Perechi cu perechi

37 4 11
                                    

Ca de obicei a sunat ceasul acela enervant,dar de data asta eram prea obosită din cauza antrenamentului,asa ca m-am culcat la loc.Dintr-o data intră în camera mea Criss.Ma ia pe sus si ma duce la parter.Eram asa somnoroasa incat nu puteam scoate niciun cuvant.M-a pus pe jos si a inceput sa ma ude cu un pistol cu apa.Eram asa furioasa incat am inceput sa ma balbai.
-Tu ai înnebunit?Uite ce mu-ai facut!
-Nu te-ai trezit cand a sunat ceasul,asa ca am gasit o solutie.
-Puteai sa vi la mine si sa ma impungi cu ceva sau sa începi sa tipi prin camera nu sa ma uzi.
-Credeam ca o sa iti placa sa te car in brate.
-Mi-a placut,dar nu si ultima parte.
M-am dus in cameră si m-am schimbat.In timp ce coboram,ca o împiedicată ce sunt,am cazut pe scări.Criss a vazut si a venit repede sa ma ajute sa ma ridic.Ma rusinasem,speram sa nu am fi facut de ras in fata lui.Dar din nefericire a inceput sa rada.
-De ce râzi?
-Si mie mi s-a intamplat asta odată.De atunci am invatat sa fiu mai atent,poate o sa te ajute si pe tine.
-Sa sperăm.
-Acum hai,sa mergem la antrenament.
Mergeam împreună spre curte.Eram curioasă ce vom face.
-Azi te vei lupta cu mine,fata arme,fara nimic.
-Sper ca o sa fie bine.Dar unde sunt Beea si Drew?
-Ei încă dorm,ca nu trebuie sa se antreneze.
-Ce bine de ei,am spus oftand.
Ne uitam unul la altul foarte atenti.Eu am inceput prima.Era asa de aproape sa ii dau un pumn,dar m-am oprit.Pur si simplu nu am putut sa il lovesc.Nu am vrut sa par slaba,asa ca am incercat sa ii dau un alt pumn,dar el mi l-a prins si m-a tras la pieptul lui.Ne uitam unul in ochii celuilalt.Am inceput sa ne apropiem din ce in ce mai mult si ne-am sărutat.A fost un moment dulce pentru amândoi.Imediat dupa au aparut si Beea cu Drew.
-Buna,ce faceti?
-Ne antrenam doar.
-Am pierdut cumva ceva ca va vad cam emoționați.
-Nu ,suntem doar obosiți.
-Pai bine atunci.A spus Drew.
Acestia au plecat,iar noi am continuat antrenamentul.Eram amândoi cam nedumeriți,nu stiam ce se va intampla.Dar Criss m-a intrebat.
-Jenny,tu ai vrea sa fim impreuna?
-Nu stiu,da.Spun eu cu inima in gât.Dar tu vrei?
-Da.Deci suntem impreuna acum.
-Da.Dar cred ca ar fi bine sa ținem putin timp secret asta.
-Da,e prea devreme sa le spunem.
In timp ce noi eram la antrenament,Beea si Drew ieșiseră sa se plimbe,caci venise seara si stelele se vedeau intr-un mod extraordinar.
-Ce frumoase sunt stele,spuse Beea.
-Ca tine,a spus Drew.
-Multumesc,esti foarte drăguț Daniel.
-De ce imi spui Daniel?
-Imi place mai mult numele asta si in plus cred ca ti se potriveste mai bine.
-Uite,o stea cazatoare,pune-ti o dorinta.
-Gata.
-Si eu.
In timp ce merge Beea s-a împiedicat si a cazut peste Daniel.Acestia nu s-au putut abtine si s-au sărutat.Parca o magie plutea in aer si i-a unit.
-Beea,vrei sa fi iubita mea?
-Da,chiar vreau.
Acestia s-au strâns tare in brate de parca ar fi fost ultima oara.
-Dar ar fi bine sa ținem secretul putin timp.I-am distrage pe Jenny si Criss de la antrenamente.
-Da,le spunem cand or sa fie mai relaxați.
Acestia cand s-au întors la biblioteca, i-au gasit pe Jenny si Criss inauntru,band cate o ceasca de ceai.
-Buna,scuzați întârzierea,dar a fost foarte frumos cerul si am vrut sa mai stam putin.A spus Beea.Toți se uitau putin tensionati unul la celalalt.Dar am trecut peste asta.Ne-am asezat pe scaune si am inceput sa povestim ce am facut in acea zi.

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum