Luke szemszöge
Megérkeztünk a hotelhez. Segítettünk Nikinek felhozni a cuccait. Becuccolt hozzánk. Megkértem Calumot, hogy cuccoljon át Ashékhez, amit meg is tett. A lányok védelmére felfogadtunk egy testőrt, aki rájuk fog vigyázni, amikor mi éppen nem érünk rá, mert ugyebár mi most turnén vagyunk és kell próbálni, meg ilyesmi.
Ott ültünk hárman a szobába. Niki, Bega meg én. Csak ültünk és nem szóltunk egymáshoz.
-Figyu, nem baj ha átmegyek Calumhoz?-kérdezte Bega, egy kicsit félénken.
-Nem baj, menj csak.-szólalt meg Niki is. Bega meg elindult az ajtóhoz.
-Várj, átkísérlek. Niki mindjárt jövök.
-Jó menj csak.
-1 perc és jövök.-mondtam és átkísértem Begát a fiúkhoz. Aztán visszasétáltam Nikihez.
-Itt vagyok!-kiáltottam. Niki ott ült az ágyon és gondolkodott.
-Min agyalsz ennyire?-kérdeztem, miközben leültem mellé.
-Csak ezen az egész ügyön. Remélem minél hamarabb vége lesz.-szomorkodott. Láttam rajta, hogy mindjárt elsírja magát. Szorosan átöleltem és ő meg odabújt hozzám.
-Ne aggódj megoldjuk. Begának most szüksége van rád, azért hívtalak ide.-sóhajtottam és folytattam- Meg hát nekem is...-erre a mondatomra felkapta a fejét és belenézett a szemembe, aztán egyre csak közeledett az ajkunk egymáshoz, amikor Ashton benyitott.
-Bocsi ha zavarok, de Begáról van szó.
-Ugye nincs semmi baja?-álltam fel.
-Hát nem tudjuk.-hajtotta le Ash a fejét.-Nem tudjuk, hogy hol van.
-Mii?-akadtam ki.-Mi az, hogy nem tudjátok hol van?!
-Miután átkísértétek hozzánk, beszélgettünk aztán kapott egy üzenetet és rád hivatkozva elment. Reméltem itt találom, de nem.
-Én nem küldtem neki smst!
-Pedig Calum is látta, hogy tőled jött.
-Dehát én nem küldtem neki semmilyen smst!-háborodtam fel. Elkezdtem keresni a mobilom de nem találtam sehol.-Nincs meg a mobilom! Niki nem láttad?
-Nem, nem láttam.
Bega szemszöge
Miután Luke átkísért a fiukhoz odaültem Calum mellé és beszélgettünk.
-Nikinek van barátja?-kérdezte izgatottan Ashton.
-Nem, nincs. Miért kérdezed?
-Csak úgy. Azt hittem, hogy van köztük valami Lukekal.
-Jelenleg nem tudok róla, hogy esetleg együtt lennének, de régen volt köztük valami. Akkoriban majdnem jártak,de sajnos nem jött össze nekik. Pedig annyira cukik lennének együtt. Látom, ahogy Luke Nikire néz, látszik még rajta, hogy szereti. A repülőtéren is amikor megpillantotta, akkor tudtam, hogy még mindig szereti. Remélem még Niki is szereti Lukeot.-mondtam miközben éreztem, hogy smst kaptam, mert rezgett a telefonom. Luketól jött. Azt írja, hogy találkozzunk lent a halban és, hogy siessek. Megmutattam az üzit Calumnak is, hogy tudja merre leszek és kivel. Amikor elkezdődött ez az "ügy" a lelkemre adta, hogy mindig mondjam meg neki, hogy kivel vagyok és, hogy hol. Nagyon félt és ez megnyugtat. Szerelmes lettem belé.
Bocsánat a rövid részért. Szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek!
Kellemes ünnepeket!
Lehetséges, hogy ez lesz az utcsi rész ebben az évben, bár még nem biztos. Megpróbálok hozni még egyet, de addig is érezzétek jól magatok!
Puszi Bea <3
DU LIEST GERADE
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanfictionSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...