Tacerea

36 4 13
                                    

Era mijlocul zilei,eram cu Criss,Beea si Drew cumpărături.Fata prietenei mele era palidă,nu era ea însăsi,am vrut sa vad daca se simte bine,dar m-a ținut la distanță spunând ca totul e in regula,desi stiam ca nu e asa.Fruntea ei începuse sa luceasca din cauza stropilor de transpirație ce ii curgeau pe frunte,iar suvitele de par intrandu-i in ochi.Se simțea rău,insa nu recunoștea.A incercat si Drew sa o ajute,insa aceasta l-a respins.Daca pe noi nu ne-a lăsat sa ne apropiem,dar arminte pe Criss,cu care nu prea se înțelegea si se contraziceri mereu.Obosea repede,asa ca am vrut sa ne asezam putin pe o banca,insa voia sa ne continuam drumul.Văzând ca devine din ce in ce mai rău am hotărât toți trei sa ne ducem la ea si sa aflăm ce se intampla.
-Beea,uite cum arăți,ce ai?am spus eu hotărâtă sa imi ajut cea mai buna prietena.
-Nimic sunt bine,nu va mai faceti atâtea griji.
-Sa nu ne facem griji?!Uite cum arăți.Trebuie sa te ducem înapoi la Brackinston,sa te odihnesti si sa iti revi.A spus pe un ton serios Drew.
-Nu e nevoie,stau putin pe o banc si imi revin.Probabil e din cauza oboselii,trece repede.
-Cum vrei tu capoaso,sa nu asculti niciodată de cei care iti vor binele.A spus Criss dandu-si suvita care ii intra in ochi.
-E problema mea si stiu cum sa o rezolv,va multumesc pentru grija.
-Nu ai pentru ce.A spus Criss ironic iritand-o pe Beea.
-Ne-am întors toți cu spatele si am plecat.Beea rămăsese in urma asa ca m-am întors sa ma uit dupa ea.Cand o zăresc,vad cum ochii ei incep sa straluceasca si cum ii apar niste semne ciudate pe corp.Am vrut sa merg la ea sa vad ce are,dar...
Si m-a trezit.Era ora 3:00 dimineata si eram in patul meu.Se pare ca totul a fost doar un vis,toți dormeau,iar Beea era bine.Afara stelele lucrau in armonie cu luna pentru a lumina noaptea in care noi eram invaluiti.Aceasta imagine m-a relaxat,ajutandu-ma sa adorm.
De dimineata m-am dus direct la Criss sa ii spun ce s-a intamplat noaptea trecuta.A fost atent la fiecare detaliu pe care l-am rostit.Făcând o analiza si dandu-mi un raspuns.
-Cred ca visul pe care l-ao avut aseară a fost o acțiune care sa va intampla.
-Cum am avut visul in care te-am visat pe tine si întâlnirea noastra?Am spus eu imbujorandu-ma.
-Da,asa.A spus el zambindu-mi si sarutandu-ma usor pe buze.
-Iti mutumesc,dupa noapte aceasta chiar aveam nevoie de asa ceva.
-Ma bucur ca ai aparut in viata mea.Daca nu erai tu nu eram asa fericit niciodată.
-Nici eu.Dar acum trebuie sa vad ce fac.Cred ca nu ar trebui sa ii spun Beei ce am visat.
-Nu,mai bine păstrezi tăcerea.Si o sa vedem ce o sa se întâmple.
-Da,e mai bine asa.
Niciunul dintre noi nu a zis nimic.Restul zilei a fost ca celelalte,ne-am antrenat ,iar cand a venit seara ne-am dus sa mâncăm,iar dupa am mers la culcare.Asteptam sa vad daca ceva din visul meu se va intampla in celelalte zile.



Hei,imi pare rău ca nu am scris de atâta timp,doar ca sunt cu scoala,cu temele,anul asta am examen,asa ca sunt destul de obosită.Am incercat totusi sa scriu acest capitol,sper ca mi-a iesit.Si sper ca va place noua coperta a povestii,am facut de multe ori modificari la ea pentru a arata din ce in ce mai bine si sper ca am meritat efortul.Bye!

Ps:bibi,nu ai postat capitolul vineri,si am asteptat foarte nerăbdătoare,las' ca te țin eu minte si o sa vezi ce patesti la scoala luni.
Ps:

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum