~2~

306 15 0
                                    

Hazaértem és egyből felrohantam a szobámba. Amint felértem kaptam egy üzenetet.

Calum<3: "Szia Bega" Calumtól jött. Először csak néztem aztán eszembe juttok a parkos srác.

Én: "Honnan tudod a számom?"

Calum<3:"Emlékszel amikor elkértem a telefonod?"

Én: "Igen"

Calum<3: "Na akkor megnéztem a számod és megjegyeztem :)

Én: "Értem, és miért vagy benne úgy a telefonomban, hogy Calum<3 ??"

Calum<3: "mert imádni való vagyok"

Én: "Ohh értem... és mit csinálsz?"

Calum<3: "Gitározok... te tudsz?"

Én: "nem igazán, csak egy dalt tudok eljátszani....

Calum<3: "és ki a bátyád?"

Én: "Luke Hemmings"

Én: "hahooo .... valami rosszat mondtam?"

Calum<3: "nem dehogy is, hisz miért lenne rossz amit írtál csak a bátyád nevét írtad le"

Én: "figyu nekem mennem kell vacsizni"

Calum<3: "rendben jó étvágyat"

Calum<3: "majd később beszélünk szia :* "

Én: "szia :)"

Letettem a telefonom és lerohantam a konyhába. Elővettem egy tányért és bekukkantottam a hűtőbe. Közben Luke is megjelent. Kivettem a vajat meg a felvágottakat és becsuktam a hűtőt.

-Nekem is csinálj szendvicset.-kérlelt a bátyám. Elővettem még egy tányért és leraktam az asztalra. Megkerestem a kenyeret, fölvágtam, megvajaztam és ráraktam a feltéteket. Letettem a bátyám elé, aki egyből elkezdte enni.

-Jó étvágyat.-mondtam

-Nekee is.-mondta teli szájjal. Mikor befejezte szendvicsét megkérdezte, hogy kivel cseteltem.

-Egy sráccal akivel a parkban találkoztam.-mondtam.

-Van egy rossz hírem.-kezdett bele.-Előbb el kell mennünk a turnéra a srácokkal és már holnap indulnunk kell.-mondta szomorúan.

-De miért?

-Nem tudom... segítesz bepakolni?

-Persze.-gyorsan beraktam az üres tányérokat a mosogatóba és már indultunk is fel az emeletre. Mikor beértünk a szobájába, elővettem a bőröndöket és már pakoltunk is. Közben sokat nevettünk és jól el szaladt az idő. Azon kaptam magamat, hogy már este 8  van és Luke a földön fekve alszik. Betakartam és átmentem a szobámba, felvettem a pizsimet és bedőltem az ágyba és már aludtam is.

Reggel arra keltem, hogy Luke már nincs itthon és egy papírt hagyott az éjjeli szekrényemen, amin az áll, hogy 'reggeli a hűtőben és sajnálom, hogy nem lehetek ott amikor felkelsz de nem akartalak felkelteni hisz este elég sokáig fenn voltunk és azt akartam, hogy kipihend magad. Majd este csetelünk addig is vigyázz magadra puszil Luke :* '  Miután elolvastam majdnem sírva fakadtam. "Itt hagyott és 8 hónapig nem fogom látni, addig mit csinálok" Erőtlenül kikeltem az ágyból lementem megreggelizi majd vissza a szobámba és felöltöztem. Egyszer csak valaki elkezdte nyomni a csengőt. Én lerohantam és amikor kinyitottam ott állt............. a postás :(.

-Jó napot.- köszöntem.

-Csomagot hoztam Bega Hemmings számára.-Átvettem a kis dobozt, kifizettem és berohantam a nappaliba. Leültem a kanapéra és kibontottam.





Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now