Môj život sa zmenil od základov. Večer keď som došla do domu vybalila som sa v jednej z množstva izieb. Potom som si dala masku vzala jedlo a vodu a šla za Ellie. Keď som vošla do izby bola na posteli schúlená v klbku. Teraz mi jej ani neprišlo ľúto. Je mi to jedno. Asi mi preplo ale čo už nič necítim.... iba pri Jackovi ten chalan je iný.
,,Doniesla som ti jesť."
,,Ja nechcem jesť. Chcem ísť za mojim bratom Joshom. Chýba mi."
,,Teraz ma dobre počúvaj tvoj brat robí presne toto čo mi len my sme lepší. Keby on niekoho uniesol bol by už mŕtvy. My ťa nezabijeme lebo nám ešte slúžiš ako vec s ktorou vydierame. Tvoj brat znásilňuje ženy. A to nie je všetko čo o ňom nevieš. Radšej si premysli všetko. Za chvíľu som tu tak nech na tom tanieri nie je nič." po týchto slovách som odišla. Povedala som jej pravdu nech si nemyslí že jej brat je nejaké zlatíčko.,,Jess poď dole" zakričali z dola chalani. Rozbehla som sa teda do obývačky. Sadla som si na zem aby mal každý výhľad na mňa.
,,Písala mi jedna spojka vraj sa na nás chystá nejaký gang. Nie je veľký práveže malý. Chce si dokázať že je silný a zabije nás. Mali by nás prepadnúť zajtra. Tá spojka sa volá Magic."Takže môžem zabíjať. Vybijem si tým nervy. Asi fakt nie som normálna.
,,Dobre. Teda niekto ostane tu a budú strážiť Ellie. Budú aj na záhrade a v celom dome. Dnes o polnoci zaútočime na Magic. Pôjde nás celkom 200 takže v jednom aute pôjdeme piati a všetci za sebou. Každý bude mať zásobnik a zbraň jasné?"
,,Dobre obvolám chalanov alebo ty?"
,,Ja ich obvolám choď za Ellie a zober tanier a vodu ak nezjedla všetko daj jej miernejšiu facku."
,,Jasné"
,,Billy ak nezjedla nie že jej tú facku dáš len tak pre nič za nič."
,,Dobre" bolo vidieť že by jej tú facku dal s radosťou. Zobrala som sa do kancelárie kde som obvolala chalanov. Je fajn byť len medzi chalanmi lebo si ťa viac vážia keďže si jedna žena. Bolo už nejako jedenásť a tak sme sa pobrali za Magic.Keď sme boli tam dohodli sme sa kto kde pôjde. Ako sme sa blížili ku domu začala som byť trošku nervózna.
,,Neboj. Chalani ti budú kryť chrbát."
,,Ja sa nebojím" povedala som ale bolo vidno že sa bojím.Keď sme boli pred domom zastali sme.
,,Takže prvý pôjdu Billy, Steven,Ryan a Jack za nimi Jess a potom ostatný. Vy ostatný pôjdete do každej izby a potom sa vrátite k nám jasné? Musí to byť rýchlo a hlavne aby sme boli zohratí tím." povedal Denis. Všetci súhlasili.Vzdialili sme od dverí lebo ich vyrazil Denis. A potom sme nabehli dnu. Domom sa ozývali výstreli. Zabíjali sme. Zabila som štyroch ľudí a to som len vošla. Necítim sa previnilo. Zrazu som za sebou cítila dych rýchlo som sa otočila a strelila. Ani neviem ako ale dobre strieľam priam na jednotku. Keď už nastalo ticho vedeli sme že sme zabili všetkých v dome. Ostal jediný a toho sme si nechali na koniec. Prečo? Aby sne ho trápili.
Posadili sme ho teda na stoličku a namierili naňho zbraň. Mierilo naňho asi 50 ľudí to muselo byť nepríjemne. Ostatní boli v dome na záhrade a všade no.
,,Kto je tvoj šéf?" spýtala som sa ja keďže som šéfka."
,,Mike"
,,Mike? Mike Donillans?"
,,Áno. Poznáš ho? Odkiaľ?"
Ten Mike ktorý si zobral Barču moju BF. Ten hajzel. Mike dnes ho navštívim doma a potom neviem... Pozrela som sa na toho chlapa čo sedel predomnou a vystrelila som. Ako to že sme tu boli sme nehali červenú šatku. Týmto sa budeme akoby podpisovať že sme silný a sme zabijaci.Keď sme odtiaľ odchádzali bolo mi to ľúto. Došlo mi že som vrahyňa. Moje dieťa bude mať natku vrahyňu a mafiánku. Keď sme prišli domov prezliekla som sa a osprchovala a potom som šla dole. Zobrala som si kabát a išla ale zastavila ma Jackova ruka.
,,Kam ideš?"
,,Za Mikom. Šéfom Magic."
,,Ako vieš kde je?"
,,On je manžel mojej naj kamošky."
,,Hlavne nesprav nič urýchlene. Daj si pozor my ťa potrebujeme." povedal a objal ma. Objatie som mu opätovala. Nasadla som do auta a išla za Barčou.
YOU ARE READING
Nikdy nie je neskoro
RomanceŽivot nie je vždy podľa našich predstáv. Tento príbeh je o 15 ročnej Jessice ktorej život dá poriadnu facku. Zvládne to?