18.Kapitola

610 43 3
                                    

Rozhodla som sa dať pohľad Ryana na pohrebe Jessicy
Pohľad Ryan
Je tu ten deň. Deň kedy sa lúčim s posledným človekom ktorý ma mal kedy rád. Najprv Dave a teraz Jessica. Bože ja viem že som si to zaslúžil za všetky tie vraždy ale oni? Dave bol super kamarát ale Jessica. Jessica mi bola ako sestra. Mala ma veľmi rada. Bola úžasná, skvelá, najsamlepšia. Vždy keď som bol na dne a potreboval sa vyrozprávať mal som tu ju. Vždy ma podporila alebo usmernila.

Keď som prišiel na pohreb videl som vzadu sedieť Melanie a Luka. Keď som si spomenul na všetky tie chvíle....musel som zadržiavať slzy. Farár niečo vravel.
,,Pán Ryan prosím poďte povedať niečo o Jessice" postavil som sa a prišiel pred truhlu.

,,Ták... neviem ako začať pretože sa mi o tom ťažko hovorí. Tieto reči mi nikdy nešli no dnes sa o to pokúsim. Jessica bola úžasny človek. Bola to milujúca matka, manželka no myslím že nám všetkým najmä priateľka. Dokázala si vždy každého vypočuť, poradiť mu... Všetci vieme že keby tu bol Dave....bola by tu aj Jessica... Jessica nezvládla žiť bez svojho manžela a dcéry Amandy ktorá je ešte malá a preto sa tohto tu nezúčastnila. Jessica mala síce len 16 rokov no na jej vek si toho pretrpela veľa. Zomrel jej otec, neskôr najlepší kamarát, bývalí, ďalší bývalí a mama. Po všetkých týchto údalostiach sa dokázala postaviť na nohy a založiť Bad Blood. No keď zomrel Dave vedeli sme čo sa stane. Chcem vám povedať že či ste s ňou boli pohádaný alebo nie nehnevala by sa. Zostala nám teda Amanda... Asi som toho povedal dosť no ani slovami neviem vysvetliť bolesť ktorú momentálne prežívam ja, členovia Bad Bloodu no i všetco kamaráti. Ďakujem za Jessicu že ste prišli....prepáčte" musel som ísť von na vzduch inak by som sa tam rozplakal ako malý. Vrátil som sa až keď sa dávala truhla pretože Jessica chcela aby som hodil ako prvý ružu. Keď som ju hodil a všetci odišli ostala Melanie a Luke. Melanie ma objala a ja som aspoň nachvílu mal pocit že tu je niekto pre mňa.

Vedel som že šéfkou sa stane Amanda lebo to tak Jessica chcela. Vedel som že to Jessice budem musieť všetko vysvetliť. Čaká ma ťažká budúcnosť.

Takže to je pohľad Ryana ešte.
Je to akoby ešte trochu bonusová časť alebo neviem :D

Nikdy nie je neskoroWhere stories live. Discover now