Chapter 19

1K 52 8
                                    

'Μμμ ώστε έτσι ρομαντική μας βγήκε η Lauren, παρκάκι,πικ νικ μια χαρά σας κόβω' είπε η Dinah βάζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στα πόδια της. Ειχαμε παει για τρέξιμο με όλα αυτά που έγιναν ειχαμε χασει την φόρμα μας, και αυτό δεν είναι καλό ηδη νομίζω οτι έχω πάρει 1 με 2 κιλά. Η ωρα ηταν 7 το πρωί και εδώ που τα λέμε νυσταζα παρα πολύ 'ναι ειδες η γλυκιά μου' είπα με ενα χαζό χαμόγελο που δεν νομιζω να φύγει τόσο εύκολα απο το πρόσωπο μου 'και περίμενε μην πας τόσο γρήγορα, νυσταζω κιόλας και είμαι έτοιμη να πέσω κάτω' 'αα δεν φταιω εγώ σε αυτό, εσύ και οι έρωτες σου που μιλατε όλο το βράδι' 'δηλαδή εσύ με τον Darren θες να μου πεις οτι δεν μιλάτε;' 'μιλάμε καμάρι μου αλλά όχι και έτσι,είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι' όντως με την Lolo μιλαγαμε υπερβολικά πολύ απο της 12:00 μεχρι της 5:30 το βραδι και χωρίς διακοπή, αν μιλάμε απο τώρα έτσι φανταστείτε το μετά 'εμείς κάνουμε την διαφορά' 'τι άλλο θα κάνατε εσείς αφού και τα δυο σας ζαβα είστε' ξεκίνησε ξανά να τρέχει γρήγορα που εξαφανίστηκε κυριολεκτικά.

Αφού την βρήκα καθισαμε για να ξανακάνουμε διατασεις, η Dinah είχε βάλει το ποδι της πανω στο παγκάκι όπως και εγώ και περίμενε να περάσουν 20 δευτερόλεπτα για να αλλάξει πόδι 'το ξέρεις οτι σε 3 μέρες φευγουμε ε;' μου πέ βγάζοντας μια τούφα που είχε πέσει μπροστά απο το πρόσωπο της 'εσύ τι λες..λες να μην το ξέρω αφού είμαι έτοιμη να πω στον διευθυντή να καθυστέρησουμε την συνέντευξη αλλά ξέρω οτι αυτό δεν γίνεται' μια θλίψη με έπιασε λέγοντας το..αφού θα φύγω δεν θα ξέρω πλέον τι θα είμαι με την Lauren, όσο το σκέφτομαι γίνεται χειρότερο αλλά έτσι είναι όταν είσαι χαρούμενη παντα κάτι γίνεται και στα ανατρέπει όλα 'κοιτά εμένα δεν θα με χαλαγε αλλά δουλειές αγάπη μου δουλειές' την κοίταξα πονηρά γιατί πρωτη φορά την έβλεπα τόσο ενθουσιασμένη για ένα αγόρι, όλοι οι προηγούμενοι
της ήταν πολύ βλακες και δεν της άξιζαν 'να σου πω την συνέντευξη θα την ξανακάνουμε αύριο, σήμερα θα βγω με την Lauren' 'ε δεν κάνεις και κάτι άλλο εσύ μονο μαζί της είσαι' είπε αλλάζοντας την διάθεση της αλλά όχι προς το κακό 'ζηλευουμε;' 'θες την αλήθεια..ναι ναι ζηλεύω σε θέλω μονο για εμενα το παραδεχομαι' είπε έχοντας το χερι της στον δεξι μου ώμο 'αι ρε' της απάντησα γελώντας.

Όταν τελειώσαμε τις διατασεις τρεξαμε για κανένα μισαωρο και γυρισαμε πίσω στο ξενοδοχείο, η κάθε μια πήγε στο δικό της δωμάτιο για να κανει μπάνιο και μετα απο λίγη ωρα ήρθε η Dj στο δωμάτιο μου. 'Που θα πάτε;' με ρώτησε η Dinah ενω έτρωγε μια σοκολάτα με κομματάκια καραμελας και ειχε τα πόδια της πανω στο τραπεζάκι 'δεν ξέρω πάντως θέλω βοήθεια, θέλω να είμαι τέλεια όταν με δει να της κοπεί η ανάσα' 'ουυ εχεις άγριες διαθέσεις εε;' 'δεν με βλέπεις' την χτυπησα παιχνιδιάρικα στο κούτελο και της πήρα ενα κομμάτι σοκολάτας Ντριννν-Ντρινν 'το κινητό σου χτυπάει πάω να δω ποιος ειναι' 'μην τολμήσεις' 'και όμως τολμησα..λοιπόν λέει Γεια σου ομορφουλα μου ελπίζω να είσαι ενθουσιασμένη για το ραντεβού μας όσο είμαι και εγω, θα περάσω κατα της 8:00. Ααα ντυσου απλα και μην βαφτεις.
Τα λέμε μετα φιλάκια
η Lolo σου❤'
Είχα παγώσει λίγο με το μύνημα όταν λέει να μην βαφτω,
εννοεί καθόλου; ούτε λιγο; δεν μπορω να το κάνω αυτό 'τι θα κάνω δεν μπορεί να με δει έτσι' είπα πολύ δυνατά γιατί με είχε πιάσει ανχος 'σιγά βρε Mila πως κάνεις έτσι χαλάρωσε, θα σε φτιαξω εγώ μην ανησυχεις' μετα απο αυτό η καρδιά μου ηταν έτοιμη να σπάσει, απο το τόσο ανχος.

I hate you-You love me (greek fanfic)Where stories live. Discover now