Beea pov
M-am trezit intr-o incapere alba si pustie,eram la spital.Din afara acesteia se auzeau niste voci speriate,dar si nervoase.M-am dat jos din pat si am inaintat usor inspre usa,cu picioarele calcand podeaua rece.Cand am deschis usa am vazut negru.Totul era negru,iar usa disparuse.Era frig iar un fior mi-a strabatut sirea spinarii cand am auzit un marait.M-am intors cu fata inspre locul de unde venea acest sunet si am vazut un baiat brunet cu niste blugi stramti negri si o camasa neagra.Cand ma uit mai bine observ niste aripi negre cu varfuri albe iesind din spatele sau.Acesta se uita la mine si spune:
-Ajuta-ma!
M-am trezit cu broboane de transpiratie pe frunte intr-un pat de spital.Langa mine era Drew care ma tinea de mana ingrijorat,la fel ca ceilalti.Cand au vazut ca am deschis ochii acestia s-au luminat la fata iar Drew mi-a dat un sarut apasat pe buze.Dar nu a apucat sa termine pentru ca Jenny l-a smuls de langa mine si a sarit pe mine ca o animala,sufocandu-ma cu imbratisarea sa.
-Ne-am facut atatea griji!De acum incolo nu ma voi mai deslipi de tine.Voi fi langa tine in permanenta.
Drew tuseste:
-Vei fi langa ea mereu,chiar si cand vom face...
-Stai,stai,stai...nu chiar mereu,nu vreau sa va vad cum va reproduceti.
-De parca tu si Criss nu ati face-o.
Am inceput toti sa radem,dar eu mi-am amintit de vis.
-Ce s-a intamplat?
-Ai lesinat.Doctorul a zis ca nu e nimic grav,dar trebuie sa ai mai multa grija la ce mananci.
-Sigur ca asta voi face.
Dupa ce a venit doctorul pentru un ultim control am fost externata.
Am ajuns acasa.Ne-am asezat toti in living,fiecare pe unde a apucat,adica:Criss intr-un fotoliu si Jenny peste el,acesta spunandu-i ca e grea,iar aceasta dandu-i un cot in stomac,rezultatul fiind o injuratura din partea lui Criss,iar eu si Drew ne-am asezat unul lamga altul pe canapea,ca niste oameni normali,ce se presupune ca ar trebui sa fim.
-Vreau sa va spun ceva.Cat timp am fost inconstienta am avut un vis.Am vazut un baiat brunet de varsta cu noi cu aripi negre cu alb cerandu-mi ajutorul.
Jenny se uita ciudat la mine,parca macinand-o ceva:
-Ai idee cine era?
-Nu.Dar parea ingrozit.
-Inainte de toate...de ce ai visa asa ceva?intreaba Drew.
-Nici nu sunt sigura ca a fost un vis.Parea foarte real.
-Dar numai Jenny poate avea viziuni,intervine Criss.
-Dar Beea este legata de acel portal,poate de aceea are viziuni,spune Jenny.
-Sau poate are viziuni cu lucruri care vin din portal,adauga Criss.
Jenny pov
Am o vaga presimtire pe cine a visat Beea.Si eu l-am visat.Dar de ce ii cerea ajutorul?Si de ce avea aripi?Ceva nu se potriveste.Aleg sa nu spun nimic legat de asta si sa cercetez singura.Iar simbolul lui de pe mana mi se pare ca l-am mai vazut undeva.
Hei,scuze ca e scurt acest capitol,dar aici m-a cam părăsit inspiratia,voi încerca sa postez mai des si sper ca îmi va reusi.
CITEȘTI
Symbols
FantasyMi-a dat mana si m-a ridicat.Plângeam si eram speriată,iar el m-a luat in brate.Îmbrătisarea calda mi-a alinat suferința si ma simteam protejată. Eu: -Cine esti tu? El:-Asta nu contează acum,important e ca esti bine si ca eram prin preajma. -Ce era...