-Kérdezz.-mondta Calum.
-Mesélsz a bandátokról?-kérdeztem izgatottan.
-Persze, de gondolom a bátyád már sok mindent elmesélt.
-Nem, még semmit.-mondtam kicsit szomorúan.
-Hát... hol is kezdjem...-kezdett bele a történetébe. Úgy egy órát dumált magukról, mikor belépett az ajtón Luke.
-Sziasztok.-köszönt Luke fáradtan.
-Szia.-köszöntünk kórusban Callal.
-Bega te itt fogsz velünk aludni ebben a szobában.
-A kanapén?
-Nem, hoznak be neked egy pótágyat.
-Rendben. Szerintem én most elmegyek fürödni, jó?
-Jó, menj csak. Én addig elintézem neked az ágyat.-mondta és már el is viharzott. Én odasétáltam a bőröndömhöz és kivettem belőle a pizsim meg a tusfürdőmet, samponomat, fogkefémet stb. Besétáltam a fürdőbe és magamra zártam. Lepakoltam a cuccom és levetkőztem. Beálltam a zuhany alá és magamra folyattam a meleg vizet. Megmostam a hajam meg a testem. Mikor végeztem elzártam a csapot és magamra tekertem a törölközőmet, egy másikat meg a hajamra. Fogat mostam és megszárítottam a hajam. Felöltöztem és mire végeztem már volt is ágyam. Utánam Calum ment be a fürdőbe. Én addig megkerestem a fülesem és bedugtam a telefonomba. Elindítottam rajta a kedvenc albumomat. Már egy fél órája hallgathattam a zenéim mikor Cal kijött a fürdőből, egy szál alsógatyában. Ránéztem és elakadt a lélegzetem. Folyamatosan a kigyúr felsőtestét bámultam, amit ő észre is vett, kis pír szökött az arcomra.
-Ne bámulj ennyire feltűnően, tudom, hogy jól nézek ki.-elkezdett kacagni. Lehajtottam a fejem, nem tudtam mit mondani, annyira elpirultam. Calum odajött hozzám és felemelte az állam, így kényszerítve, hogy a szemébe nézzek.
-Tudod, nagyon aranyos vagy.-mondta lágy hangon. Olyan gyönyörű szép mogyoró barna szemei vannak. Egyszerűen elveszek benne.
-Köszi.-csak ennyit tudtam kinyögni. Cal felállt és az ágyához sétált, leült rá és közben le nem vette rólam a tekintetét.
-Sziasztok.- jött be Luke az ajtón.- Calum öltözz már fel! Most már nem meztelenkedhetsz, úgy mit eddig!-ordított Luke Calra.
-De miért, a húgodnak is bejön.-ezzel rám kacsint, amibe szintén belepirultam.
-Csak öltözz fel!-mondta mérgesen Luke.- Elmegyek, lezuhanyzok, addigra legyen rajtad valami és ne csináljatok semmi rosszat.
-Igen is főnők.-röhögött Calum. Luke csak ránézett és megrázta a fejét. Aztán rám kapta tekintetét és én csak bólintottam neki, ezzel jelezve, hogy nem csinálunk semmi rosszat. Luke megfordult és bement a fürdőbe. Hoody közben talált magának egy pólót amit fel is vett. Aztán rám nézett és jelzett, hogy menjek oda hozzá. Felálltam az ágyamról, a fülesemet meg a telefonomat ledobtam az ágyamra és odasétáltam a fiúhoz. Ő közben elfeküdt az ágyon és én mellé feküdtem. Elkezdtünk beszélgetni és jobban megismerni egymást. Egy csomó mindent megtudtam róla, és ő is rólam. Tök sok mindenben hasonlítunk egymásra, ugyanolyan zenéket hallgatunk, ugyanolyan a stílusunk stb.
-Na Bega, menj a helyedre, lekapcsolom a lámpát.-mondta Luke. Észre sem vettem, hogy kijött a fürdőből.
-Mi vagyok én, kutya?!-kérdeztem. Erre Calummal elkezdtünk röhögni. Luke meg csak értetlenül nézett. Felálltam és az ágyamhoz sétáltam. Ledobtam magam a kényelmes fekvőhelyre, és már aludtam is. Reggel Luke keltett, hogy siessek, mert menni kell reggelizni. Felálltam az ágyamból, odasétáltam a bőröndömhöz és kivettem belőle egy fehér rövidnadrágot, egy fehér-kék csíkos, pántos felsőt és bementem a fürdőbe. Megmostam az arcom, fogam, kifésültem a hajam és felkötöttem egy copfba, felkentem egy halvány sminket és visszamentem a bőröndömhöz. Kivettem belőle a fehér vans cipőmet, ami azzal a mozdulattal fel is vettem, még kivettem pár ékszert amit fel is vettem és késznek nyilvánítottam magam. A fiúkkal lementünk az ebédlőbe és mindenki leült a tegnapi helyére. Kihozták a reggeliket, amiket hamar el is fogyasztottunk.
-Fiúk ma próba van, ugye nem felejtettétek el?-kérdezte Dainan, a fiúk menedzsere.
-Nem.-válaszolták kórusban a fiúk.
-14:45-re a próba teremben legyetek!-mondta Dainan.
-Rendben.-válaszoltak a fiúk. Reggeli után felmentünk Ashtonék szobájába és Mikey bekapcsolta a rádiót. Egy nagyon ismerős szám ment éppen.
-Ez olyan ismerős.-gondolkoztam hangosan, erre a fiúk elkezdtek röhögni.-Mi van?-kérdeztem felháborodottan.
Köszönöm a sok olvasót! Ne felejtsetek el csillagozni és komizni!
Szeretlek titeket!
Puszi Bea <3
YOU ARE READING
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanfictionSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...