Deel 29.

19 1 0
                                    

"Nee over mijn nichtje. Maar waarom dacht je dat het over Sanne en Kaj ging?" "Ik dacht dat Noa hem ook leuk vindt maar heb het blijkbaar mis." Ik knik. "Ik ga naar de wc." Ze knikt. Ik loop naar de wc. Onderweg kom ik de jongens, Chantal en Sanne tegen. Chantal en Sanne lopen naar me toe. "Kom je er zo bij staan??" Vraagt Sanne. "Nee sorry." "Hoezo niet??!" "Ik ga zo met Jesse bellen." "Gezellig." Ik loop naar de wc en ga de wc in. Als ik klaar ben was ik mijn handen. "Ey." Ik draai mijn hoofd om. Kaj staat bij de ingang van de meiden wc. ''Heey.'' Ik droog mijn handen en dan loop ik naar hem toe. Hij geeft me een kus op mijn mond. Het lijkt alsof we al een relatie hebben. Alleen is dat niet zo en gaat dat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Ik wil met hem verder maar ik kan het niet maken om via Skype uit te maken. ''Sanne loopt de hele tijd achter me aan. Soms wordt het echt irritant.'' ''Snap ik.'' ''Maar zo meteen kunnen we der alles vertellen.'' Glimlacht ie. ''Ja daar over.'' Dan word ik gebeld. Ik pak mijn mobiel. Jesse, staat er. ''Ik moet deze even nemen.'' Hij knikt. Ik loop een stukje weg en neem op. ''Heey Kim.'' Zegt Jesse. ''Heey. Hoe gaat het?'' ''Toppie. Ik kan nu echt Spaans praten! Wel dank aan mijn moeder want ik moest de hele dag leren. Ik moest ook naar school hoor.'' ''Fijn.'' ''Ik wilde je nog wat vertellen.'' ''Ja ik jou ook maar dan via Skype ofzo.'' ''Uhm oke, kan je vanmiddag.'' ''Ik denk het wel en anders app ik je maar wat wil jij zeggen?'' ''Ik kom over een paar weken naar je toe want mijn moeder moet de laatste spullen halen bij mijn opa en oma. Ik wil je dan nog wat vragen en ik veras je wanneer ik kom.'' ''Oké nou wat ik wil vertellen kan ik dan beter dan doen.'' ''Ik ben zo benieuwd!! Tot over een paar weken schat.'' ''Tot over een paar weken.'' Hij hangt op. Ik staar naar mijn mobiel. Wanneer is een paar weken? Hoe lang moet ik wachten om official bij Kaj te zijn?? Misschien kan ik hem beter los laten want ik ga me sowieso schuldig voelen tegen over Sanne. Dan gaat de bel. Ik doe mijn mobiel in mijn zak en loop naar de les.

Eindelijk de les is voorbij!! Amber en ik lopen de trap af. Het is onwijs druk echt niet normaal !! Je moet echt oppassen of je botst tegen iemand aan. Ik loop met Amber mee naar der kluis. ''Zou ik erbij mogen?'' Vraagt ze lief aan iemand die voor der kluis staat. ''Ja hoor!!'' Zegt die gene arrogant. ''Sorry ik vroeg het gewoon netjes!'' Roept Amber. Ik begin te lachen. Ze doet der kluis open. ''Ja als je zo arrogant doet kan je het terug verwachten.'' ''Het is wel zielig, het is nog maar een brugpieper.'' ''Nou dan heeft hij geleerd dat hij niet zo arrogant moet doen tegen een derdeklasser !!'' Ik begin keihard te lachen. Ze legt der boeken in de kluis en pakt der jas. ''We gaan een stukje fietsen hé?'' Vraagt ze. ''Ja als je niet naar je oma en opa hoeft.'' ''Ik ga gewoon naar huis.'' Ik knik. ''Dan fietsen we samen.'' ''Ey dames.'' Zegt Kaj opeens. Hij is echt overal hé. ''Hey Kaj.'' ''Hey.'' ''Uhm Kimberly gaan we zo nog Spaans oefenen ??'' Ik kijk naar Amber. ''Je gaat weer door met Spaans leren ??'' Ik kijk Kaj weer aan. ''J-ja.'' Zeg ik. ''Jesse komt over een paar weken dus dan kan ik hem extra blij maken.'' ''Wat?! Wat goed nieuws!!!'' Ze begint te springen en knuffelt me. Alleen of Kaj daar zo blij mee is. ''Leuk voor je.'' Zegt hij. ''Ik twijfel nu of ik wel kan.'' Zegt hij. ''Nou nee ik kan niet.'' Hij loopt weg. Amber kijkt me vreemd aan. ''Ik moet even met hem praten dus we fietsen niet samen, sorry.'' ''Hoezo?!'' ''Leg ik je nog wel uit!!'' Ik ren achter hem aan. Als ik buiten ben zie ik hem niet. Ik ren over het schoolplein en kijk om me heen. Het plein wordt steeds leger. Ik kijk nog even goed maar ik zie hem niet. ''Doei Kim!!'' Roept Amber nog. Ik zwaai naar der en dan keer ik me om naar de deur. Maar de deuren gaan dicht. ''Sorry mag ik nog even naar mijn kluisje??'' Vraag ik zo vriendelijk mogelijk. ''Sorry pak het morgen maar.'' De deuren worden verder dicht gedaan. Ik sta hopeloos naar de deur te staren. Nu heb ik dus geen jas. Hoe lang heb ik daar dan niet gestaan ?? Ik dacht niet zo lang maar blijkbaar wel. Ik loop naar mijn fiets en leg mijn tas in mijn mand. Ik stop de sleutel erin en begin te lopen met mijn fiets. Ik weet waar Kaj woont dus ik ga naar hem toe. Maar als ik begin te fietsen kom ik hem tegen. Volgens mij is zijn scooter stuk. Ik stap af en loop de stoep op. ''Stuk ??'' Vraag ik. Hij kijkt me aan en gaat dan verder met weet ik veel wat. Ik zet mijn fiets neer en kijk erna. ''Ik heb geen verstand van Scooters maar mijn broer heeft er één.'' Ik maak een rondje om de scooter. ''Hm volgens mij markeert ie niks. Ga eens zitten.'' Hij gaat zitten en start zijn scooter alleen dat lukt niet. ''Dat wordt echt lopen want hij heeft blijkbaar een startprobleem.'' ''Ja dat zie ik ook.'' ''Ga er eens van af.'' ''Je bent nog niet oud genoeg.'' Zegt hij. Blijkbaar is hij echt boos.

signs of loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu