Criss pov
Din spatele ei au iesit aripi!Asa ceva este imposibil!Niciunui gardian nu i se putea intampla asa ceva,chiar daca suntem pe jumatate îngeri.Cum se poate?Erau niste aripi asa frumoase.Erau mai albe ca laptele si luminau in razele soarelui,erau grandioase,mai mari decat mi-as fi putut imagina.Întrebarea este,cum e posibil?Ma uit la ea si o vad speriată,confuză si uimită.Nu stie ce i se intampla si nici eu.Merg spre ea si cand ma vede se panicheaza.
Jenny pov
Nu stiu ce mi se intampla!Nu mi s-a mai intamplat asa ceva in viata mea,si nici de vazut nu am mai vazut.Ce ar trebui sa fac?Sa ii spun lui Criss?Si daca va reacționa rău.Cine stie ce se va intampla.Dar pana sa hotărăsc ce sa fac ma trezesc cu Criss langa mine privindu-ma uluit.Stiu sentimentul,si eu sunt la fel.
-Jenny...
-Criss...
Bun asa.Ne spunem numele unul altuia.-Ce mi se intampla,Criss?
-N-nu stiu.Hai sa mergem.Trebuie sa găsim o rezolvare la asta.Spune si indica spre aripile mele.
Ma ridic si începem sa mergem umăr la umăr,fara sa scoatem un sunet,ceea ce produce o situație incomodă.Dintr-o data,fara sa imi dau seama,nu mai simt pământul sub picioare.Il aud pe Criss cum ma striga si ma panichez.
-Jenny!
-Criss,ajuta-ma!
-Linisteste-te,relaxeaza-te si concentraza-te.Sunt aripile tale,poți sa le controlezi.M-am calmat,am inspirat aer adânc in piept si am inchis ochii.Peste câteva secunde am putut simti iar pământul sub mine.Am inceput sa zâmbesc si sa sar de bucurie,iar Criss râdea.
-Chiar trebuie sa găsim un raspuns la asta.
-Da.
Peste câteva minute am ajuns inapoi la Brackinston.Beea si Drew se uitau la noi ca la extratereștri si gurile ajunseseră pana in podea.Prima oara devenisem confuză,dar mi-am amintit de aripile ce la port in spate fara a putea sa le fac sa dispară.M-am simtit ca o ciudățenie a naturii si a trebuit sa fac ceva in privinta asta.
-Va mai holbati mult?Sa stiti ca nu e prea confortabil sa fiu atintita cu privirea de parca as fi scăpată de pe luna.
-A-a,s-scuze...
-Mda...Beea,cred ca e prima oara cand te aud balbaindu-te.
-Pai nu e prea usor sa ma uit la asta,spune indicând spre aripile mele.
-Drew!Trezeste-te!
Acesta tresare si se încruntă încercând sa vadă daca visează sau e real.-Alea sunt aripile tale?
-Nu,sunt ale bunicii mele de cand era ea in culmea tinereții si m-a rugat sa i le țin pana cand se întoarce din vacanta din Honolulu.Normal ca sunt ale mele!
-Sunt reale?
Bun,e mai prost decat credeam.
-Da.
-Poți zbura?
Si atunci am zis sa ii arat.M-am concentrat si am inceput sa ma desprind de sol.Zburăm prin încăperea imensa distrandu-ma si bucurându-ma de aceasta abilitate.Am trecut pe langa cei trei,facandu-le parul sa se fluture.Am luat-o pe Beea de mâini si am luat-o pe sus,aceasta tipand si râzând in acelasi timp.Cand am vrut sa il iau prin surprindere pe Criss,m-a prins de mana si m-a tras lipindu-ma de pieptul sau si sarutandu-ma.Dar un tusit ne-a stricat momentul.
-Drew,ti-a mai spus cineva ca esti un idiot?Se încruntă Criss la brunet.
-Da,eu ii spun acum.Esti un idiot.
-Usor îndrăgostiților.V-am deranjat pentru ca trebuie sa aflăm ce s-a intamplat cu Jenny.
-Ok.Trebuie sa mergem in biblioteca si sa cautam Cartea Gardienilor.
-Cartea cui?Intreaba Beea cu o privire buimacă.
-Cartea Gardienilor,iubito.
-Ooooooooo.spunem eu si Criss in cor.
-Ce "Ooooo",e iubita mea.
-Am inteles,iubitule.
-Spre biblioteca!Strigă Criss de parca am porni la război.
Am pornit râzând spre marea încăpere gata de a afla ce se intampla cu mine.Ne-am împrăștiat si am inceput sa cautam cartea.Erau foarte multe. Unele erau de dragoste,unele SF,unele romane politiste,unele de gatit si multe altele.Daca voiam sa aflu ceva găseam aici.
De mai bine de doua ore cautam acea carte care ma poate ajuta sa aflu ce se petrece.Când si ultima speranță începea sa mi se duca,Drew a scos un țipăt de disperat spunând, scuze,urlând ca a gasit cartea.Incep sa alerg înspre el pentru a o lua si sar pe el căzând amândoi.Ma ridic repede si iau cartea din mâinile lui.
-Scuze Drew pentru cazatura,stai sa te ajut sa te ridici.O, nu,e ok,iti multumesc ca iti pasă daca sunt întreg.
-Nu ma imita,nu iti iese.Spun eu începând sa rad de fata lui chinuită.
-A,da,am uitat ca tu esti speciala si nimeni nu poate sa se ridice la nivelul tau.
-Multumesc pentru compliment.Acum,ridica-te si nu te mai tara.
Dupa aceste cuvinte Criss vine înspre mine sa începem sa cautam răspunsul la problema pe care am capatat-o de când au aparut aceste aripi.Am răsfoit cartea cu multa atentie ca nu cumva sa ratez ceva.Pe la mijloc am gasit ceea ce cautam.Am inceput sa citesc cu voce tare:"Un gardian poate deveni înger daca are mai mult sânge de înger si este nascut prin combinarea unei ființe umane si a unui înger.Acest lucru se intampla foarte rar,deoarece ingerul care se îndrăgosteste de un om si vrea sa isi petreaca viața cu el trebuie sa coboare din cer si sa renunte la aripi,devenind si el un om,dar sângele sau ramane de inger.Gardianul înger este cel mai puternic dintre toti si poate infrange întunericul care cu timpul se va imprastia si va declansa un război între bine si rău.Gardianul are puteri incredibile,de care nu stie si pe care le va descoperi o data cu aparitia aripilor.Acestea pot dispărea daca persoana respectivă se concentrează foarte mult pe disparitia lor,acest lucru fiind valabil si pentru aparitia aripilor.Cristalul gardianului il ajuta pe acesta sa isi tina puterile sub control si oferindu-i mai multa putere,iar simbolul de pe mana ii ofera protectie."
-Întotdeauna am crezut ca esti un înger,dar nu unul adevarat.Desi,ar fi trebuit sa ma astept la cat de frumoasa esti.Ma complimentează Criss.
-Multumesc,stiam.
-Ce modestă esti,imi atrage Beea atenția.
-De la tine am invatat.
-Bun,acum ca am aflat ce ti se intampla,ar trebui sa descoperim acele puteri ascunse,intervine Drew.
- De acord,dar sa incepem de maine,acum sunt cam obosită.
-Si eu,spun Beea si Criss in cor.
-Atunci sa mergem la culcare.
Fiecare a mers in camera lui,exceptandu-l pe Criss care a venit sa doarmă cu mine.Ne-am schimbat in pijamale si ne-am pus in pat,eu asezandu-mi capul pe pieptul lui,iar el tinandu-ma de talie.Ochii mei s-au inchis,adormind cu respiratia lui Criss ce se lovea de parul meu.
CITEȘTI
Symbols
FantasyMi-a dat mana si m-a ridicat.Plângeam si eram speriată,iar el m-a luat in brate.Îmbrătisarea calda mi-a alinat suferința si ma simteam protejată. Eu: -Cine esti tu? El:-Asta nu contează acum,important e ca esti bine si ca eram prin preajma. -Ce era...