Semne

39 5 11
                                    

Criss a zis ca se duce sa verifice locul ca sa nu fie cineva care ne urmareste.Imediat dupa ce a plecat a inceput sa se racoreasca si sa se innoreze.Abia asteptam sa se întoarcă ,parca ii duceam dorul.Când ma uit in spate o vad pe Beea venind.Ma bucurasem pentru ca nu mai eram singura.
-Buna,ce faci aici singura?intreba ea nedumerita.
-Pai,am venit cu cineva.
-Cu cine,e un baiat?
-Da.
-E drăguț,il cunosc?
-Da si nu,nu il cunosti.
In momentul acela apare Criss.Beea se uita la el,iar dupa la mine.Începuse sa rada spunandu-mi ca m-am inrosit toata.
-Buna,eu sunt Beea.
-Eu sunt Criss.
-De cand va cunoasteti?
-De dimineata.Am spus eu repede.
-Si...E ceva între voi sau...
-Nu!am tipat eu,iar Criss o data cu mine.
-Bine,nu trebuie sa tipati asa.
-Hai sa mergem înăuntru,spune Criss.
Am intrat.Desi pe dinafara arata ca o casa veche si stand sa cadă,înăuntru era mobila din lemn,un semineu si multe etaje.Locul era urias,erau si foarte multe carti,desigur.La intrare era un candelabru imens facut din cristale care atarna deasupra noastra.Se auzeau pasi venind dinspre scări.
-Buna,voi cine sunteți,spuse un tip cu par negru si ochi verzi care te strapungea cu privirea.
-Ele sunt Jenny si Beea.
-Eu sunt Andrew Daniel Halls,fratele lui Criss,dar îmi puteti spune Drew.
-Deci tu esti unul dintre gardienii Cristalelor.
-Da,dar de unde sti?
-Eu i-am spus.
-De ce,sti ca e un secret.
-Si ea e un gardian,azi a aflat asta.Uite-te la colierul pe care il poartă,e unul din Cristalele Infinitului si are ochii galbeni.
-Dar nu e o dovada suficienta.
-Sa vedem.Jeeny,ai cumva vreun semn din nastere mai ciudat?
-Da,aici,pe încheietura.Si mi-am ridicat maneca bluzei.
-Vezi Drew,este simbolul cristalului pe care il deține.
-Imi pare rău pentru neintelegere,sunt doar precaut.
Si se crează un moment de tăcere,stand si uitandu-ne unii la altii.Dar Criss o întrerupe.
-La primul etaj sunt camerele noastre.Camera 1 este a ta Jenny,2 este a mea,iar 3 este a ta Beea.
-De ce stai tu langa camera lui Jenny?intreba Beea.
-In caz ca se intampla ceva sa fiu langa ea pentru a o apara.
-Da ,sigur,de asta vrei tu sa stai langa,dar mai bine ai sta in aceeasi camera cu ea ca sa fi sigur ca nu pateste ceva.
Eu începusem sa rad si Drew la fel.Beea e mai aprinsă de fel asa ca nu a fost o surpriza.
-Esti foarte amuzantă,a spus Criss ironic.
-Multumesc,si eu ma surprind pe zi ce trece.
-Stai linistită,o sa am eu grija de tine Beea,a spus el mai încrezător.
-Multumesc,dar pot sa am grija si singura de mine.
Drew face o fata dezamăgită,dar revenindu-si spune:
-Eu doar m-am oferit.
Ne-am dus cu toții in camerele noastre.Ne-am spălat,ne-am schimbat si am coborât.Criss gatise friptura cu piure si salata.Chiar nu ma asteptam la asta,a fost o surpriza.Stiam ca pot avea incredere in el si ca e o persoana foarte speciala pentru mine,chiar daca nu de mult a intrat in viata mea.

Buna,in urmatorul capitol o sa pun imaginea lui Drew.A da,si vreau sa va spun ca...nimic,lasa.Mi-am pierdut ideea.Pa. (keep calm and save a pandicorn,smile!)

SymbolsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum