Hij geeft mij een laatste kus en loopt dan naar de bus. Hij stapt in de bus en de deur gaat dicht. Er loopt een traan over me wang. Mijn moeder knuffelt me van achteren. Ze fluistert, "Het komt goed." Dan start de motor. Ze rijden weg. Ik zwaai totdat ik de auto niet meer zie. "Kom lieverd we gaan naar binnen." Mijn moeder laat me los en loopt naar binnen. Ik veeg een traan weg en loop ook naar binnen. Ik sluit de deur en ga op de bank zitten. Ik staar voor me uit. "Kimberly ga maar naar bed. Morgen moet je vroeg op." Zegt m'n vader. Ik knik en loop naar boven.
Ik hoor de wekker. Ik heb geen zin om naar school te gaan. Ik mis mijn vriendje Jesse nu al. Ik sla m'n wekker uit en ga zitten. "Kim opschieten !!!" Roept m'n moeder van beneden. Ik sta op en slof naar mijn kast. Ik doe mijn kast open en pak een shirt, vest en een broek uit de kast. Ik kleed me snel om. Ik pak m'n tas en ren naar beneden. Ik loop naar de keuken en smeer een broodje. "Doei Kim." M'n moeder geeft me een kus. "Doeii." Ze loopt de keuken uit. "Zijn Rick en Tessa al weg ??" "Ja die zijn al naar school." Ik prop een broodje in m'n mond en pak snel een flesje drinken en een koekje uit de la. Ik prop het in m'n tas. Dan doe ik mijn schoenen en jas aan. Ik pak mijn tas en loop de deur uit.
Ik rij over het schoolplein naar de fietsenrekken. "Heey Kim!!!" Roepen de meiden. Ik stop precies voor mijn vriendinnen. "Heey." "Hoe gaat het ??" Vraagt Amber. Ik stap van mijn fiets af. "Slecht. Ik zet mijn fiets even weg." Ze knikken. Amber loopt achter me aan. Ik zet mijn fiets in het fietsenrek en haal mijn sleutel eruit. "Er is een nieuwe jongen hé." "Oké." We lopen naar binnen. "Hij is zo knap hé !!" Ik negeer der een beetje. Ze vindt iedereen knap. Ik loop naar mijn kluis en open hem. Ik doe mijn jas uit en stop hem in m'n kluis. In de binnenkant van mijn deurtje heb ik foto's van mij en Jesse. Ik staar erna. Was je maar hier. Ik doe mijn kluisje dicht en loop naar de les.
Ik ga achteraan naast het raam zitten. Ik leg m'n Engels op tafel en staar naar buiten. Er schuift een stoel naast mij. Met knutselen en tekenen zat Jesse altijd naast mij. Hij vindt dat ik mooi kan tekenen. Ik glimlach. "Kimberly." Word er dan boos geroepen. Ik schrik en kijk naar de leraar. "Kan jij in het Engels zeggen hoe het met mij gaat en of ik nog even blijf." Ik schud mijn hoofd. "Probeer het maar." Ik kijk de klas in. Ze lachen me allemaal uit. "Ze kan geen Engels maar wel vriendjes wegjagen !!!" Lacht een jongen. "Leer eerst maar met je vriendjes om te gaan." "Blijf niet zitten ga met hem mee." Zegt Amber die naast me zit. Ik doe mijn oren dicht. "Kim ??" Ik haal m'n handen langzaam van mijn oren weg. Iedereen staart me aan. "Gaat alles goed ???" Vraagt de leraar. Ik knik. "Ga maar even naar de gang." Wat ??! Ik heb nog niks gedaan ??! Ik sta op en loop naar de gang.
De les is afgelopen en ik zit nog steeds op de gang. De leraar staat in de deur opening. "Kom maar." Ik sta op en loop het lokaal in. "Ik hoop dat het wat beter gaat met je." Ik pak mijn tas. "Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik zou naar je mentor gaan." "Er is niks bijzonders. Dag." Ik verlaat de lokaal. Ik loop de volgende lokaal in. Iedereen zit al. De lerares kijkt me streng aan. "Ik had een gesprekje met meneer van Eik." Ze knikt. "Ga maar zitten." Ik ga naast Chantal zitten. Ik leg mijn boeken op m'n tafel en slaan ze open. "Het komt goed." Fluistert Chantal. "Meiden stil." Zegt de lerares. Ik zoek de juiste bladzijde en begin te werken. "We zoeken gewoon een nieuwe jongen." Ik stop met schrijven. "Nee." Zeg ik boos. "Uhm sorry maar ik wil niemand anders. Niemand kan Jesse vervangen en trouwens ik Skype en app met hem." "Je houdt het nooit vol. Je weet niet hoe erg een afstand relatie is." "Ik hou het wel vol." "Je weet echt niet hoe moeilijk het is !!" Roept ze dan. "Chantal !!" Roept de lerares weer. "Sorry mevrouw." "De hele klas hoeft het niet te weten !!" Fluister ik. "Sorry hoor." Ik schrijf weer verder. "Niemand houdt een afstand relatie vol." "Ik wel." "Wat nou als Jesse het uitmaakt." Ik druk op mijn potlood waardoor de punt er af gaat. "Heb je een puntenslijper??" Ze knikt en pakt der tas. Uit der tas pakt ze een etui en daaruit een puntenslijper. Ze geeft hem aan mij. "Alsjeblieft." Lacht ze. Ik pak hem aan. "Thanks." Ik sta op en loop naar de prullenbak. Daar slijp ik mijn potlood. Ik mis Jesse maar zo vaak spraken we elkaar niet. Hij zat alleen met knutselen en tekenen in mijn klas en verder niet. Maar toch mis ik hem. Chantal heeft een vriendje genaamd Sven. Sven is een vriend van Jesse. Zij kan helemaal niet zonder Sven. Altijd in de pauze gaat ze naar Sven en als ze Sven ziet gaat ze helemaal te keer. Ik glimlach, dat is echt Chantal. "Ruim je boeken op." Ik schrik uit mijn gedachten. Nu pauze. Ik kijk omlaag en zucht.
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...