19.Kapitola

710 42 2
                                    

Ráno ma zobudil Ryan. Vtrhol mi do izby. Čo keby som bola nahá? Tak by ťa .... uhm veď vieš čo. Ja mám také úžasné podvedomie. Neznášam ho.

,,Amanda vstaň, umy sa, obleč sa, naraňajkuj sa a vezmi si zbraň. Máš na to 20 minút čakám v aute."

,,Dobre...Padaj!" fajn takže on mi spravil plán na celý deň. Počkať dnes je sobota a má prísť Tom.
Keď už som bola hotová šla som do auta. Ryan už fakt čakal.
,,Ryan o štvrtej musím byť doma. A nie nepoviem ti kde idem" videla som že chce vyzvedať no nehal to tak. Zastali sme na streľnici. Na rodinnej streľnici. Vyšli sme z auta a keď mi Ryan vysvetlil čo odomňa očákava pustili sme sa do toho (nebuďte pervérzny hej). Po celom tréningu ma Ryan pochválil a išli sme rýchlosťou svetla :D domov. Keď sme prišli domov bolo niečp po štvrtej tak som sa začala chystať do toho kina. Pípol mi mobil keď som si dávala špirálu a ja som sa mykla takže mám pod okom čierne. Vďaka mobil. Utrela som si to a teraz si to dala už v pohode. Zobrala som si mobil kde mi pípla sms

Dúfam že to dnes platí. Prídem o šiestej. Tom xx
Ňuňo. Keď mám povedať pravdu teším sa. Príde mi to akoby som nebola z gangu a normálne šla vonku z chalanom.

Keď už som bola hotová s vlasmy, oblečením aj make-upom bolo šesť. Domom sa ozval zvonček tak som šla rýchlo dole. Otvorila som dvere a v nich už bol Tom.

,,Wow Am. Vypadáš skvele"

,,Ani ty nie si na zahodenie"
Povedala som Tomovi. ,,Ryan neviem kedy prídem čaw!" zakričala som ešte Ryanovi. Bol to ako môj otec.

Celou cestou do kina bolo ticho. V kine sme sa len dohodli na filme a viac sme spolu nehovorili. Prišiel mi nervózny ale nie ako zo mňa ale akoby niečo plánoval. Pre istotu som so sebou mala zbraň. Mala som ju dobre schovanú. Keď už sme vošli do kinosály po dlhej dobe sa ozval Tom.
,,Poďme dopredu najlepší výhľad" tak sme sa teda vybrali dopredu. Asi v polke filmu mi prišla sms od Ryana

Am... Trochu sme si zistili o Tomovi a je z gangu Bads. Má tam slušne platené miesto. Dnes niečo plánuju na teba. Chcú ťa zabiť a tým sa zbavia celej Johnsonovej rodiny.

Odpísala som mu len
Čo mám teda spraviť? Sadli sme si dopredu vraj najlepší výhľad.

Nečakala som dlho a prišla mi odpoveď
Sadnite si dozadu. Niečo si vymysli. Chalani su v kine schovaný pre prípad núdze. Hlavne nepanikár

Fakt?
Ryan...Tom ma chce zabiť a ja nemám panikáriť

Prišla hneď odpoveď
Ja ti verím

To je síce pekne že mi verí. Tom sa už dlhšie na mňa pozerá.
,,Am? S kým si píšeš?" nebuď zvedavý.

,,Len Nancy že ako sa mám a tak... Poďme dozadu tu v predu ma bolia oči. Ideš alebo ostávaš?" postavila som sa a zobrala sa dozadu. Tom išiel samozrejme tiež za mnou. Sadli sme si asi do tretej rady pred poslednou.
,,Am ako to je v tých gangoch?" nevyzvedaj.

,,Neviem... Viem len že sa na mňa chystajú Bads... Vieš o tom niečo?" je vidno že Tom stuhol

,,N-nie neviem prečo? Mal by som" toto ma už dosť vytočilo.

,,Neklam! Viem že ty ma chceš zabiť! Máš vzadu spoločníkov no tých už majú moji ľudia!" vybrala som zbraň postavila sa a namierila na Toma.

,,Prečo Tom? Kurva prečo? Keď už konečne si myslím že je niekto super v mojom živote všetko sa pokazí" kričala som veľmi. Bolo vidno že to mali naplánovane lebo v kine nikto okrem nás nebol. Tom sa len na mňa pozeral.

,,Am ja som nemal na výber. Nemám nikoho tie peniaze potrebujem"

,,Každý má na výber Thomas! Každý!!!" strašne som kričala. ,,Thomas tie peniaze ti stoja za moju smrť? Pozeral by si sa ako umieram a tebe by to bolo jedno hej?" teraz som už kričala menej.

,,Amanda ja tie peniaze potrebujem! Prosím daj mi šancu a ja odídem z Bad" bolo vidieť že to myslí vážne ale ja mu už neverím.

,,Thomas! Ty chceš aby som ti odpustila? Toto sa nedá odpustiť! A teraz ti radím strac sa mi z očí kým vystrelím. Rozumieš?" on len prikývol a zdrhol. Ku mne pribehli hneď nejaký chalani no neboli od nás a tak som ich zabila. Zobrala som si tašku čo som mala a odišla som. Potrebovala som vzduch.

Potrebujem predýchať čo sa práve teraz stalo. Nemám rodičov, môj ani neviem čo ma chce zabiť za peniaze... Kde som sa to ja dostala.

Šla som cez park keď sa ma chytili nejaké ruky za boky a ja som sa hneď otočila. Bol to Tom.
,,Am ja ti to musím vysvetliť"

,,Tom ty mi už nemáš čo vysvetľovať. Viem už toho dosť a teraz ma pusti rada by som sa dostala domov"

,,Odišiel som z Bads. Chcem byť s tebou Am, len s tebou. Teraz po mne Bads pôjdu lebo som nesplnil čo chceli"

,,Tom to je síce pekné že ma chceš ale už je neskoro. A teraz ma fakt pusť inak na tom nebudeš najlepšie"

,,Am ja potrebujem pomoc! Idú po mne kvôli tebe chápeš!"

,,Ja som ti nekázala odísť!!! Ty si sa do toho dal tak si to rieš a vypadni z môjho života!" to som už kričala a odchádzala no Tom povedal dve silné slová ,,Milujem ťa"

,,Tomas na tieto slová je priskoro. Nepoznám ťa a ani nechcem. A teraz sa maj" povedala som a odišla. Aj ja ho milujem aj keď ho nepoznám ale po tomto?

Keď som už prišla domov všetci boli v obývačke.
,,Am si v pohode? Chalani ťa hľadali v kine ale ty si tam nebola báli sme sa" povedal Ryan a objal ma.

,,Potrebovala som na vzduch. A viem sa o seba postarať. Prepáč rada by som šla do izby" povedala som odmerane a on ma pustil. V izbe som sa prezliekla do pyžama a pobrala sa do ríše snov.
--------------------

Ráno ma zobudil zvonček ktorý sa ozval celým domom. Zvonil už dlhšie tak som si vlasy dala do drdolu schovala sbraň pod tričko a šla dole. Keď som otvorila dvere bol tam.......

Dnes len 1028 slov ale zajtra vstávam fakt skoro. Ahojte :3

Nikdy nie je neskoroWhere stories live. Discover now