Koncert nap 2/2
Dainan szemszöge
Nem rég megérkezett a lányom, Lena. Egyből elindultunk Niki szobája felé, amikor találkoztunk Calummal. Szóltam neki, hogy szóljon Nikinek, hogy megérkezett a lányom és átvehetné. Cal egyből rohant is fel. Addig a lányomat leültettem a kis asztalka mellé és én is helyet foglaltam. Elképzeltem milyen lenne ha mar mi hárman egy család lehetnénk. Biztos vagyok benne, hogy Lena is szeretné Nikit és anyukájának tekintené. Csak legyünk már túl ezen az egészen...
Niki szemszöge
Miután Calum kiment és sikeresen felöltöztem kimentem a szobából át a fiúk szobájába.
-Calum!-ordítottam fel, mire az említett személy kidugta fejét az egyik szobából.- Mi volt olyan fontos, hogy megzavarj minket?
-Megérkezett Dainan lánya, Lena és le kéne menned a halba, ott várnak rád.
-Oh... Köszi, hogy szóltál, már rohanok is.
-Nincs mit.😉
Lerohantam a lépcsőn egyenesen a halba, ahol Dainan ült a lányával. Mikor Dainan megpillantott felállt a székből és bemutatta nekem a lányát. Külsőleg a lány cseppet sem hasonlított az apjára. Míg neki gyönyörű szép hosszú szőke haja van és kék szeme az apjának fekete haja és zöld szeme. Az arcvonásaik is mások voltak.
-Szia én Niki vagyok és én fogok rád ma délután vigyázni.
-Szia.-köszönt illedelmesen. Félénk kislánynak tűnik, azt majd meglátjuk mi lesz.Dainan szemszöge
Miután magára hagytam a lányom Nikivel felmentem a fiúkhoz, mert beszélni akartam velük.
-Szóval, mivel ma nem fogtok fellépni ezért ki kell álljatok a közönség elé és el kell nekik ezt mondanotok. Megírtam előre a szöveget, kérlek ezt tanuljátok be és mondjátok el.-átnyujtottam nekik a kis papírkát, mire ők tágra nyílt szemekkel bámultak rám.-2 óra múlva találkozunk a színpadnál. Sziasztok.Calum szemszöge
A fiúkkal a papírt tanulmányoztuk, amikor hirtelen több rendőr is benyitott a szobánkba.
-Jó napot kívánok, maguk a híres ausztrál banda, a 5 seconds of summer?
-Jó napot, igen mi vagyunk.
-Nem tudják véletlenül, hogy hol találom a menedzserüket, Dainant?
-Nemrég ment be a szobájába. Minden rendben van?
-Nem nincs, kérem maradjanak itt. Nemsokára tájékoztatom magukat az eseményekről.-ezzel sarkon fordult a rendőr és elhagyta a szobát, páran itt maradtak velünk a többi pedig ment a főkapitány után. Csak telt múlt az idő, amikor Niki rontott be a szobába hatalmas mosollyal az arcán.
-Nyertünk.-csak ennyit mondott és minden megváltozott. Lattuk, ahogy Dainant beültetik a rendőrautóba Johnékkal együtt. Nem hittem a szememnek. Azt hittem, hogy csak álmodom, de amikor megláttam Begát, amint felém fut és a nyakamba ugrik, tudtam, hogy ez a valóság és tényleg vége ennek és boldog lehetek a szerelmemmel. Miközben Begával nagyban ölelkeztünk, odajöttek a többiek is és csapat ölelést tartottunk. Leírhatatlanul boldog voltam. Elengedtük egymást és megpillantottuk Dainan lányát, aki végignézte, ahogy az apját elviszi a rendőrautó. Ott ült a lépcsőn és zokogott, nem maradt neki senkije, az apja volt az utolsó családtagja. Elkeztünk közelíteni a kislány felé, aki még minid csak sírt, mikor idaértünk hozzá felnézett ránk és mégjobban sírt. Nagyon megsajnáltam őt. Ő nem tehet róla, hogy az apja egy szélhámos. Leültem mellé és átöleltem törékeny kis testét. Ő szorosan hozzám bújt, elkezdtem simogatni a hátát nyugtatásképp. Kicsit segített ez neki megnyugodni, de tudta, hogy ezután már semmi nem lesz rendben......Sziasztok, először is bicsánat a késői részért, másodszor pedig ezen a részen kívül már csak egy rész és egy epilógus lesz, addig is tartsatok velem.
Puszi Bea❤
ESTÁS LEYENDO
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanficSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...