Am ajuns.Beea si Drew se luptau cu cei doi monstri,bine,mai mult Drew,dar si Beea încerca sa ii lovească.Unul dintre ei a lovit-o cu coada solzoasasi a izbit-o de perete.In clipa aceea Drew i-a retezat coada.Criss nu a mai stat pe gânduri si a scos doua pumnal.Cu o viteza incredibila a pornit înspre monstru si i-a înfipt un pumnal in spate.Acesta a scos un strigăt puternic si a dispărut.Din spate venea cel de-al doilea monstru,vrând sa il pună pe Criss la pământ.Am pornit repede înspre el si m-am pus între cei doi.I-am înfipt pumnalul direct in inima,sau daca avea inima,si s-a facut praf.Beea zacea inconstienta lipita de perete.Drew s-a dus imediat si s-a pus in genunchi lanaga ea.A inceput sa rosteasca niste cuvinte in alta limba si s-a trezit.
-Au,capul meu,ce s-a intamplat?
-Un monstru te-a izbit de perete.Spun eu zâmbind,încercând sa o inveselesc.
-A ,da,imi aduc aminte.
Ma uit la Criss si il vad cam încruntat si pus pe gânduri.Nu il vezi prea des asa,dar acum e o exceptie.M-am dus langa el si i-am dat la o parte subită care ii venea in ochi.
-Ce e?spun eu încercând sa scot ceva de la el.
-Nimic.Spune el,dar stiind ca ma minte nu ma dau bătută.
-Nu e nimic,spune-mi.
-Monstri nu prea ataca locul asta,aproape deloc,dar azi,au facut-o si cred ca se intampla ceva de au venit aici,cred ca vor ceva.
-Si ai idee ce?
-Nu cred.Ma uit la el si stiam ca îmi ascunde ceva,ceva ce voia ca eu sa nu stiu,ca sa ma protejeze,văzând acestea nu am mai insistat.Am inceput sa curățat locul care arata ca dupa o tornado.Am terminat cam pe la ora 10 seara.Criss se apropie de mine si imi spune:
-Scuze ca ziua nu a fost asa cum o asteptai.
-Nu,nu a fost.
-A,regret.
-A fost si mai buna.
-Serios!?spune acesta nevenindu-i sa creadă.
-Da,am avut prima lupta,am omorât primul monstru si am avut si un picnic romantic.A fost minunat.
-Atunci ma bucur.Si se apleacă si ma sărută.Noapte buna.
-Noapte buna.
In timp ce ne indreptam spre camere ma uit in spate si ii vad pe Beea si Drew sarutandu-se.Ma bucur pentru ea.Nu prea e genul care sa fie intr-o relație,dar vad ca acum si-a gasit pe cineva care o face foarte fericita.
Eram intr-un loc întunecat.Nu se putea zări nimic.Vedeam negru peste tot.Ma uit atent in fata in speranta ca voi vedea ceva,dar nu.Si se aud niste pasi.Speriată imi scot pumnalul care a inceput sa lumineze,simtindu-ma mai protejată de sclipirea lui.O silueta trece rapid prin fata mea.Ceva ma apuca de umeri si ma întoarce.Cand il vad nu îmi vine sa cred.Uitasem si sa respir.Parca toata viata mea s-a întors in trecut.Chipul parea asa familiar,imi aducea aminte de momente frumoase,dar si triste.Cumva m-am bucurat sa-l vad,dar m-a si întristat.Inima a inceput sa imi bată tare,amutindu-ma.Persoana care se afla la cativa centimetri de mine era...Da,am mai postat un mic capitol inainte de a pleca la scoala,sper sa va placa,daca nu,puteti sa va vedeti de drum.Persoana de la scara 4 mi-a dat mesaj ca vrea next asa ca ,poftim,uite,sper ca iti place.
CITEȘTI
Symbols
FantasyMi-a dat mana si m-a ridicat.Plângeam si eram speriată,iar el m-a luat in brate.Îmbrătisarea calda mi-a alinat suferința si ma simteam protejată. Eu: -Cine esti tu? El:-Asta nu contează acum,important e ca esti bine si ca eram prin preajma. -Ce era...