17.Kapitola

558 42 0
                                    

Doma nebol nikto. Desí ma keď som tu sama. Zrazu sa zhora ozval výstrel a niekto po sebe kričal. Vytiahla som si zbraň a šla to hore skontrolovať. Otvorila som dvere na každých dverách a potom ostali už len jedny. Nadýchla som sa a vošla. V izbe bol Mike a mieril na Stevena. Tak toto nie. Steven bol ma chodil pozerať bol to ako môj starší brat a Mike bol len chalan ktorý ma chcel. Nič som k nemu necítila.

,,Uhm... Neruším?" spýtala som sa a hodila na nich nechápavý výraz

,,Ale áno rušíš" povedal Mike.

,,Tak pokiaľ viem si v mojom dome ak sa ti niečo nepáči tam su dvere. Ja ti dávam strechu nad hlavou a prachy bezomňa nebudeš nikto"

,,Všetko máš po rodičoch tak drž hubu. Bez nich by si bola nikto."

,,Mike vypadni. A zlož tú zbraň inak si mŕtvy"

,,Ale Am každý vie že si není schopná ublížiť mi"

Izbou sa ozval výstrel. Mike ležal
na zemi v kaluži krvi. Vystrelila som len pre poučenie že sa nebojím.
,,Zbav sa ho" povedala som odmerane a zišla do obývačky. Pustila som si nejaký film ani som ho nevnímala. Furt rozmýšlam že bez rodičov by som bola fakt nikto? Nie. Vždy by som bola niekým. Z nezmyselného uvažovania ma vytrhol Ryan.

,,Am si v pohode? Steven mi všetko povedal. Je mi to ľúto"

,,Som úplne v pohode. Mne nie je nič ľúto. Keby na moju rodinu mieril niekto bol by mŕtvy. Len aby si vedel."

,,Am ja viem že ty nie si takáto."

,,Ryan síce vieš o mne všetko a bol si so mnou dosť často ale ani zďaleka nevieš aká som" poveda som nezaujato. Nemám náladu na nikoho a ani na nič. Zobrala som sa teda do izby a ľahla si keď v tom ma zobudilo klopanie na dvere.
,,Am...Môžem?" bol to Steven

,,Ak si si nevšimol spím ale čo by si rád?"

,,Ja len ďakujem... Neviem keby si neprišla možno by som b ja ten mŕtvy"

,,Steven nechaj to tak. Spravím to pre vás vždy keď to bude potrebné a teraz dobrú"

,,Dobrú a zajtra začína tvrdý výcvik" povedal a odišiel. Ja som sa hneď pobrala do ríše snov.

Ľudia dnes fakt krátka ale nestíham. Musím sa učiť na dve písomky a na strednej to nechcem brať len tak. Ale zajtra vám pridám dve časti dlhé :)

Nikdy nie je neskoroWhere stories live. Discover now