'Mila πραγματικά άλλο ενα ρούχο να μου βάλεις θα πε' δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει του εδωσα και αλλά ρούχα, ειχαμε παει για ψώνια με τον Dylan για το σημερινο πάρτι και τον είχα φορτώσει 'θύμισε μου να μην ξαναερθω ποτε μα ποτε για ψωνια ξανά μαζί σου' γυρισα προς το μέρος του και τον έβλεπα ελάχιστα μέσα απο αυτήν την στίβα ρούχων που του είχα κανει 'ξανά πες το και θα σου βάλω και αλλά' 'βρε πλακιτσα εκανα τόση ώρα' 'έτσι μπράβο..πάω να τα δοκιμασω εδώ θα μείνεις' 'οτι πεις αγάπη μου' μου έδωσε ενα φιλί και έκατσε σε μια καρέκλα 'λοιπόν αυτό πως σου φαίνεται;' με είδε με γουρλωμενα ματια 'δεν θα βγεις εξω με αυτό εδώ' 'γιατί δεν κατάλαβα αφού μου παει' 'και θα σε αφήσω νομίζεις να σε βλέπουν οι άλλοι και να τους τρέχουν τα σάλια..τόσο κοντό που είναι' 'μπαα δεν είναι και τοσο' εκανα μια στροφη για να με δω στον καθρέφτη και ο Dylan σηκώθηκε 'αν θες να το πάρεις θα το βάζεις μονο και ΜΟΝΟ σε εμένα' μου εβαλε τα χέρια γύρω απο την κοιλιά μου 'ώστε έχουμε ορεξουλες κύριε Dylan' του πα και γελασα γιατί με γαργαλησε 'αχααα' μου ψυθηρισε αλλά εκείνη την στιγμη κάτι άλλο έπιασε την προσοχή μου και δεν τον ακουγα καλα, είδα κάποιον να μας κοιτά επίμονα απο τον καθρέφτη και προσπάθησα να καταλάβω ποιος ηταν. Όχι ρε φιλέ οχι ηταν η Lauren, δεν ήθελα να δείξω οτι δεν με ένοιαζε για το τι έγινε μεταξύ μας και δεν ήθελα να την πληγωσω δείχνοντας οτι είμαι και σκύλα γιαυτό απομακρυνθηκα απο τον Dylan και ξεροβηξα. Είδα οτι άλλαξε κατεύθυνση αμέσως και αποφάσισα να την ακολουθησω 'μωρο μου πάω λίγο πιο πέρα να πάρω κατι που είδα και έρχομαι' 'οκ' ετρεξα γρήγορα γρήγορα ώστε να την προλαβω 'Lauren' φωναξα δυνατα, με άκουσε και σταμάτησε 'Camz;' 'γεια' 'γεια' ξαφνικά έχασα τα λογια μου δεν ήξερα τι να της πω 'ωστε αυτό ήθελες να μου πεις;' 'εμ ναι...βασικά ήθελα να δω τι κάνεις αν είσαι καλα..για την ακρίβεια ήθελα να σε ακούσω δεν μου αρέσει η κατάσταση που αφησαμε τα πράγματα' μου χαμογέλασε και μου ακούμπησε το μάγουλο μην τα κανεις αυτά σε παρακαλώ 'Camz ηρεμισε όλα είναι εντάξει δεν με θες, δεν με γουσταρεις ρε παιδι μου το κατάλαβα ασε που είσαι και μια χαρά απο οτι βλεπω' κοίταξε εξω απο την βιτρίνα σε κατι λουλουδια και ηταν έτοιμη να κλάψει δεν είπα κάτι άλλο που να αφορούσε αυτό το θέμα δεν ήθελα να την κάνω να νιώσει πιο άβολα απο οτι ηταν 'σου αρέσουν;' 'ποια;' 'τα λουλούδια' 'α ναι είναι τα αγάπημενα μου...με κανουν να ξεχνιεμαι όταν περναω δύσκολα' 'χαίρομαι που βρίσκεις τον τρόπο' την κοίταξα στα ματια αλλά δεν με κοίταξε μάλλον δεν ήθελε να δω οτι δακρυζε 'ήρθε η ωρα να φειγω θα με ψάχνει και ο' 'Dylan' 'ναι..οποτε τα λέμε σήμερα στο πάρτι;' ''λογικά' γύρισε και πήγε να φύγει 'αα παρεμπιπτόντως αυτό το φόρεμα σε κανει πολύ όμορφη' 'σε ευχαριστώ' είπα με μια μεγάλη χαρά και έφυγα. Όταν πήγα στα δοκιμαστιρια ο Dylan μιλούσε στο κινητό Μισο λεπτό μου εκανε νόημα και πήγα και έβγαλα το φορεμα, στο μυαλό μου ενα μονο πραγμα είχα τα λογια της Lauren και γενικά όλη την συζήτηση, οποτε με έβλεπε στεναχωριμενη έκανε κάτι για να μου φτιαξει την διάθεση τώρα ήρθε η δική μου σειρα.
YOU ARE READING
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfiction~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...