Revenirea

18 1 10
                                    

Era Michael.Nu credeam ca il voi mai vedea vreodată.Nu de la ultima noastra intalnire.Ma uitam la el si rămăsesem muta si uimită.Ma uităm in ochii lui albastri ca gheata.Un mic zâmbet ii răsărirea in colțul gurii.Cu vocea usor răgușită imi spune:

"Ne vom revedea"

Ma uit in jurul meu si vad razele soarelui care intra pe geam.A fost doar un vis,desi părea atât de real.Imi duc mâna la frunte si constat ca sunt transpirata.Ma ridic din pat si simt cum inima imi bate cu putere.
Merg la baie si ma spăl pe fata.Imi fac un dus si imi aleg niste haine.Un tricou larg visiniu cu putin decolteu si niste blugi negri stramti.Imi pieptan parul si ma incalt cu niste adidasi negri.Cobor scările si ajung la parter.Il vad pe Criss si ma îndrept spre el.Nu imi puteam scoate acel vis din gand.Si daca nu a fost un vis?Daca a fost o viziune?Trebuie sa fiu pregatita pentru orice.

-Hei,imi spune Criss trezindu-ma din transa.Esti ok?

-Ah?Da,sunt bine.Unde sunt Beea si Draw?
-S-au dus la cumpărături.
-Sa sperăm va nu vor cumpara tot magazinul.
-S-a intamplat doar o data.
-In fine.Eu merg la mine in camera.
-Te simti bine?
-Da,sunt ok.Ti-am mai spus.
-Poți sa imi spui orice.Sa nu te ferești de mine.Zic e si ma trage spre el sarutandu-ma tandru,dar sărutul devine din ce in ce mai sălbatic.Imi incolacesc picioarele in jurul lui si urca scarile cu mine.Intram in dormitorul lui si ma pune pe pat.Isi strecoară mâinile sub tricoul meu iar eu imi bag degetele in parul lui tragandu-l tot mai aproape.Ma simt protejată langa el.Simt ca urmează ceva ce nu am mai trăit,pentru ca asa si este.Ii dau jos tricoul negru iar el pe al meu...

Stam unul in brațele celuilalt si ii simt respiratia pe ceafa mea.Incerc sa ma ridic,dar brațul lui Criss ma ține strâns,când ma uit la el il vad zâmbind.Ma trage dintr-o data spre el si ma li peste de pieptul sau.Incepe sa ma sărute de parca ar fi ultima data.Când ne era lumea mai draga auzim zgomote din bucătărie.Ne ridicăm din pat îngrijorați si începem sa ne îmbrăcăm.Coborâm scarile încet si ajungem la parter.Se aud zgomote din bucătărie.Înaintăm cu grija gata de luptă.

-Stai in spatele meu,imi spune Criss.

Fac ce zice si ma pozitionez in spatele lui.Când intrăm in încăpere începem sa râdem ca spartii.Beea si Drew erau acoperiți de faina si cu mâncarea insirata peste tot.

- De ce radeți?Intreaba Beea cu o mica incruntatura pe fata.

-Sunteți plini de făină.Ce încercați sa faceti?Intreaba Criss razand.

-Incercam sa gătim ceva si nu v-am chemat si pe voi ca nu am vrut sa va deranjăm din momentul vostru,spune Drew cu un zâmbet pervers.
Când am auzit m-am inrositNe-au vazut asa.Sper ca eram acoperiți bine.

-Stați linistiti,erați acoperiți bine,nu am vazut nimic.Spune Beea parca citindu-mi gândurile.

-Si ce ati gătit?Intreaba Criss.

-Am facut friptura de vita cu salata.

-Atunci de ce haosul asta in bucătărie si de ce sunteți plini de faina?Intreb.

-Pai...incepe Drew.Ne-am contrazis din cauza mancarii.Eu voiam cotlet iar Beea peste asa ca am inceput sa ne batem cu făină si cu tot ce ne-a cazut in mana.

-Dar ati facut friptura,spune Criss confuz.

-Pentru ca trebuia sa fim de comun acord asa ca am facut friptura.

-Aha...spun eu lamurita.

Dupa ce am mâncat am facit curat in bucătărie.Franti de oboseala ne-am dus sa ne odihnim.Era ora 5 iar soarele strălucea pe cer Ceva parca ma atragea in afara casei.M-am dat jos din pat si am iesit din clădire.Am mers cam un sfert de ora nestiind unde.Am ajuns intr-un luminis putin luminat din cauza copacilor ce înconjurau locul.Ma uitam in stânga si in dreapta fara sa vad pe nimeni.Vrand sa ma intorc cineva imi pune mana pe umar.Ma întorc sa vad cine e si rămân înțepenită uitandu-ma la persoana din fata mea.Nu credeam ca il voi revedea.Visul meu a devenit realitate.In fata mea stătea chiar...

Si...Imi pare rău ca nu am mai postat de mult.Voi încerca sa postez mai des.

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum