16.Kapitola

794 48 4
                                    

Keď som dočítala list rozhodla som sa že sa nasťahujem do domu kde bývali moji rodičia. Keďže som už tá šéfka. Zbalila som si veci zobrala skate kufor a šla dole.

,,Nancy? Ja... Odchádzam do domu kde bývali moji rodičia. Viem že si to čakala" povedala som Nancy a objala ju. Kľúče od domu som položila na stôl a odišla som. Inak Nancy je Ryanova segra. Vybrala som si telefón a zavolala Mikovi. Mike je člen Bad Blood. O chvíľu tu už bolo auto tak som nasadla aj s vecami a odišli sme. Keď sme už boli pred domom trochu som sa obávala či to všetko zvládnem. Ale ja som silná.

Keď sme vošli do domu všetky oči spočinuli na mne. Bolo to dosť nepríjemné.

,,Ahojte?" povedala som chalanom

,,Ahoj Am ja len že sme nečakali že sa nasťahuješ" povedal Steven dosť nervózne.

,,Ak vam to vadí ja odídem" povedala som mrzuto

,,Nie veď toto je vlastne tvoj dom. Môžeš si vybrať izbu. Buď tú kde boli..... no" Stevenovi sa hlas zlomil a všetci sklonili hlavu. Od smrti mojich rodičov je 16 rokov ale vidno že to na každom zanechalo ranu. Na mne tiež aj keď som s nimi nežila. Z rozprávania som zistila že to boli úžasný ľudia ak si odmyslíme to že zabíjali.

,,Ja so vyberiem radšej inú izbu. Tú kde boli oni chcem aby bola prázdna. A teraz prepáčte ale mám robotu" zobrala som kufor a pobrala sa hore. Vybrala som si fialovú izbu ktorá kedysi patrila mňa lebo na dverách bolo že Amanda takže preto si to myslím.

Vybalila som si všetky veci a šla som do kancelárie. Chcela som zistiť trošku viac o tomto gangu... o mojich rodičoch. Pohrabala som sa vo väčšine zložiek a po dlhom hľadaní som našla zložku Jessica Petersová Johnsonová. Nechala si ak slobodné meno. Aké milé. Mama mala na konte pekné množstvo mŕtvych. Keď som si pozrela všetko čo ma o mame zaujímalo vybrala som zložku oca Dave Johnson. Mal na konte tiež nejaké čísla no oproti maminým to bolo nič. Keď ma už omrzelo pozerať si zložky začala som sa hrabať akoby v nejakom sklade. Samozrejme našla som len zbrane. Zrazu som pocítila na svojom ramene niečiu ruku. Okamžite som teda zobrala zbraň a namierila som si to na toho neznámeho. Bol to Mike. Uhmmmm.... Mike bol dosť pekný ale nechcem aby to vedel. Aj keď som vedela že je to on stále som naňho mierila

,,Čo tu chceš?" povedala som mierne nahnevane

,,Ja? To ty sa tu hrabeš vo veciach tvojich rodičov nie ja" zdvihol ruky na znak že sa vzdáva

,,Ak si si nevšimol moji rodičia sú mŕtvy takže ich miesto mám teraz ja. A teraz mi povedz čo tu chceš ty"

,,Počul som že odtiaľto vychádza nejaký zvuk tak som sa šiel pozrieť aby ti neublížili"

,,Pokiaľ viem ja som tu tá ktorá na teba mieri zbraňou" poveda som a usmiala sa. To čo spravil Mike som nečakala. Zbraň mi z ruky vytrhol, pritiahol si ma bližšie a pobozkal ma. Ja som sa na to hneď odtiahla a so zúrivym pohľadom mu povedala

,,Mike!"

,,Am ja viem že chceš mňa lebo aj ja teba. Prečo teda nemôžeme mať normálny vzťah?" povedal Mike dosť prekvapene. On sa už dlhšie snažil dostať ma ale ja nechcem aby vedel že má šancu.

