''Ik mis Jesse.'' Zeg ik dan. ''Awh.'' Sanne knuffelt me. ''Kaj.'' kucht Noa. Sanne laat me meteen los en loopt naar de jongens toe. Kaj kijkt me verdrietig aan. Ik kijk snel naar de grond en loop de hotelkamer in. De deur gaat dicht. Chantal en Noa gaan zitten op bed. ''Morgen gaan we nog een leuk dagje van maken en dan overmorgen kan je weer Skype met Jesse.'' Zegt Chantal en wrijft door mijn haren. Ik knik. ''Kaj.'' Kucht Noa. Ik kijk Noa boos aan. ''Kaj?'' Vraagt Chantal. ''Wat is er met Kaj ???'' ''Niks.'' Zegt Noa. ''Wat weet ik niet meiden?!'' ''Dat Kaj Sanne niet leuk vindt.'' Zeg ik. Noa kijkt me aan. ''Dan gaan we er toch voor zorgen dat hij haar wel leuk gaat vinden.'' ''Nee!!'' Roept Noa en gaat rechtop zitten. Chantal kijkt der vreemd aan. ''D-dat hebben wij al geprobeerd.'' ''Nog niet genoeg.'' Zeg ik. ''Liefde kun je niet sturen.'' Zegt Noa. ''Jullie doen echt raar.'' Zegt ze. ''Nou we hebben van alles al geprobeerd maar je kan de liefde niet sturen dus ja.'' Zegt Noa. ''Oké kan het nu alsjeblieft niet over jongens gaan??!'' Roep ik. ''Is goed. Dan doen we een meiden avond.'' Lacht Chantal. Ze staat op. ''We nodigen de meiden gewoon hier uit. ''Waarom wil jij steeds iets doen met de meiden?'' Vraagt Noa. ''Maak toch niet uit.'' Zegt Chantal. ''Ik vind het leuker met jongens.'' Lacht ze. ''Anders gaan we een keer bij mij logeren met de jongens.'' Zegt Chantal. ''Is goed.'' Noa grijnst naar me. ''Ik haal de meiden wel.'' Zegt Chantal en loopt dan de deur uit. ''Gelukkig zijn we nu met z'n tweeën.'' Zegt Noa. ''Nee ik vind Kaj niet leuk.'' Ik sta op en loop naar de badkamer. Noa volgt me. ''Ik zie het in jullie ogen.'' Lacht ze. ''Dat zie je bij mij verkeerd.'' Er wordt geklopt op de deur. Ik loop naar de deur en Noa loopt weer achter me aan. ''Je durft het niet uit te maken met Jesse en je vindt het zielig voor Sanne. Daarom wil je niks beginnen met Kaj. Maar hallo je moet ook aan jezelf denken.'' Ik open de deur. Ik kijk geschokt naar Kaj die daar staat. Noa staat naast me. ''Heey Kaj.'' ''Ey.'' Ik zeg geen woord. ''Kimberly mag ik je spreken?'' ''Geen tijd.'' Ik wil de deur dicht doen maar Noa houdt hem tegen. ''Kom gezellig binnen Kaj dan ga ik even naar de ovenkant.'' Ze laat Kaj binnen en loopt dan weg. Ze sluit de deur. ''Kaj ik wil dit niet. Laat me met rust.'' ''We kunnen gewoon vrienden blijven.'' ''Ik ben bang dat het dan mis gaat.'' ''Je hoeft niet bang te zijn. Ik zou je hand niet meer pakken of je een kus geven. Ik zweer het hier bij plechtig.'' Ik lach. ''Alleen dan wil ik een laatste kus geven op je wang.'' ''Kaj.'' Zeg ik maar dan komt hij dichterbij en geeft een zacht kusje op m'n wang. Ik doe mijn ogen dicht en dan weer open. Hij blijft met zijn gezicht heel dichtbij. Ik voel kriebels in mijn buik. Hij komt met zijn mond dicht bij mijn mond. Maar dan doe ik de deur open. ''We blijven vrienden.'' Zeg ik. ''Klopt.'' En hij loopt weg. Voor de derde keer bijna gezoend. Ik zucht.
We zitten met de meiden te kletsen alleen het gaat over jongens. Ze zijn 24 uur bezig met jongens het word een beetje irritant. Alleen denk ik dat Noa dit expres doet. Ik lach en praat maar gewoon mee. ''Oké we kunnen Kaj naar buiten halen en dan net als met Kim in zo'n kamer opsluiten.'' ''Met Sanne.'' ''Ja duh!!'' ''Nou dat was echt niet leuk.'' Zeg ik. ''Ja maar het is weer goed tussen jullie dus ja.'' Ik bemoei me er maar niet mee. Ze staan op en rennen allemaal naar buiten. Ik loop erachter aan. Sanne rent snel weg. Chantal en Melinda kloppen aan. Sven doet de deur open. ''Kunnen we Kaj even mee nemen?'' ''Uhm oké. Kaj voor jou!!'' Roept Sven. ''Ey.'' Zegt Kaj. ''Kun je even mee lopen.'' ''Is goed.'' De deur gaat dicht en de meiden lopen langs me. Kaj kijkt me aan. Ik knik 'nee'. Ik weet dat hij het niet leuk gaat vinden. ''Waar gaan we heen ????'' Vraagt Hij dan en stopt. ''Verassing.'' ''Ik zou het graag nu willen weten.'' ''Dan is het geen verassing meer.'' ''Ik ga zo niet mee.'' Hij keert zich om en loopt terug. ''Oké.'' Zucht Amber. Kaj stopt bij mij maar kijkt me niet aan. ''We willen dat Sanne en jij beter contact krijgen. Gewoon goede vrienden net als Kim en jij.'' Hij kijkt me aan. ''Vrienden.'' Zegt hij zacht. ''En hoe willen jullie dat doen dan? Net als toen met kim??'' Vraagt hij. Ze kijk elkaar aan. ''Yep.'' Zeg ik. ''Ik zou alleen met Kim willen.'' Hij blijft naar de meiden kijken. ''Oké.'' Ik kijk ze aan. ''Wat?!'' ''Kom nou Kim!!'' Ze lopen naar me toen en sluiten de deur. ''Dit doe je voor Sanne hé.'' Zegt Noa. ''Oké dan doe ik het.'' Ik krijg hier zo erg spijt van hé!!
We zitten hier al een tijdje en we hebben alle drie geen mobiel bij ons. Sanne en Kaj praten gezellig en ik zit in het hoekje. Ik snap niet waarom ik ja heb gezegd want dit voelt Akward. Als ik nou een blaadje had en een potlood dan verveelde ik me tenminste niet!! Ik sta op en loop heen en weer. "Ik wil weg." Zeg ik en ga tegen de deur staan. Kaj staat op. "Dan ik ook." Zegt hij. Sanne kijkt me boos aan.
JE LEEST
signs of love
FanfictionKimberly neemt afscheid van haar vriendje die gaat emigreren naar Spanje. Ze heeft nog wel contact met hem. Niemand gelooft dat ze een afstand relatie volhoudt maar zij wel. Ze leert speciaal voor hem Spaans. Maar wat nou als de jongen die haar Spaa...