"Hoezo niet?!'' Vraagt Melinda. ''Strenge ouders.'' Zegt hij dan. ''Ik vond je ouders onwijs aardig!!'' Zegt Thomas. ''Ja ook al zijn ze......'' Joey stopt met praten. ''Ook al wat?!'' Vraag ik. ''Ook al waren ze snel weg.'' Zegt Joey. ''Ja dat heb ik.....'' Verder hoor ik niks meer. Ik kijk Kaj aan. Zou er wat met zijn ouders zijn?! Sanne tikt me aan. ''Ik zou zijn ouders wel willen ontmoeten.'' Fluistert ze. Ik glimlach. Het voelt niet goed maar Kaj praat gewoon weer verder met Thomas. Hij doet alsof er niks is. ''Ik moet gaan.'' Melinda staat op. ''Als er één gaat ga ik ook.'' Zegt Noa. Iedereen staat op en we lopen naar buiten. We pakken onze fietsen en nemen afscheid. Kaj loopt weg en ik sta nog met Sanne. ''Dus morgen gaan we in een hotel.'' ''Yep.'' ''Nou misschien komen Kaj en ik dichterbij elkaar!'' Ik knik. ''Ik hoop het voor je maar ik moet gaan. Doei.'' ''Doei.'' Sanne stapt op der fiets en rijdt weg. Ik ren met mijn fiets aan de hand de hoek om. Kaj heeft geen fiets bij zich maar waarom geen idee. Dus moest hij bij Thomas achterop. Ik vind het alleen vreemd dat Thomas hem niet naar huis brengt. Ik ren naar hem toe en ga dan naast hem lopen. ''Hey.'' Zeg ik. Hij zegt niks. ''Ik wil het graag met je uitpraten want je doet opeens zo raar. Wat heb ik je aan gedaan?'' Vraag ik maar hij zegt nog steeds niks. ''Als we morgen naar het pretpark gaat zou het leuk zijn voor de andere dat wij normaal doen.'' ''I-ik doe n-normaal.'' ''Waarom stotter je ?? Het lijkt net alsof ik je iets aan heb gedaan.'' ''Ga alsjeblieft weg.'' ''Nee ik wil dat we het goed maken wat er ook is gebeurd.'' ''Ga weg alsjeblieft.'' ''Je hebt me een brief gestuurd en nu ga je opeens met mijn vriendin.'' ''Ga weg.'' Zegt hij dan weer. ''Ik wil dat we normaal doen!'' ''Oké als je nu niet weg gaat ga ik je morgen negeren!'' ''Negeer me maar lekker.'' ''Oké is goed.'' Dan sta ik stil. Het is laat in de avond maar ik zie een paar meiden voor een huis staan. Kaj rent terug de hoek om. ''Kaj!'' Roepen ze. Daarna tellen ze af en beginnen ze keihard te gillen. De deur gaat open. ''Willen jullie weg gaan.'' ''AAAAA u bent de moeder van Kaj!!'' Gilt er één. ''Waar is Kaj?'' ''Bij een vriend.'' ''Oké bedankt.'' De vrouw doet de deur dicht en de meiden lopen weg. Kaj loopt weer terug. ''Ga nou maar.'' ''Wat was dat?'' Vraag ik. ''Leg ik je ooit nog wel uit.'' Ik knik en keer mijn fiets. ''Welterusten.'' Ik stap op mijn fiets en rij weg.
Vandaag gaan we naar een pretpark alleen weet ik niet welke. Ik ben bezig met mijn koffer want hij wil niet dicht. Ik zit erop en probeer de rits dicht te doen maar dat lukt niet. ''Mam die stomme koffer luistert niet!'' M'n moeder komt uit der slaapkamer naar mijn kamer lopen. ''Misschien moet je er oren op naaien.'' ''Ha ha grappig.'' ''Ik denk dat je twee koffers mee moet nemen.'' ''Nee want ik heb ook nog een klein tasje en ik wil niet met veel spullen sjouwen.'' ''Laat me dan eens kijken.'' Ze opent mijn koffer en haalt alles eruit. Ik zucht. Nu kan ik alles weer netjes neerleggen. ''Kijk dit kan eruit en dit.'' Ze haalt er van alles uit. ''Je opladers kunnen in je kleine tas.'' Ik knik. ''Oké ik kijk zelf wel.'' Mijn moeder staat weer op. ''Wanneer wordt je opgehaald??'' Ik kijk naar de klok. ''Ze kan hier elk moment zijn !!!'' Ik doe snel alles in mijn koffer en sluit de rits. Ik pak mijn koffer en mijn tasje en ren naar beneden. Ik doe mijn schoenen aan en geef iedereen een kus. Dan wordt er aangebeld. Ik doe de deur open. ''Heey!!!'' Roept Chantal blij. ''Heey.'' We geven elkaar een knuffel. ''Ben je klaar?'' Ik knik. Ik pak mijn koffer en mijn tas en stap naar buiten. ''Veel plezier meiden.'' Roept mijn moeder. ''Dank u wel.'' Roept Chantal. ''Mijn moeder brengt ons.'' ''Oké.'' Ze doet de achterbak open en ik leg mijn koffer er in. ''Hooi.'' Zegt Noa en de moeder van Chantal. ''Hey.'' We stappen in de auto. Ik doe mijn gordel om en dan rijden we weg. ''Sanne, Melinda en Amber zijn met de moeder van Amber.'' ''Oké maar waar gaan we eigenlijk heen ??'' ''Oow ja vergeten te zeggen. We gaan naar de Efteling.'' ''Oow leuk!'' Zeg ik blij.
We rijden het terrein op. We kijken om ons heen. ''Ik ben hier zo lang niet meer geweest!'' Roep ik. ''Ik kom hier bijna elke zomervakantie.'' Zegt Noa. ''Is dat niet saai?'' ''Neh.'' We stappen uit en pakken onze koffers uit de achterbak. We lopen naar de balie. ''Ik bel de andere wel.'' Zegt Chantal. Ze pakt der mobiel. ''Heey girls. Ja waar zijn jullie? Oow jullie zijn al boven? Oké en de jongens ?? Oké top dan komen we eraan. Oow hebben jullie de sleutels al ? Oké thank you. Doeii.'' Ze doet der mobiel weer in der broekzak. ''Iedereen is al boven en ze hebben onze sleutels.'' We knikken en lopen achter Chantal aan naar boven. Als we er zijn staan Sanne, Melinda en Amber ons op te wachten bij de deur.'' ''Heey girls.'' Zeggen we blij. We geven elkaar een knuffel en praten wat. ''Heb je onze sleutel?'' Vraagt Noa. ''Ja ik pak hem even.'' Melinda loopt naar binnen. Dan gaat er een deur open. De jongens lopen op ons af. ''Heey.'' Roepen ze. Sven geeft Chantal een kus. ''Hier.'' Zegt Melinda. Ik pak de sleutel aan en ga naar de kamer. Het is tegen over de kamer van de meiden en naast de kamer van de jongens. Ik maak hem open en loop naar binnen. Ik leg mijn spullen neer en plof neer op bed. Ik wil deze week niet verpesten voor de rest maar ik kan Kaj niet dwingen om gewoon normaal te doen tegen me. Dit wordt een lange week. Ik zucht
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...