-Michael...spun cu respiratia tăiată.
-Ti-a fost dor de mine,draguto?
Michael e fost iubitul meu acum 3 ani,pana cand am aflat ca ma însela.Ne-am despărțit,iar el a plecat in alta tara.De atunci nu ne-am mai vazut niciodată,numai in visul meu.
-Ce faci tu aici?
-Niciun buna sau o îmbrătisare,desi nu ar strica un sărut de revedere.
-Dupa ce ai facut ar trebui sa te întâmpin cu un sut in fund.
-Esti neschimbată.
-Cum spui tu.Asadar,ce cauti aici?
-Am venit sa imi revăd vechea tara.Mi se facuse cam dor de ea si de persoanele care locuiesc aici.Isi ridica sprâncenele si se uita adânc in ochii mei.Stiu ce vrea sa facă si nu o sa pic de fraiera.
-Dar de ce esti prin locurile astea?
-Asta as putea sa te intreb si eu.
-Am venit ca sa ma relaxez.
-Si eu.
-Nu te cred.
-Nici eu pe tine.
Bun,incep sa ma enervez.Ma uit la mâinile lui lucrate si observ pe încheietura mâinii un simbol ciudat.Era o pentagrama,dar întoarsă.-Interesant tatuaj.Spun eu.
-Da,mi-a placut si am zis sa il fac.
-Ce semnifica?
-Ăăă...ceva,nu stiu sigur.Scuze,dar trebuie sa plec,pa.
-Pa.Si cu asta a plecat.
Am inceput sa o iau încet spre casa gandindu-ma la ce s-a întâmplat.Cand am pomenit de tatuaj a devenit agitat.Cred ca se intampla ceva.Dar nu apuc sa ma gândesc mai bine ca am si ajuns acasa.Il vad pe Criss plimbandu-se de colo colo,neînțelegînd ce are.-Criss,esti bine?
Acesta se intoarce spre mine si un zâmbet larg ii apare pe chip.
-Doamne,esti bine!Cand nu te-am gasit am crezut ca ti s-a intamplat ceva.
-Sunt bine,am iesit sa ma plimb.
-Jenny,esti bine?
-Da,de ce?
-Pai, te vad cam ingandurata iar cerul se schimba brusc din senin in înnorat si tot asa.
-Sunt bine,nu am nimic,merg sa ma odihnesc putin.
-Hmmm...ok.
Criss pov
Ceva este inneregula cu ea.S-a intamplat ceva.Simt asta.Dar nu stiu de ce nu pot sa ii citesc gândurile.Parca ceva o blochează.Nu stiu daca are ceva asupra ei ce m-ar putea împiedica sau este de la ea.Nu am mai întâlnit pana acum pe cineva căruia sa nu pot sa ii citesc gândurile.Dar voi afla ce se intampla.
In timp ce merg spre baie trec pe langa usa ei,o aud vorbind.
-Nu se poate sa fie real!Cred ca visez.Trebuie sa ma trezesc!Nu poate fi real.Ce cauta aici de fapt?Si ce e cu simbolul ala ciudat?Off...e asa frustrant.
Aud pasi venind spre usa,asa ca intru repede in baie.Se aud pasi repezi pe scări si ies din baie,începând sa o urmăresc pe Jenny.Iese din clădire si se îndreaptă rapid spre pădure.O urmăresc îndeaproape si o vad cum scranceste de durere.Nu stiu de ce,pur si simplu bratul a inceput sa o doară.Ajungem la un copac foarte mare,ea asezandu-se sub el.Stau in liniste si ma uit atent.Isi ia mana de pe brat si pot vedea un simbol.Nu este cel al cristalului ei,este nou.Nu stiu ce inseamna si cum a aparut.Cristalul de la lantul sau începe sa straluceasca.
Jenny pov
Nu stiu ce se intampla cu mine.Bratul ma doare îngrozitor,arzandu-ma.Cand imi iau mâna vad un simbol necunoscut.De unde a aparut si asta?Cristalul de la lantul meu începe sa strălucească si ma uit confuză la el,dar si putin speriată.Spatele începe sa ma doară,este o durere suportabilă,dar as prefera sa dispară.Ceva iese din el.Cand ma uit in spate rămân cu gura căscată si ochii mari cat cepele.
Criss pov
Vad cum începe sa isi arcuiasca spatele,probabil durand-o.Nu stiu ce sa fac.Sa merg sa o ajut sau sa vad ce se intampla.Nu am destul
timp de gândire,întrucât ceea ce vad ma lasa cu gura casca.Nu se poate!
CITEȘTI
Symbols
FantasyMi-a dat mana si m-a ridicat.Plângeam si eram speriată,iar el m-a luat in brate.Îmbrătisarea calda mi-a alinat suferința si ma simteam protejată. Eu: -Cine esti tu? El:-Asta nu contează acum,important e ca esti bine si ca eram prin preajma. -Ce era...