,,Mike my nemôžeme mať normálny vzťah! My nie sme normálny! Zabíjame ľudí len preto že nemajú peniaze alebo len preto že sa nám chce! A nechcem sa trápiť ako mama. Keďže vedia že zomrela idú po mne. Keby som bola s tebou zabili by ťa a ja by som sa zabila tiež. Nedovolím im aby ma videli trpieť. Zabijem každého kto sa mi postaví do cesty na pomste mojich rodičov. Pre toto Mike..." povedala som ale už som nevládala. Odtiahla som sa od neho zobrala si zbraň a šla do svojej novej-starej izby. Ľahla som si na posteľ a rozmýšľala nad tým aké by to bolo keby tu boli.

Pri mojich myšlienach som sa aj pobrala do ríše snov. Ráno som sa zobudila na hlad. Išla som do šatníka a dala si len dlhšie tričko lebo keďže spím len v spodnom prádle nechce sa mi dávať niečo viac. Vlasy som si dala do drdolu a šla dole.

Keď som prišla do kuchyne naliala si vodu a keď som sa otočila všetky oči boli na mne. Zabudla som že žijem len s chalanmi.

,,Nepozerajte čo ste nevideli ženu v spodnom prádle a tričku?"

,,Videli len už nejaký ten čas nie. Am choď hore inak ťa tu každý z nás opre a to nechci" povedal Ryan

,,Fuj vy prasatá... A nie mňa baví vás provokovať" usmiala som sa otočila sa k nim so zadkom a v pohode robila raňajky. Cítila som na sebe všetky tie pohľady. Zobrala som si tanier s raňajkami a šla si sadnúť za stôl. Keď som dojedla umyla si tanier šla som hore do izby. Dala som si rýchlu sprchu, obliekla si čierne legíny, bielu mikini, červenú šatku, čiapku na hlavu zobrala si skate a šla von.

Keď som jazdila narazila som do niekoho. Bože len sa nepozri hore viem že vo všetkých zamilovaných príbehoch je že sa narazia a zamiluju no ja nechcem. Tak teda som sa len postavila povedala ,,nevieš dávať pozor?!" a odišla som. Vedela som že pôjde za mnou lebo tak to väčšinou býva. No jasné nemýlila som sa.

,,Prepáč ja som bol len zamyslený. Môžem ťa pozvať na drink?" haha to určite.

,,V pohode len na budúce dávaj väčší pozor. Nie dik" povedala som a dúfala že mu dôjde nech mi dá pokoj.

,,Prosím len jeden" zabudniiiii!

Zastavila som a on tiež pozrela som mu do oči a on do tých mojich. Potom si ma obzeral a uvidel šatku. Potom naspäť do mojich očí a na šatku.

,,T-t-ty si Amanda Johnsonová?" múdry chlapec

,,Áno som. Som dcéra mafiánky a teraz som na čele jej gangu ja. Viem že to vie každý a tak mi je jedno že ti to hovorím"

,,No chcel som povedať najkrajšia baba v meste ale aj to je dobré" povedal a žmurkol na mňa.

,,Nemyslím si ale okej. Počuj nechcem ťa ohroziť a tak ti radím drž sa odomňa ďalej" ten chalan nebol na zahodenie. Mike bol iný. Ja som si za ten čas čo som bola ešte normálna udržala povesť že ma každý chcel. Tento chalan je pekný.

,,Keďže som sa už dosť ohrozil zajtra so mnou pôjdeš do kina. Nie neberiem ako odpoveď. A inak ja som Tomas. Ja už musím tak zajtra po teba prídem"

,,Tak teda zajtra Tom" usmiala som sa a ja išla domov. No keď som prišla dnu ten pohľad ma zabil.

Má zmysel ešte pridávať?

Nikdy nie je neskoroWhere stories live. Discover now