We hebben net een film gekeken met de hele familie en nu lig ik bij Kaj in bed. "Morgen moeten we vroeg op." "Hoezo?" "Ik heb een optreden. Dan kan ik je meteen voorstellen aan mijn beste vrienden." "Leuk alleen hoe laat moeten we op staan?" "Zeven uur." "Zeven uur??!" Kaj lacht. "Yep." "Dan hebben we vijf uurtjes slaap." "Ja maar we kunnen in de bus slapen." Ik knik. "Maar ik vind het wel leuk hoor." Hij streelt over mijn wang. "Het optreden begint om twaalf uur." "Twaalf uur en je moet zo vroeg op?" "Yep, we moeten de jongens ophalen en dan nog naar Zwolle." Ik knik een beetje. "Ga nu maar lekker slapen." Hij zoent me. "Welterusten.'' Zeg ik. ''Welterusten.'' Ik doe mijn ogen dicht en ga tegen hem aan liggen.
''Ik hou onwijs veel van je en ik wil je mee nemen.'' Hij pakt mijn hand en loopt naar de piano. Hij gaat zitten en begint te spelen. ''What would I do without your smiling mouth. Drawing me in, and you kicking me out. Got my head spinning, no kidding, I can't pin you down'' Wauw wat romantisch. Ik staar naar hem en glimlach. Ik voel de vlinders in mijn buik. ''Woef, woef !!!'' Zegt Kaj. Ik kijk hem vreemd aan. ''Kaj?'' ''Ja?'' Hij stopt en staat op. Hij pakt mijn handen en begint weer te blaffen. ''Kaj??'' Kaj begint me te schudden en de hond van Kaj begint me te likken. ''Wat....?'' Dan schrik ik wakker. Kaj zit naast me en Macho ook. ''Gaat het?'' Vraagt hij. Ik knik. Hij staat op. ''We moeten gaan dus maak je maar alvast klaar.'' Ik knik. Ik sta op en pak mijn kleren. ''Heb je lekker gedroomd?'' Vraagt hij opeens. ''Hoezo??'' Ik heb mijn kleren in mijn hand en kijk Kaj aan. Hij grinnikerd. ''Je vroeg of ik mee ging douche.'' Ik kijk hem vreemd aan. ''Oow dat was jouw droom.'' Zeg ik dan. Hij lacht. ''Nee jij zei dat.'' ''Ja in je dromen. Ik droomde daar niet eens over.'' Ik loop de kamer uit naar de badkamer. Als ik helemaal klaar ben zit ik op het bed van Kaj. Kaj staat voor de spiegel zijn haar te doen. Eigenlijk is hij best wel een ijdeltuit. Nou alleen met zijn haar. Het staat wel onwijs goed. ''Maar even over die droom hé.'' ''Over wat jij gedroomd hebt ja.'' Hij keert zich om. ''Ja ik heb over ons gedroomd. Een hele rare droom. We werden achterna gezeten door van die gekke en toen zijn we het water in gerend. Ja en wat er toen gebeurde.'' Zou dit echt zijn of is het weer een grapje. ''Maar je praatte wel in je slaap.'' ''Vannacht?'' ''Nee net, je vroeg naar mij. Dus je droomde over mij.'' Hij komt op bed zitten en kijkt me sexy aan. ''Ja klopt.'' Hij geeft me een kus. ''Was het een beetje een leuke droom?'' Ik knik. ''Onwijs leuk maar moeten wij niet gaan.'' Ik sta op. ''Ja klopt.''
Ik doe mijn jas aan en pak mijn tas. Het huis is leeg nou Macho is nog thuis veder is iedereen weg. Kaj pakt zijn tas en neemt afscheid van Macho. Volgens mij zijn hun echt maatjes voor het leven. ''Morgen ga ik je voorstellen aan mijn moeder.'' ''Leuk.'' Zeg ik blij. Het blijft vreemd dat Kaj me voorstelt als een vriendin. Maar zou een vriendin blijven logeren bij een jongen? Dit was de eerste keer sinds groep vijf dat ik bij een jongen slaap. Yep ik heb nog nooit bij Jesse geslapen. Is dat eigenlijk gek?? Dat ik een relatie heb met iemand en nog nooit bij hem heb geslapen. Nou we kwamen ook niet echt vaak bij elkaar en als hij bij me kwam. Ik zucht. ''Gaat het??'' Vraagt Kaj opeens. Hij zit naast Macho en kijkt me aan. Ik knik. ''Prima.'' ''Ik moet zeker opschieten ??'' ''Nee ik was gewoon......uh.....in dromenland.'' ''Dan was het in dromenland zeker niet zo gezellig?'' Ik kijk naar beneden. ''Uh moeten we niet gaan??'' Zeg ik opeens. ''De jongens zijn er nog niet.'' ''Komen ze helemaal hier en dan gaan jullie helemaal naar Zwolle??!'' ''We hebben een privé chauffeur, daar wachten we nu op.'' ''Oké.'' Ik ga op mijn knieën voor Macho zitten en begin te aaien.
Kaj opent de deur en we lopen naar buiten. Er staat een zwarte bus. Ik zie een man zitten en verder zijn de ramen zwart. De deur gaat open en er komen vier jongens uit. Ze lopen op me af. Een jongen met donkerblond haar steekt zijn hand uit. ''Ik ben Dioni.'' ''Kimberly.'' Dioni geeft Kaj een box en dan komt er een jongen met zwart haar voor me staan. ''Jai.'' ''Kimberly.'' ''Kaj en jij zijn vrienden toch?'' ''Ja klopt.'' ''Tof.'' Zegt hij en loopt naar Kaj. Dan komt er een jongen met ook zwart haar en een baartje. ''Hello, ik ben Cassius.'' ''Kimberly.'' ''Leuk je te ontmoeten Kimberly.'' Hij loopt daarna ook weer door naar Kaj. De laatste is een jongen met blond haar. Hij glimlacht. ''Ik ben Samuel en jij Kimberly.'' Ik glimlach. ''Klopt.'' ''Dus jij gaat vandaag met ons mee?'' Ik knik. ''Gezellig maar even tussen ons hé Kaj en jij zijn denk ik meer dan vrienden.'' ''Hoezo denk je dat??'' ''Oow zo maar.'' Samuel zet een hoog stemmetje op. Ik begin te lachen. ''Schattig stemmetje.'' ''Is handig voor zang.'' Lacht hij. ''Jongens we moeten gaan!!'' ''Ey er is ook nog een meisje !!'' Roept Dioni. Ik moet lachen. De jongens komen echt onwijs lief over. De chauffeur stapt uit en geeft mij een hand. ''Ik ben Cees, de chauffeur van B-brave.'' ''Kimberly de......een vriendin van Kaj.'' Shit ik versprak me bijna alleen kijkt iedereen me nu aan. ''De?'' Vraagt Samuel en glimlacht.
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...