Nevidela som nič len tmu. Zobudila som sa v tej nepríjemnej nemocničnej izbe.
Na stoličke sedel Jack. Okolo neho stáli Ryan, Billy, Steven. Všetci mali sklonené hlavy. Nechápem veď ja žijem.,,Chalani ste v pohode?" spýtala som sa dosť neisto.
,,Ty sa pýtaš nás či sme v pohode? Jessica Petersová to hádam nemyslíš vážne. Ty pri nás odpadneš a pýtaš sa to nás?" veď kľud Jack.
,,Ja. Neviem proste sa mi zatočila hlava a potom už len tma. Čo sa stalo?" zrazu všetci stíchli a nikto nič.
,,Chalani? Čo sa stalo?!" povedala som už menej kľudne.
,,No zlatko. Neviem ako ti to povedať ale..."
,,Čo ale? Jack hovor!"
,,Ty si potratila. Je mi to ľúto ale doktori povedali že je to na tvoj vek normálne že tvoje telo nového člena neprijalo. Prepáč" nie. Prečo ja?! Dobre kľud Jessica. To dieťa bolo Dereckove keby sa narodilo Dereck by ťa otravoval. Ale aj tak to bol človek. :(
,,U-uhm.... Chalani necháte ma tu osamote s Jackom?" všetci odišli okrem Jacka.
,,Jack teraz ma počúvaj. Ak sa budeš chcieť so mnou rozísť pochopím to. Možno si celý čas bol so mnou len kvôli ľútosti aby som nebola slobodná mamička."
,,Nie! Zlatko takto nehovor. Nebol som s tebou ľútosti proste som sa do teba zamiloval a to odmietať nechcem. Neopustím ťa nikdy. Budem pri tebe každú možnú chvíľu. Som mafián ale pri tebe sa cítim ako chlapec ktorý nič nespravil. Nič zlé." bože čo mi to chlapec robí.
,,Jack milujem ťa" len som to dopovedala a na svojich perach som pocítila tie jeho. Po chvíľke sme sa odtiahli.
,,Aj ja ťa milujem Jess. Teraz si odpočiň zajtra ťa pustia vyzdvihnem ťa." dal mi bozk a už odchádzal keď som povedala.
,,Zabijem Melanie. Ak sa k nám nepridá. Budem sa vyhrážať. Alebo ju unesiem. Chcem byť zlá"
,,Miláčik ty už si zlá" pobozkal ma a odišiel.Pohľad Jacka
Vyšiel som z izby. Chalani už čakali.,,Tak čo povedala áno?" hneď začali vyzvedať.
,,Nepovedala nič. Ja som sa jej to nespýtal. Spýtam sa jej to zajtra." som zbabelý.
Odišli sme domov a kažďý si išiel oddýchnuť.Pohľad Jess
Hneď ako odišli som sa pibrala do ríše snov.Ráno som sa zobudila na pohľady ľudí. Samozrejme chalani.
,,Dobré ráno šípkova rúženka"
,,Ha ha vtipné chalani. Padajte z izby chcem sa obliecť a môžme odísť"
,,Ale my sa chceme pozerať"
,,VON! PADAJTE!" To som už po nich kričala a všetci odišli.Prezliekla som sa a vyšla z izby. Jack podpisoval papiere aby som mohla odísť keďže nemám 18 ale za to mám dnes 16. Nič moc ale to nevadí. Bolo mi divne že nikto si ani nespomenul na moje narodeniny. Čakala som že sa Barča objaví a povie všetko naj ale nič. Neviem prečo si to nahováram.
Keď už sme dorazili domov bola som rada konečne bez nemocničného smradu.
Bolo mi nápadné len jedno a to že všetci sa pozerali mojim smerom. Keď som sa otočila Jack kľačal na kolene a v ruke držal bielu krabičku s nádherným prsteňom (tak ako v médiach).
,,Jessica Petersová spravíš ma šťastným a staneš sa mojou ženou?" na mafiána romantické.
,,Áno" bola jediná odpoveď ale na viac som sa nezmohla. Čakala som že by to spravil Dereck ale s tým je koniec.
