"Blijf jij maar hier." Zeg ik. "Nee hoezo?!" Sanne staat op. "Blijf gewoon. Het is toch gezellig??" Vraagt Sanne. Kaj kijkt naar Sanne en dan weer naar mij. "Ja maar....." Ik kijk hem boos aan. Alsjeblieft zeg niks Kaj. "Jij vindt me leuk en ik vind iemand anders leuk." Ik keer me om naar de deur en leg mijn hoofd erop. "Oow." Is het enige wat ik hoor uit Sanne's mond. "Het spijt me." En nu wil ik dolgraag weg!! Ik keer me om naar Sanne. Ze zit op de grond en Kaj staat tegen de muur. Ik ga naast Sanne zitten en sla een arm om der heen. "W-waarom ben jij hier eigenlijk??" Al die tijd dat ik hier was, was ze druk bezig met Kaj. "Vinden jullie elkaar leuk??" Ik kijk Kaj geschokt aan. Ik zie in zijn ogen dat hij wat wilt zeggen maar gelukkig houdt hij zich in. "Kaj en ik?!" Zeg ik. "San denk wat ik steeds heb gezegd!" Ik sta op. "Jullie zijn wel veel samen." Zegt ze. "Ken je het woord vrienden?! Jij wilde toch dat het goed was tussen Kaj en mij? Nou nu heb je het." Ze staat op. "Maar heel toevallig kijken jullie onwijs vaak na elkaar en zie ik jullie vaak met z'n tweeën!!" "Oké laat me er nu maar uit." Zeg ik en begin tegen de deur te slaan. "Laat me eruit!!!" Roep ik. Dan gaat de deur open alleen staan de meiden er niet maar de schoonmaakster. "Wat doen jullie hier?!" Vraagt de schoonmaakster. "We waren opgesloten." We lopen de ruimte uit. We zijn bijna bij onze kamer totdat Sanne weer door gaat. "Zeg nou eens of jullie met elkaar hebben!!" Ik draai me om. "Wat als we wat hebben, is dat dan erg?!" "Ja! Je bent mijn vriendin!!" "Jij de mijne en ik zou het niet erg vinden als jij met een jongen gaat die ik ook leuk vind! Maar blijkbaar vindt jij dat wel. En dat noemt zich een vriendin." Ik loop langs der en loop weg.
Ik loop buiten. Ze denkt alleen maar aan der zelf. Ik ga zitten op een bankje. Ik denk dat ik echt verliefd ben op Kaj. Maar het probleem is dat ik het moet uitmaken met Jesse en dat kan ik dus niet en ja ik vind het zielig voor Sanne. Ik weet dat zij aan zich zelf denkt en dat ik der dol graag wil terug pakken maar dat kan ik niet. Ik sta op en loop terug naar het hotel. Als ik bijna bij het hotel ben begint het keihard te regenen. ''Kim.'' Ik draai me om. Kaj staat voor me. ''Zullen we de regendans doen??'' Lacht hij. ''Jij wilt hier de regendans doen?'' Hij begint gek te dansen. Ik moet lachen. Alle mensen om ons heen kijken hem vreemd aan. ''Iedereen staart je aan, kom.'' Hij stopt. ''Wat maakt het uit.'' Hij maakt zijn armen lang en draait rond. Ik doe het zelfde. ''Ik word duizelig!!!'' Roept hij. Ik stop met draaien. ''Kom we gaan naar binnen.'' Hij stopt en valt bijna om. Ik lach hem uit en dan valt hij in een plas water. ''Sukkel !!'' Lach ik. ''Shit.'' Hij strekt zijn arm naar mij. ''Kun je even helpen ?'' Ik loop naar hem toe. Ik pak zijn hand vast en probeer te trekken maar dan trekt hij mij in de plas. Hij begint keihard te lachen. ''Gatver!!'' Schreeuw ik. ''Eigen schuld.''
Ik droog mijn haren af aan mijn handdoek. De meiden zijn nog steeds bij ons in de hotelkamer. Ik heb Sanne niet meer aan gekeken. Zij moet het goed maken of slaat dat nergens op? Ik vind het alleen vervelend dat mensen alleen maar aan zich zelf denken. Terwijl ik het tegen over gestelde ben. Ik denk dat ik vooral zo boos ben omdat ik altijd aan andere denk en andere niet aan mij. Andere laten mij meestal gemakkelijk vallen en daarom wil ik het al een tijdje uitmaken met Jesse. Hij laat me best vaak vallen en als we samen zijn doet hij weer lief. Ik borstel mijn haar voor de spiegel. Kaj is anders. Hij snapt me en hij denkt ook aan andere. Daarom vind ik hem ook zo leuk. Zoals net, ik heb ruzie met Sanne en hij is de enige die me op komt zoeken. Ik blijf naar mezelf staren in de spiegel van de badkamer. Maar wat ziet hij in mij?? Ik ben niet de mooiste van mijn vriendinnen. Dat is sowieso Chantal. Daarom heeft ze ook vaker een vriendje gehad. Of zeg ik nou maar wat. Mijn vraag is meestal of andere ook onzeker zijn. Ik draai me om. Zou Kaj die beroemd is en onwijs knap is ook onzeker zijn?? En waarom zou hij mij leuk vinden en niet Sanne of Chantal? Er wordt geklopt op de deur. ''Gaat alles goed daar binnen ???'' Vraagt Melinda. ''Ja alles gaat goed!'' Zeg ik. ''Doe de deur eens open.'' Ik loop naar de deur en maak hem open. ''Hey.'' Zegt ze met een lieve stem. ''Hey.'' Zeg ik zacht. ''Je hebt ruzie met Sanne hé.'' Ik knik. ''Kom dan praten we het uit.'' Ik knik. Ik pak mijn borstel en loop met Melinda mee. Ik gooi mijn borstel op bed. De meiden zitten op de grond. Ik ga erbij zitten. ''Jullie hebben dus ruzie.'' Begint Amber. We knikken. ''We hebben alles al gehoord.'' Zegt Chantal. Ik knik. Sanne kijkt me boos aan. Het lijkt alsof dit niet haar idee was.
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...