Hneď ako sme prišli do Miami všetci na mňa zazerali. Bolo ki to jedno. No keď som porodila a chodila na prechádzku s malou zazerali ešte viac a každý si niečo šepkal. To už mi tak jedno nebolo pretože Amandu ochránim. Prišla som domov z prechádzky a v obývačke boli chalani bolo ich dosť lebo boli aj nový a s nimi tam bol aj Dave. Zobrala som malu s kočíka uložila ju v jej izbe a zišla naspäť k nim. Všetci stíchli.
,,Dobre. Ste príliš nápadný. Čo sa deje?" povedala som dosť napäto.
,,Dobre poviem to inak. Poviete mi to po dobrom alebo po zlom" to som už zvyšovala hlas.,,Vieš tu v Miami pred tým po tebe niekto išiel. Bol to Luke ale aj niekto iný. Keď si odišla ako tak to bolo fajn. No keď si si vytvorila gang s tým aj množstvo nepriateľom. S tým množstvo myslím fakt veľa. Teraz keď si späť ťa bude chcieť dostať takmer každý. Tým že si najhľadanejšia osoba je ešte horšie. Jessica myslím že sa ti budú chcieť pomstiť cez Amandu." povedal mi to Ryan dosť nervózne.
,,To všetko viem. Hľadajú ma stále ale malej sa ani nedotknu. Máte plán akoby mohla byť v bezpečí?"
,,Jediný plán nás napadol že malú Amandu by si dala niekomu komu veríš. Tým že by nebola pri tebe by nebola ohrozená."
,,Tak na to zabudni. Nemám nikoho okrem vás. A ja viem že ja ju privádzam do nebezpečenstva ale...." to som už dokončiť nedokázala. Chcú aby som sa vzdala Amandy?
,,Mohla by si ju dať mojej sestre. Býva v Londýne a s mafiou nemá nič. Sama má dve deti."
,,J-ja si to musím premyslieť" povedala som a rozbehla sa so izby. Zabuchla som a sadla si na posteľ. Hneď som sa rozrevala. Po chvíli na to hneď došiel Dave. Sadol si ku mne a objal ma.
,,Láska viem že to bude ťažké ale my to zvládneme." povedal Dave no podľa mňa si tým sám nie je istý.
,,Nie Dave. Čo sa zmení na tom že sa jej teraz vzdáme? Nič. Stále bude v nebezpečenstve a ty to sám dobre vieš. Jedine by nevedela kto sú jej rodičia a to je asi tak všetko" povedala som dosť naštvane ale povedala som len pravdu.
Revala som asi dve hodiny no potom som už nemala čo revať. Nemala som slzy už som nevládala. Možno by bola ako tak v bezpečí ale....ja neviem.
Rozhodla som sa ísť prejsť možno si to nejako dám v hlave dokopy. Odtiahla som sa od Dave a šla dole. Dala som si kabát zobrala zbran a odišla. Bez mobilu bez všetkých vecí ktore by ma mohli rušiť. Po ceste sa na mňa každý zazeral. Videla som Luka a Melanie ako kočíkuju Tinine dieťa. Boli spokojný. Prešla som okolo nich akoby nič no cítila som na sebe tie nenávistne pohľady.
Keď už bolo dosť neskoro šla som domov. Cez tú prechádzku som nad tým uvažovala. Dám Amandu Ryanovej sestre ale len pre bezpečie malej. Budem to mať ťažké no hádam to nejako zvládnem. V obývačke sedeli všetci.
,,Ryan. Zbalím Amandu a hneď teraz ju odvezieš. Na nič sa ma prosím nepýtajte proste urob čo hovorím" povedala som a išla zbaliť malú. Keď už bola zbalená zobrala som dve tašky a zaniesla ich ku dverám. Potom som šla hore a z postielky som zobrala malú Amandu. Bože prečo to je všetko také ťažké.
Prišla som dole. Ryan už čakal pri dverách. Prišiel ku mne Dave zobral malú na ruky a lúčil sa s ňou. Potom som si ju zobrala ja a vybozkávala ju všade. ,,Neboj zlatíčko mamina si po teba príde. Nedovolím aby sa ti niečo stalo" nemohla som plakať pretože som nemala čo. Dala som ju Ryanovi a už som len videla ako odchádzali. Išla som do izby kde sme mali drogy a podobné svinstvá. Tak som si teda niečo pichla a už som len videla tmu.
Pohľad Dave
Jessica zmizla niekde hore v izbe. Šiel som do našej izby no tam nebola. Pozrel som už všetky izby no ostala jedna. Tá kde sme mali drogy a pod. Prišiel som tam a Jessica ležala na zemi. Vedel som že to dopadne nejak takto. Zobral som ju teda do našej izby dal do postele a ľahol si k nej. Takto sme zaspali až kým do izby nevtrhli chalani. Mali zbrane v ruke a boli dosť naštartovaní.
YOU ARE READING
Nikdy nie je neskoro
RomanceŽivot nie je vždy podľa našich predstáv. Tento príbeh je o 15 ročnej Jessice ktorej život dá poriadnu facku. Zvládne to?