"Neem maar gewoon op." Ik knik en neem op. "Hey Kim." Zegt Sanne. "Hey San. Wat is er?" "Ik krijg Kaj niet te pakken. Zou ik even bij jou langs mogen?" "Bij mij is er ook geen Kaj hoor." "Nee weet ik maar ik had gezegd tegen mijn ouders dat ik een date heb en als ik zo snel terug kom gaan ze zeiken." "Hoe lang wil je blijven dan? Ik heb hier wel mijn neefje." "Tien minuten maar." "Ik moet in die tien minuten nog weg." "Ik kom gewoon naar je toe en bel bij jouw wel naar Amber ofzo." Dan hangt ze op. Ik zucht. "En?" Vraagt Kaj die Levie optilt. "Ze komt hier heen." "Hoezo?!" "Ze wilt hier bellen ofzo." "Ik ga wel naar boven." Ik knik. Kaj loopt naar de trap. Ik loop achter hem aan. "Sorry Kaj." Zeg ik. Hij draait zich om. "Geef niet. Ik vind je leuk en dat blijft voor altijd." Ik glimlach. Hij geeft mij een kus en loopt naar boven. Ik zucht. Geheime relatie heeft nadelen.
De bel gaat. Ik loop naar de deur en open de deur. Sanne stapt meteen naar binnen. Ik sluit de deur. "Ik snap er echt helemaal niks van!" Roept ze. "Wat snap je niet?" "Hallo Kaj zou mij les geven!!" Roept ze boos. "Hij neemt die rot telefoon ook niet op!" "Je hoeft niet boos te worden op mij!!" Roep ik. "Ik vind het gewoon irritant." "Snap ik maar dat hoef je niet op mij af te reageren." We lopen de woonkamer binnen. "Ik ga meteen even bellen." Ze pakt der mobiel. "Kan ik boven bellen?" "Waarom boven? Kan toch ook gewoon in de keuken." Ze knikt en loopt erheen. Ik ga zitten en luister der gesprek af. "Ja ik vind het ook raar! Jongens zijn gewoon raar maar hij blijft leuk. Oké ik kom naar jou toe ja? Nee ik ga niet over hem praten. Ja oké doei!" Ze hangt op. "Ik ga naar Noa bye." "Doei." Ze loopt naar buiten en knalt de deur dicht. Dan hoor ik de trap en dan loopt Kaj de woonkamer in. "Ze is weg hé?" Vraagt hij voorzichtig. "Nee! Ze is buiten." Ik sta op en loop naar hem toe. "Serieus ?" "Nee." Lach ik. Hij schud zijn hoofd en geeft mij dan een kus. "Ga je mee even naar de speeltuin?" "Tuurlijk." "Levie we gaan." Levie zit helemaal in de tv. Ik loop naar de tv en zet hem uit. Levie begint meteen te huilen. "Levie niet huilen. We gaan naar buiten." Ik pak zijn jas en loop dan de woonkamer weer in. Kaj zit voor Levie. "Dan gaan we samen klimmen en glijden." Levie stopt met huilen en kijkt Kaj aan. "Doe maar je jas aan." Zegt Kaj. Levie staat op en loopt naar mij toe. Ik leg zijn jas op de grond en dan steekt Levie zijn handen in de mouwen. Hij gooit de jas over zich heen. Ik ga op mijn hurken zitten en doe zijn rits naar boven. Onder tussen heeft Kaj zijn jas al aan en heeft mijn jas vast. Ik sta op. "Hier." Zegt Kaj. "Dankjewel." Ik pak mijn jas aan en doe hem aan. Dan geef ik Kaj een kus. "Dankjewel." Zeg ik. "Voor wat??" Vraagt hij. "Levie kan moeilijk stoppen met huilen en jouw lukt het." Hij glimlacht. "Wil naar buiten!" Roept Levie. We lopen naar de deur.
"Nu mag je spelen." Zeg ik tegen Levie. Levie laat mijn hand los en rent naar de speeltuin. Kaj en ik gaan zitten op een bankje. "Heb je al gehoord dat er volgende week een schoolfeest is ??" "Ja." "En ga je?" "Nee jij??" "Hoezo niet ??" "De meiden zitten achter de jongens aan en dan word ik mee gesleurd. Daar heb ik dus echt geen zin in." En Sanne staart de hele tijd naar je. "Dan kom je toch bij mij staan." "Ik heb ook geen zin in Sanne want die staart de hele tijd naar jou." Hij glimlacht en doet een arm om mij heen. "Ik vind jou leuk en dat is het belangrijkste.'' Ik laat mijn hoofd rusten op zijn schouder. ''Ik ben gevraagd om te gaan zingen op het schoolfeest.'' Zegt Kaj. Ik ga meteen recht op zitten. ''Je wilde het toch geheim houden?'' ''Het komt ooit een keer uit dus kan ik het beter eerder zeggen. Net als onze relatie. Die komt ook ooit uit.'' ''Ja want ik ga het uitmaken met Jesse.'' Hij knikt en kijkt dan weg. Er zit nu een gat tussen ons. Er kan dus iemand naast ons zitten. ''H-heb je.'' Dan stopt hij weer met praten. ''Zeg maar.'' ''Heb je nog contact met Jesse ??'' Ik knik. ''Niet zo veel meer. Ik heb geen zin in om te reageren want het gaat steeds over hem en niet over mij.'' Ik voel mij nu heel ongemakkelijk. Kaj kijkt de hele tijd de andere kant op en er zit een afstand tussen ons. Ik schuif tegen hem aan. ''Weet je.'' Hij draait zijn hoofd om. "Dat jij de leukste en de liefste jongen van de hele wereld bent." Hij glimlacht. "En jij de leukste en de liefste meisje van de hele wereld ben!" Ik glimlach. Onze lippen komen dichter bij en dan zoenen we. Ik heb mijn ogen dicht. Dan trekken we ons terug. Mijn blik gaat meteen naar Noa die een eindje verder naar mij staart. "Shit." Kaj draait zich om.
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...