Nasadil mi prsteň a pobozkal všetci zatlieskali a my sme išli do izby. Trocha súkromia.
,,Láska nemysli si že sme zabudli. V garáži máš nové auto. Všetko najlepšie" podišiel ku mne Jack a dal vášnivý bozk.
,,Miláčik mám len 16. To auto samozrejme aj tak beriem a k tomu falošný vodičský ale svadbu nechcem hneď." len prikývol.
Začal ma bozkávať jemne a potom dosť drsne a potom asi viete čo sa stalo. Ležali sme vedľa seba a každý to ešte predýchaval.
,,Láska ja nechcem rušiť túto romantiku ale mal si ochranu že?"
,,J-ja som zabudol"
,,Kurva Jack!! Ak budem tehotná staráš sa ty je ti to jasné?"Prikývol a pobozkal ma. V jeho náručí som sa pobrala do ríše snov.
Ráno som sa zobudila na rachot z dola. Zišla som tam a bol tam Dereck. Pockať Dereck?!
,,Čo tu chceš?" povedala som dosť chladno.
,,Jessica je pravda že si potratila?"
,,Áno je ale tebe to môže byť jedno. Vypadni z tohto domu. A inak prečo si si do partie zobral Luka a Dave? Vieš že to boli moji kamaráti ešte z rokov keď žil môj otec. Kým jeho otca nezabil tvoj"
Cítila som že po líci sa mi skotúľala slza. Množstvo sĺz. Dave a Luka som mala rada. Boli mi ako súrodenci ktorých som nemala.
,,Je moja vec koho mám v gangu. A to dieťa bolo aj moje!" hneď ako to dopovedal mi strelil riadnu facku.
,,Hej! Ešte raz sa jej dotkneš a vymlátim s teba dušu ty skurvysyn!!!" kričal po ňom Jack pri mlátení Derecka.
,,Jack. Jack stačí. Počuješ!" kričala som lebo nechcel prestať.
,,Jack!!! Stačí. Odstúp od neho!" tentokrát počul a odstúpil. Ryanovi som z ruky zobrala zbraň a namierila ju na Derecka.
,,To nespravíš" povedal Dereck
,,Posledné želanie? Ako sa bude dariť bez šéfa?"
,,Oni ťa dostanú. Aby si nebola prekvapená" hneď ako to dopovedal som vystrelila. Spadla som na kolená a rozplakala sa ako malé dieťa. Zabila som svojho bývalého.,,Tššt to bude dobré" tíšil ma Jack no ja som vedela že nič dobré nebude. Narobila som si veľa nepriateľov a budem to mať ťažké.
,,Nebude. Nič nebude dobré. Ale teraz prepáč ja idem nájsť Barču"
,,Dobre ale ja idem s tebou" ani neviem ako a už som s Jackom a chalanmi nastupovala do auta.Keď sme prišli pred ten dom vykopla som dvere a vtrhla dnu.
Stál v nich Josh a Mike.
,,Kto ťa pozval?" pýtal sa Josh.
,,Mňa nikto pozývať nemusí. A teraz ma ospravedlňte idem za Barčou"
,,Ha ha... Tú už nenájdeš" povedal Mike a zasmial sa.Toto ma naštartovalo a prišla som pred nich kde som na nich mierila zbraňou. Mala som dve zbrane.
,,Pýtam sa posledný krát kde je a čo ste s ňou spravili!"
Zase sa len zasmiali a to som nevydržala a Mikovi strelila do nohy.,,Čo robíš ty piča!"
,,Čo myslíš? Dostala som tik do prstu a omylom vystrelila" povedala som a zasmiala sa.,,Okej Mike kde je Barča strácam trpezlivosť!"
,,Je mŕtva. Aj to decko" hneď ako to dopovedal strelila som mu priamo do čela. Josha som nechala aby trpel. Ostal ako jediný šéf. Momentálne sa mi zrútil celý svet. Nemám už ani Barču.Rozplakala som sa ako malé dieťa. Potom zas len tma.
YOU ARE READING
Nikdy nie je neskoro
RomanceŽivot nie je vždy podľa našich predstáv. Tento príbeh je o 15 ročnej Jessice ktorej život dá poriadnu facku. Zvládne to?