Počula som krik z dola tak som sa tam rozbehla. Uvidela som na zemi cudzieho chlapa a naňho mierili zbraňou Dereck, Mike a Barča. Fuuu tak toto musím predýchať. Barča je moja BF a ja neviem že má zbraň a Mike tiež. Toto musím predýchať. Vbehla som teda do obývačky a zmohla som sa len spýtať ,,kto to je?"
,,Tuto je chlapec ktorý ti písal správy. Má šéfa ale nechce nám povedať kto to je. Láska choď preč nechcem aby si videla ako mu strelím guľku priamo do hlavy."
Takže toto je ten bastard ktorého som sa bála. Môže mať asi 30.
,,Môžem sa pozrieť sama na hajzla ktorému tu guľku do hlavy strelím ja?" je divné že ho chcem zabiť ja ale nenávidím ho. Všetci ustúpili tak som zodvihla hlavu toho chlapa. Ale to čo som zbadala som fakt nečakala. Bol to môj otčim. Ale prečo? Nie.,,Ty? Ale prečo ja som ťa mala rada a aj moja mama!"
,,Vieš môj šéf je tvoj bývalí je síce 17 ročný fagan ale dosť silný a dobre mi platil. A to že som ti povedal ako sa volá je len kvôli tomu že viem že ma zabiješ ako ja som zabil tvoju mamu. Pozeral som sa ako pomaly a bolestivo zomiera. Zabil som aj dieťa ktoré čakala. Dobrý pohľad. Nie?" po týchto slovách sa mi zrútil svet. Zomrel mi otec a on mi zabije mamu? Vo mne sršal hnev a ak by sa ma teraz niekto čo i len dotkol bo by mŕtvy. Rozutekala som sa do kuchyne a zo šuflíka som vybrala zbraň. So zbraňou som sa vrátila naspäť k tomu hajzlovi ktorí mi zničil celý svet.,,Inak ešte niečo. V tom kamióne ktorí zabil tvojho otca sedel môj kamarát. Takto ti ničím celý tvoj život." tak toto posral ale úplne. Kopla som mu do rozkroku celou silou. Bolelo ho to a to ma naštartovalo ešte viac.
,,Posledné želanie pred tým než ťa zabijem ty skurvysyn?"
,,Budeš trpieť. Tvoj bývalí Josh ťa zabije ako aj Dere" nestihol dopovedať pretože som mu namierila na hlavu a vystrelila. Domom sa ozval výstrel. Zbraň som pustila a spadla na kolná. Môj svet sa zrútil.Okamžite ku mne všetci pribehli a objali ma. Po chvíli odišiel Mike a šiel sa zbaviť tela. Barča šla do izby lebo z tohto sa musela spamätať. Ostal pri mne len Dereck ktorý ma držal v jeho náručí.
,,Láska neplač. Prosím bolí ma vidieť ťa smutnú. Viem bude to ťažké ale my to zvládneme. Zabijeme Josha a celý jeho gang. My sme predsa Bad guys( nenapadlo ma nič iné) a nevzdávame sa tak rýchlo. Teraz budeme dávať pozor na teba a na to dieťa jasné?" len som nemo prikývla. Dala som mu bozk a pobrala sa do izby. Bolo veľa hodín ale ja som spať nemohla. Tak moc ma bolelo že už nemám rodičov. Moc to bolelo ten pocit sa nedá opísať. Ako keby vám z vášho srdcu zobrali polovicu. Je ťažké bez nej žiť. Ale ja sa pomstím za smrť mojich rodičov a zabijem celý gang Josha. Aj keď to budem musieť urobiť sama.
Zobrala som notebook a keďže som sa dlhšie venovala hackerstvu a hľadaní osôb ktoré zmizli začala som hľadať Joshov gang. Našlo mi jeden gang pod názvom Bad. Dosť blbý názov ale keďže ho riadi kokot nečudujem sa. Zistila som že ten gang tvorí celkovo 1326 ľudí len tu v Írsku. V každom štáte je ich niekoľko. Pozrela som si zložku a skoro každý zabil viac než 40 ľudí čo je podľa mňa slušné číslo.
Pozrela som si aj náš gang a nás je omnoho viac. No ja chcem vlastný gang. Chcem ho riadiť. Asi som blázon ale už nemám čo stratiť. Chcem ich všetkých zabiť a potom neviem. Môj gang nazvem Bad blood (z jednej knihy prepacte ale nemam napad). Pozrela som si pár chalanov z niektorých gangov s tým že zakladám nový. Viacero z nich mi odpísalo že pracovať so ženou šéfkou bude zaujímavé a tak to prijali. Máme sa stretnúť o pol hodinu v parku. Som asi blbá keď idem s chlapmi ktorí sú nebezpečný a mám len 15 ale čo.
Prichystala som sa vzala si mobil a išla ku dverám keď ma zastavila Dereckova ruka.
,,Láska kam ideš?"
,,Ja...len von prejsť sa. Prídem neskoro nečakaj ma." vlepila som mu bozk a odišla. Keď som prišla do parku bola tam už slušná skupinka. Prišla som k nim väčšina zapískala.
ESTÁS LEYENDO
Nikdy nie je neskoro
RomanceŽivot nie je vždy podľa našich predstáv. Tento príbeh je o 15 ročnej Jessice ktorej život dá poriadnu facku. Zvládne to?