Dainan szemszöge
Most jöttem el John lakásától és a szállodába tartok. 30 perc múlva meg is érkezek, majd kiszállok és besétálok az ideiglenes otthonomba. A fiúk szobája felé tartok, hogy figyelmeztessem őket, holnap fellépésük lesz. Persze le kell mondaniuk szegeny kis Bega miatt és majd a pénzt is át kell adniuk nekem. Ha már megint "normál" életet fognak élni, akkor sem fogom őket békén hagyni, hiszen az egész életüket akarom tönkre tenni.
Mikey szemszöge
-Sracok ki kell találnunk valamit. Dainan is benne van ebben az egészben, valahogy meg kell zsarolnunk. Nem hagyhatjuk, hogy szórakozzon velünk. Holnap fellépés van, muszáj fellépnünk.
-De Mikey, ha fellépünk elvesztjük Begát. Le kell mondanunk. Nem veszthetem el a húgom is.Niki szemszöge
-Srácok igaza van Mikeynak. Több ezer rajongótok van. Nem hagyhatjátok őket cserben. Mind számítanak rátok. Dainan el fogja intézni nektem, hogy felléphessetek, meg kell zsarolnunk valamivel! Ti régebb óta ismeritek, biztos tudtok valamit, ami segíthet.
-Én nem tudok róla semmit, sosem érdekelt mi van vele.-mondja Mikey.
-Én sem ismerem elég jól. Nem sokat beszélgettünk egymás életéről. Lehet, hogy én vagyok a legidősebb és ezért én is beszéltem vele a legtöbbet, de nem tudok semmit.
-Luke te nem tudsz valamit?
-Sajnos nem.
-Hát én lehet, hogy tudok valamit. -szólal meg Calum-
-Ne szórakozz Calum, te szinte semmit sem beszéltél vele, azon kívül, hogy folyton vitatkoztatok.
-Luke! Had mondja már el, ne légy ilyen goromba. Mi bajod van vele?
-Semmi. Mondjad.
-Ugyebár Dainannak van egy lánya, a kicsi Sophie.
-Jó, és?
-Had fejezzem már be! Szóval Dainan babyszittert keres neki, mert holnap idejön a kiscsaj. Niki pedig elvállalhatná és...
-Igen és akkor elrabolhatnánk, majd megfenyegethetnénk vele. Ez remek ötlet Cal. Visszamegyek a szobámba.
-Jó, menj csak.
Elindultam kifele. Mikor kiléptem az ajtón bele botlottam Dainanbe.
-Ohh, nagyon sajnálom. Már itt sem vagyok.
-Várj! Beszélni szeretnék veled.
-Velem?
-Igen. Tudod holnap érkezik a lányom és babyszittert keresek neki. Szóval arra gondoltam, hogy vigyázhatnál rá.
-Rendben. Akkor holnap találkozunk.
-Köszönöm, nagyon hálás vagyok, igazán lekötelez.
-Áhh, semmiség. Már nagyon várom.Dainan szemszöge
Nagyon tetszik nekem ez a Niki. Olyan gyönyörű. Hozzám való lány. Nagyon vonzódom hozzá. Lehet, hogy a napokban, ha végre lezártuk ennek az ügynek az első részét, akkor randira hívom.
Előszőr is bocsánat a rövid részért. Másodszor meg köszönöm a rengeteg megtekintést és csillagot.
Puszi Bea❤
YOU ARE READING
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanfictionSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...