Deel 21.

20 2 0
                                    

''Niks.'' Zegt Noa. ''Kom we gaan in de attracties!'' Zeg ik. We beginnen te lopen. Sanne loopt voor ons en wijst naar alles. ''Zullen we daar heen?! Of daar!!'' Dan kijkt ze om en stopt ze. ''De jongens volgen ons.'' Noa en ik kijken achterom. ''Zullen we anders vragen of ze met ons mee gaan?'' ''Ik wil in de boomstam attractie en ik denk niet dat hun mee willen.'' Sanne doet der schouders omhoog. ''Ey dames.'' Zegt Sven. ''Heey.'' Zegt Noa. ''Waar gaan jullie in ??'' Vraagt Joey. ''In de boomstam attractie.'' Zegt Sanne. ''Wij gaan mee.'' Zegt Thomas. Ik zucht. ''Is goed !!'' Zegt Sanne blij. We lopen er heen. Na een tijdje zijn we er. ''Wie gaat met wie?'' ''Je kan met z'n vieren.'' ''Ik wil met Kaj!!'' Roept Sanne. Kaj loopt naar me toe en gaat naast me staan. ''Oké dus Sanne en Kaj gaan samen.'' ''Wij gaan met z'n drieën.'' Zegt Thomas. We knikken en gaan dan in de rij staan.

We komen de attractie uit. Ik ben echt helemaal nat maar het was onwijs leuk!! ''Mo ik ben nat!'' Roept Noa. ''Nou moet je mij kijken!!'' Zeg ik. Noa begint keihard te lachen. ''Niet normaal!'' ''De jongens komen nu !!'' Roept Sanne. We lopen naar het hek. ''Ja daar gaan ze!!'' Roept Kaj. We beginnen keihard te lachen. ''Zie Thomas dan!!'' ''Peace.'' Roept Joey. We beginnen te lachen. We kijken naar de uitgang en dan komen de jongens eruit rennen. ''Ik ben helemaal nat!!'' Roept Thomas. ''Wij ook!'' We beginnen te lopen. ''Zullen we vanavond naar het spookslot?'' Vraagt Sven. ''Ja!!'' Roept iedereen behalve ik. Volgens mij is dat echt eng. Ik denk eigenlijk dat Chantal ook niet mee gaat want die houdt daar dus echt niet van. Meestal als de meiden horror films gaan kijken zijn wij er meestal niet bij. We houden er gewoon niet van. ''Ik ben moe.'' Zegt Sanne. ''Dan gaan we even zitten.'' Zegt Noa. ''Nou wij gaan door hoor!'' Roept Joey. We zeggen elkaar gedag en lopen naar een bankje toe. Kaj loopt met ons mee. Sanne, Noa en Kaj gaan zitten. ''Kom op mijn schoot zitten.'' Zegt Kaj. ''Hoef niet.'' Maar dan trekt hij me en plof ik neer op zijn schoot. Noa die naast ons zit krijgt een glimlach op der gezicht. ''Kaj wil je mijn hand vast houden vanavond?'' Vraagt Sanne. Ik kijk Kaj aan. ''Ben je zo bang dan??'' ''Nee we kijken altijd horror films nou behalve Chantal en Kimberly.'' Kaj kijkt me meteen aan. ''Ik bescherm je wel.'' Fluistert hij. ''Ik ga niet mee hoor. '' Zeg ik dan. ''Hoezo niet?!'' ''Ik ben daar veel te bang voor.'' ''Ik bescherm je. Van mij mag je me hand pakken.'' Hij glimlacht lief. ''Chantal en ik blijven gewoon in het hotel.'' ''Jammer.'' Zeggen Noa en Kaj. '''Ik denk als je gaat dat Jesse dan trots op je is!'' ''Alsof hem het boeit.'' Ik rol met mijn ogen. ''Natuurlijk boeit het hem! Hij is toch je vriendje.'' Zegt Kaj. Kaj je weet echt niet wie hij is dus hou alsjeblieft je mond. Noa glimlacht eng. ''Ja misschien heb je gelijk want toen je Spaans praatte deed hij ook al zo raar.'' Ik kijk der boos aan. ''Echt?!'' Vraagt Kaj. ''Nee ze lult maar wat.'' Ik ga van zijn schoot af. ''Oh shit nu is je broek nat!'' Zeg ik. ''Geef niet, was ie toch al.'' ''Zullen we weer verder lopen ???'' Vraagt Sanne. We knikken en beginnen te lopen.

We zitten aan ons avond eten. ''Chantal ga jij vanavond naar het spookslot ?'' ''Ja!'' Zegt ze blij. Ik kijk der vreemd aan. ''Sinds wanneer vindt jij dat leuk?! Bij horror films kijk je altijd weg.'' ''Klopt maar Sven beschermt me. Jammer dat Jesse er niet is hé.'' ik knik en kijk naar mijn bord. ''Sorry.'' Zegt Chantal. ''Geef niet.'' Dan voel ik een hand op mijn schoot. Ik schrik en kijk naast me. Kaj wrijft over mijn been. Ik schuif zijn hand weg en knik 'nee.' Ik zie Sanne schuin kijken naar mij en ze kijkt niet blij. ''Ik ga even naar de wc.'' Ik sta op en loop naar de wc. Als ik bijna bij de wc ben pakt iemand mijn schouder. M'n hard klopt. Zeg alsjeblieft niet dat Kaj achter me aan kwam. Ik draai me om. Gelukkig het is Sanne. ''Wat was dat nou net?!'' Vraagt ze. ''Wat bedoel je?'' ''Je knikte 'nee' naar Kaj.'' ''Oow hij zei wat en toen knikt ik 'nee.''' ''Ik hoorde niks uit zijn mond.'' Ze gaat in een arrogante houding staan. ''Hij f-fluisterde wat.'' ''Wat zei hij dan?!'' Ik staar der aan. ''Hier je weet het niet!'' ''Echt wel maar ben ik jou dat verschuldigd?'' ''We zijn vriendinnen!!'' ''Nou dan kun je ook normaal staan.'' Ze gaat rechtop staan. ''Kaj en ik zijn vrienden. Weet je nog dat ik je had beloofd dat ik nooit iets met hem zou beginnen?'' Ze knikt. ''Daar hou ik me aan. Vriendinnen zijn belangrijker dan jongens en trouwens ik heb met Jesse!!'' Ze glimlacht. ''Maar wat nou als ik hem wel leuk ga vinden?'' ''Dus je vindt hem wel leuk?!'' ''Ik zeg als. Maar eh wat zou je dan doen??'' Der gezicht betrekt en ze kijkt dan naar de grond. ''En jij noemt ons vriendinnen.'' Zeg ik boos. ''Dat gebeurt toch niet!'' ''Hoe weet je dat?!'' Ik weet meer dan Sanne over hem en daarom ben ik bang. Of vind ik hem al leuk? En is het al te laat? ''Wat is er meiden?'' Vraagt Kaj. We kijken hem aan. Zou hij alles gehoord hebben?

signs of loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu