La mall

20 2 17
                                    

M-am trezit din cauza luminilor ce intrau pe fereastra.Chiar trebuie sa pun niste draperii.Am încercat sa ma ridic,dar ceva ma imobiliza.De fapt,cineva.Criss imi ținea talia de parca ii era frica sa nu ma răpească cineva.Abia puteam sa respir.Am încercat sa ii ridic mana,dar fara rezultat.Am încercat sa il inghiontesc,dar nu a mers.Nu am mai vazut un om care sa aibă un somn asa adânc.L-am sărutat scurt pe buze,iar acesta a schițat un mic zâmbet.Deci asa vrei sa jucam?Bine!M-am întins dupa telefonul de pe noptieră ca sa il iau.Dupa ce l-am luat am intrat la muzica si am cautat cea mai gălăgioasă melodie pe care o aveam.Si in final,am gasit una rock.Am dat volumul la maxim si pornit melodia in dreptul urechii lui Criss.Acesta a cazut din pat si a inceput sa înjure,uitandu-se speriat in toate direcțiile.Când m-a vazut ca radeam ca o nebună scapata de la ospiciu,mi-a aruncat o privire ucigătoare care prin care imi spunea "fugi sau vei muri".M-am ridicat repede din pat si am tulit-o pe usa.Radeam ca o descreierata in timp ce un Criss furios ma alerga prin casa.Am coborât scările in viteza si am trecut pe langa o masa,neavând vază de pe ea.Aceasta a cazut,dar Criss a prins-o inainte de a face contact cu pământul.De data asta se uita la mine de parca m-am putea ucide cu privirea.Am fugit cu el in urma mea tipand si râzând ca descreierata.

-Criiissss,nu e vina mea ca nu te sculai!

-Sa vezi ce iti fac când te prind,vei dori sa nu fi stiut ce a ala telefon si ce e aia muzica!

Cred ca am facut multa galagie,pentru ca Beea si Drew erau la etaj,privindu-ne cu niste fete confuze.Se pare ca amândoi au dormit în aceeasi camera.Dar puteam sa jur ca aseara i-am vazut intrând in camere diferite.Hopa!Ce ciufuliti sunt.In timp ce viața mea e In pericol,eu ma gândesc la ce au facut Beea si
Drew noaptea,singuri,intr-o camera.

-Jeeeennyyy!

Asta da urlet venit din partea lui Criss.Cred ca l-am călcat rău de tot pe coada.Începusem sa obosesc,asa ca am hotărât sa ma ascund.Am intrat in biblioteca si m-am pitit dupa unul dintre rafturile mari.Am dat cărțile la o parte si m-am uitat dupa Criss.M-am vazut intrand si uitandu-se atent in jurul lui.M-am uitat pe fereastra ca sa vad cum e vremea,dar când m-am întors nu l-am mai vazut pe Criss.Ma uitam panicata in jurul meu,dar nici urma de el.Am păsit atenta pe micile holuri din bibliotecă,încercând sa păstrez linistea si cautandu-l pe Criss.Dintr-o data cineva ma prinde de talie si ma tranteste de perete.Când imi ridic privirea il vad pe Criss care era rosu si mai avea putin si exploda,la fel ca viena aceea de la gâtul sau.La acest gand am inceput sa rad,iar el s-a uitat la mine mai furios ca niciodata.

-Nu vei mai rade tu dupa ce termin cu tine.

Inainte sa imi dau seama,Criss m-a sărutat.Dar nu era un sărut delicat,cu unul sălbatic,plin de furie.Prin acesta isi varsa toți nervii.M-a strâns mai tare de talie,iar eu mi-am incolacit picioarele in jurul lui.Ma luat pe sus si m-a pus pe o masa,iar el peste mine.Mi-a dat jos tricoul iar eu pe al lui.Când eram aproape dezbracati, pe usa intra Beea si Drew.Acestia rămân fara cuvinte prima data ,dar apoi incep sa rada.Noi,adică eu,m-am uitat rusinata la ei,in timp ce Criss era iritat din cauza întreruperii.

-Nu stiti sa bateti la usa?Întreaba(tipa) Criss la ei.

-Usa era deschisa,asa ca nu aveam la ce.Si in plus,daca vreti sa o faceti, duceti-va in camera.

Bun,Drew deja începe sa ma enerveze,o fac unde vor mușchii mei!

-A,asa cum ati facut tu si Beea noaptea trecuta?

Criss a inceput sa rada,Beea era stânjenita,iar Drew s-a încruntat la mine.

-Stiti ceva?!Mai bine lasati-o asa si faceti ce vreti unde vreti.Dar acum haideți sa mâncăm!Sunt mort de foame!

Am mers in bucătărie,iar eu si Beea am facut niste omleta si niste clătite, iar apoi i-am chenat pe băieți la masa.

-Mancareeee!!!

-Usor,nemancatilor!Strigăm eu si Beea in cor.Ne uităm una la alta si râdem,bătând palma.

-Câteodată ma speriati,spune Drew.

-Si pe mine.Intervine Criss.

Dupa ce am mâncat,ne-am tolanit pe canapea.Am dat drumul la televizor ,dar eram prea plictisiti ca sa fim atenti la ecranul din fata noastra.Si atunci Drew spune:

-Hai sa facem ceva.

Ce?Intreaba Beea cu o sprînceană ridicată.

-Umm...Nu stiu.

-Inteligent răspuns.

-Atunci,Criss,spune tu.

Acesta sta putin sa se gândească si răspunde.

-Hai la mall.

Eu si Beea ne uităm una la alta ca niste disperate si am strigat in cor:

-Daaaa!

Dupa ce am hotărât unde mergem ne-am dus in camere.Eu am fost in camera cu Beea ca vedem cu ce ne îmbrăcăm dupa multe variante eu mi-am ales niste blugi scurți din blugi,un maieu alb si o cămasa în carouri albastre si rosii peste,iar in picioare niste converse albi.Beea s-a luat niste blugi negri rupti în genunchi,un maieu negru si o cămasa in carouri verzi si negre peste,iar in picioare niste converse negri.Parul ni l-am lăsat desfăcut si ne-am dat cu putin tus,rimel,luciu de buze si niste parfum.Ne-am luat telefoanele si banii si am coborât la parter.Acolo ne asteptau băieții care arătau destul de bine.Criss purta niste blugi negri si un tricou negru,iar in picioare niste teniși negri (parca pleacă la înmormântare,totusi nu e un om depresiv,mai mereu e vesel si cu zâmbetul pe buze,dar ii place mult negrul),iar Drew avea niste blugi negri si o cămasa alba ,iar in picioare niste ghete negre.

*********

Am ajuns.Eu si Beea am inceput sa mergem prin fiecare magazin si cumparam o gramada de lucruri,plictisindu-i pe băieți si transformandu-i in sclavi.Erau acoperiți cu pungi.Dupa ceva timp au inceput sa ne doara picioarele,asa ca am mers sa bem ceva.Dupa ce am ajuns la masa si ni s-a luat comanda,eu si Beea am mers la baie.Ne-am uitat in oglindă pentru a vedea daca totul arat bine,dar când voiam sa iesim pe Beea a luat-o amețeala.

Beea pov

Cand am vrut sa ies mi s-a facut rău si totul din jurul meu se invartea.Picioarele mi s-au inmuiat,iar singurul lucru pe care l-am mai vazut a fost Jenny care ma striga si încerca sa ma tina trează.

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum