' 'κάτσε κάτσε πήρες φόρα Dj' της ειπε η Lauren κάνοντας σήμα με τα χέρια της να σταματήσει 'απλώς μου τα έστειλε για να μου δείξει οτι λυπάται που έγινε όλο αυτό, τίποτα παραπάνω' 'μπανάνες;' εε; αυτό το κορίτσι γιατί πρέπει να πηγαίνει απο το ενα θέμα στο άλλο; 'ναι μπανάνες δεν ήταν όμορφη ιδέα' 'κοιτά για την Mila που είναι χτυπημένο ναι τώρα για τον φυσιολογικο κόσμο δεν νομίζω' 'οντως..ιιιι τι ειπες;'της είπα φωναχτά όταν συνειδητοποιεισα τι είχε πει 'αχαχα σταμάτηστε σας παρακαλώ' είδα την Lauren να κλαίει απο τα γέλια 'ορίστε και οι πίτσες' ακουστηκε μια φωνη και είδα οτι ήταν η σερβιτόρα 'κάτσε να σε βοηθήσω.. Sashaaa' 'Laurennn πλάκα κάνεις;' 'πωω ρε πόσο καιρό έχουμε να βρεθούμε;' 'όχι καιρό χρόνια πρεπει να λες.. ομορφυνες η μου φαίνεται;' 'αα δεν ξέρω..εσύ πάντως εχεις γίνει πιο κούκλα απο οτι ήσουν' Ποια είναι αυτή και απο που ξέρει την Lauren; και εγώ και η Dinah ειχαμε μείνει αφωνες,κάνοντας σήματα η μια στην άλλη 'παιδιά είμαστε και εμείς εδώ' τους είπε η Dinah 'ο ναι Sasha να σου γνωρίσω τις φίλες μου απο εδώ η Dinah και η Camila... Κορίτσια απο εδώ η Sasha' 'αν και σας γνώρισα πριν δεν πρόλαβα να σας συστηθω' 'δεν πείραζει χαρηκα' είπε η Dinah δίνοντας της το χερι της 'και εγω' με κοίταξε περιμένοντας να της μιλήσω 'και εδώ είναι η ωρα που μιλάμε Camila' μου είπε η Lauren..έχω να πω οτι η συμπεριφορά της με ενόχλησε λίγο γιατί ουτε Camz δεν με φώναξε αλλά με είπε και φιλη της συνήθως κάτι άλλο θα με πει και όχι προς το 'φιλικό', Camila σταματά να σκέφτεσαι τέτοια δεν σε νοιάζει 'ναι ναι με συγχωρείς χαρηκα' της έδωσα το χερι μου και μου έδωσε το δικο της, τοτε την πήρε η Lauren απο το χέρι και εκατσαν στην καρέκλα 'απο που γνωρίζεστε' τις ρώτησε η Dinah 'γνωριζομαστε απο παλιά, απο όταν ήμασταν 16 κάπου εκεί' 'και πως χωριστηκατε;' ρώτησα ανήσυχη 'ε η laurenza έπρεπε να κάνει ταξίδια και έτσι χάσαμε τις επαφες μας,αφού μετακομησα και εγώ' laurenza τι καινούργιο και αυτο; 'ευτυχώς που ξανασυναντηθηκαμε μικρή μου' 'παλι καλά να λες' αγκαλιαστηκανε και φιληθηκαν στο μάγουλο. Ένιωσα κάτι μεσα μου δεν ξέρω τι ηταν πάντως ήθελα να φύγω και να τις αφήσω 'τωρα που θυμηθικα Mila ήρθε η ωρα να πεις στην Lauren το τι θα κάνει' μου είπε η Dinah 'τι θα κάνει;' 'ελα ρε Mila για την ήτα της' 'αααα αστο καλύτερα' 'τι εννοεί;' με ρώτησε η Laur 'θα ντυθεις πίτσα και θα διαφημίσεις το μαγαζί' 'πλάκα κάνεις;' είπε η Sasha 'δεν είναι ανάγκη θα βρω κάτι άλλο καλύτερο' 'όχι ρε θα πω στο αφεντικό να μην βρει αλλά άτομα, ώστε να είμαστε μαζί' της έκλεισε το μάτι 'τέλεια' είπε η Lauren ενθουσιασμένη χτυπώντας παλαμάκια. Τελικά όλο αυτό μου γύρισε μπούμερανγκ όχι μονο δεν την νοιάζει το αν θα γίνει ρεζίλι αλλά θα έχει και 'παρεα'

~~~~~~
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος vote comment follow plz❤
#camren @camren

I hate you-You love me (greek fanfic)Where stories live. Discover now