Prima zi

48 4 3
                                    

Dupa ce am mâncat am mai stat putin de vorbă,iar dupa ne-am dus la culcare pentru ca trebuia sa ne trezim de dimineata pentru prima zi de antrenament.Nu prea imi convenea ca de obicei nu ma scol inainte de 10,dar a trebuit.Dimineata voiam sa mai stai putin,dar nu am vazut ditamai ceasul cu cuc in holul bibliotecii.Când a inceput sa bată ora 7:00 m-a dat jos grămadă din pat.M-am ales cu o vanataie mica,dar nu era ceva grav.M-am schimbat repede si am coborât.Cel care pornise alarma cu cuc era chiar Criss.Inițial am vrut sa il strang de gât,dar am zis ca nu se merita,mai ales ca de abia ma trezise si nu prea aveam forță.
-Ai probleme?De ce naiba ai dat drumul la chestia aia,m-a dar a jos din pat.
-Trebuia sa te trezesti,mi-a spus Beea ca tu nu o sa te scoli dimineata asa ca l-am pornit.
-Imi vine sa te dau cu capul de toți pereții.
-Esti cam tafnoasa dimineata.
-Esti cel mai enervant om pe care l-am întâlnit.
-Sti,dupa cum arăți ar trebui sa se racoreasca pe aici.Dar in schimb se încălzește.
-Poate din cauza furiei.
-Sigur,păi hai in curtea din spate,acolo o sa te antrenez.
Am mers cu el in spate.Acolo ne asteptau Beea si Drew.Langa ei erau niste săbii din sticla,identice cu sabia care a străpuns monstrul din padure.Cu alea trebuia eu sa ma lupt.Am luat una,iar Criss tot una.Criss i-a trimis pe Drew si Beea sa pregătească niste gustări,caci nu mancasem in acea dimineata.
-Bun,esti gata?
-Oarecum.
-Sa incepem.
Si a inceput sa vina înspre mine cu o viteza incredibila.Am inceput sa o iau la fuga,iar el dupa mine.Nu m-am oprit nicio secunda,si nu stiu cum a ajuns fix in fata mea.Nu m-am putut opri si am cazut cu el cu tot.Eram deasupra lui.Privirile noastre sau intersectat si eram pe cale sa ne sarutam,cand apar Beea si Drew cu gusturile.
-Hai la masa!strigară ei.
Eram nervoasă,ne-au întrerupt momentul,m-am dat de pe el si ne-am ridicat.Nici el nu era prea multumit,dar si-a revenit repede.Eu putin mai tarziu dupa el.Am mâncat si ne-am reintors la antrenament.Am invatat cat de cat sa manuiesc sabia.Nu mai sunt la fel de praf.Toata ziua ne-am antrenat.La sfarsit eram franta.M-am dus in camera mea sa imi fac dus.Cand am iesit din camera Criss ma astepta.Si mi-a intins o cutie.
-Ce e asta?
-Deschide-l.
Înăuntru era o brățară cu diamante.Era asa de frumoasa.
-Pentru ce?
-E un cadou,ma gândeam ca o sa iti placa,mai ales ca azi te-ai descurcat foarte bine.
-Sigur nu ai alt motiv?
-Nu am.A spus el inrosindu-se.A luat bratara si mi-a pus-o la mana.
-Bine,păi,eu ma duc la culcare ca sunt cam obosit,noapte buna.
-Noapte buna
A fost drăguț gestul.M-am dus la mine in camera si m-am culcat cu mana pe brățară.

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum