Intalnirea

62 8 6
                                    

Eram la cafenea.Imi savuram sucul de banane si capsuni.A intrat un om ciudat cu un palton negru pe el si ochelari de soare.Se uita la mine dubios.Si-a luat o cafea,dar din greseala i-au cazut ochelarii pe jos si s-au spart in mii de bucăți.M-am uitat la el.Avea ochii roşi.Am iesit imediat si am inceput sa fug iar el dupa mine.Am luat-o înspre pădure cu speranta ca îmi va pierde urma,dar nu a fost asa.Dintr-o data s-a transformat intr-o bestie fioroasă cu colți ascutiti si ghiare tari.Stiam ca o sa ma ajungă,dar nu am renuntat sa sper.A sărit pe mine si m-a pus la pământ.In momentul acela îmi pierdusem toata speranta.Când sa isi înfingă colții in mine cineva care si-a înfipt sabia in el si l-a ucis.Atunci mi-am dat seama ca visul pe care l-am avut a fost o imagine care urma sa se întâmple.Eram speriată,caci nu stiam ce se intampla.M-a luat in brate si simteam aceeasi căldură pe care o simtisem in vis.
Eu:-Cine esti?
El:-Asta nu contează,important e ca...
-Stiu ce o sa zici,important e ca sunt bine,ca acela era un monstru din lumea de jos si ca probabil iesise sa se hrănească.
-Cum ai stiut?
-Am avut un vis cu ceea ce se intampla acum,asa ca te intreb eu,tu cine esti?
-Eu sunt Eu sunt Criss,de la Crisstopher.Tu cine esti?
-Eu sunt Jenny.Acum te rog sa îmi explici ce se intampla si de ce mie?
-Ce ciudat,ai ochii galbeni.Ti-ai pus lentile de contact?
-Nu,asa m-am nascut.Acum spune-mi ce se intampla.
-De unde ai lantisorul?
-De la mama mea care a murit acum 2 ani.Dar ce te intereseaza?Tu raspunde-mi la intrebare.
-Esti o gardiana.
-Cum?!Ce sunt?!Ce e asta?
-E o persoana care are puteri fascinante,care e născută pentru a apără Cristalele Infinitului.Ele sunt 3 in total.Tu deti deja unul,cel care se afla la l antisorul tau,am si eu unul,cel care este pus la inel si mai e unul care e pus in bratara fratelui meu.
-Asta e imposibil.
-Ai spus ca ai avut un vis in care ai vazut ceea ce s-a intamplat mai devreme.
-Asa si?
-E o putere pe care o deti.Asta si mai ai una.Cea de a putea controla vremea cu sentimentele si stările tale.Mai devreme erai speriată,asa ca a inceput sa ploua,acum esti linistită asa ca s-a înseninat.
-Si acum ce ar trebui sa fac.
-Trebuie sa vii cu mine.Sa te antrenez si sa te învăț sa iti controlezi puterile.
-Dar de ce ma urmărea acea creatură?
-Voia piatra.
-De ce?
-Cu ea poate trai la infinit si poate sa pună stăpânire peste tot si toate.
-Atunci sa mergem.
Desi deabea il cunoscusem simteam ca pot sa am incredere in el si ca niciodata nu ma va lasa.Imi era simpatic si nu era nici urat.Il urmăm peste tot cu multa speranță si incredere presimtind ca o sa fiu in siguranta cu el.

In urmatorul capitol voi pune si poza lui Jenni.Sper ca v-a placut pana acum.

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum