~20~

153 9 0
                                    

Sziasztok. El sem hiszem, hogy már 2,34nál tartunk! Ez nagyon nagy megtiszteltetés. Nagyon boldog vagyok és ennek örömére meghoztam az új részt. Sajnálom, hogy mosanában ilyen kevés részt tudtam csak hozni. Sajnos nincs túl sok ötletem a könyvhöz, de ne aggódjatok. Ezentúl megpróbálok gyakrabban részt hozni. Viszont nemsokára itt lesz a "könyv" vége, ami azt jelenti, hogy olyan 5-7 rész van már csak hátra. Addig is tartsatok velem. Itt az új rész!
👇

Bega szemszöge

Itt ülök ebben a koszos pincében kikötözve. Nagyon kivagyok. Nem tudom mit tegyek. Félek, nagyon. Még mindig nem bírom felfogni, hogy Dainan is benne van ebben az egészben. Már semmit sem értek.
Hangokat hallok, lépteket és egyre jobban erősödnek. Aztán nyílik az ajtó és John lép be rajta. Egy kamera van a kezében meg valami zacskó.
-Szia babám. Most egy kis videót fogunk felvenni a fiúk számára.
-Már megint? Ma ez lesz a második.
-Tudom, de kell valami ami sürgeti őket. Na most, szépen felveszed ezt a ruhát -mutat a zacskóra- és szórakozunk egy kicsit-
kacsint rám majd elhelyezi a kamerát szemben az ággyal és kikötözi a kezem. Megkapom a zacskót, majd öltözni kezdek. Megint nyílik az ajtó és bejön Dainan is. Miután átöltöztem az agyra fektetnek és újra kikötöznek. Dainan a kamera mögé áll, John az ágyra ül, majd megkezdődik a mai nap második kínzása.

Calum szemszöge

Szét vet az ideg. Kibaszott szar érzés, hogy nem tudom mi történik éppen Begával. Meg hát itt ez a levél... Végre valóra vált az álmom. Befutottunk a fiukkal, azt csinálom amit már kiskorom óta akarok, zenélek. Addig minden olyan jól alakult amíg meg nem jelent ez a John és tönkre nem tett mindent. Elvette a szerelmem és most a karrierem is el akarja venni. Ezt már nem bírom. Férfi létemre elsírom magam, megint. Nagyon magam alatt vagyok, ahogy a többiek is, főleg Luke, na meg Niki. Persze Mikey és Ash is teljesen kiborultak. Mindenki némán ül a kanapén vagy a földön és gondolkozik. Ezer meg ezer gondolat járkál a fejünkben. Össze vagyunk zavarodva és nem tudjuk, hogy mit tegyünk.

Bega szemszöge

Vége van a kínzásnak. Dainan vissza ment a fiúkhoz a szállodába, John meg nem tudom mit csinál. Megint itt ülök a székben, kikötözve és várom a csodát, hogy valaki megmentsen, de tudom, hogy senki nem fog értem jönni. Itt fogok meghalni ebben a kibaszott pincében, egyedül. Már nem bírom tovább, könnyeim megindulnak és végig folynak arcomon, majd a nadrágomra potyognak. Csak sírok, egyre keservesebben és nem tudom abba hagyni. Miért pont velem történik meg ez? Miért? Mi rosszat tettem én a világ ellen, hogy így büntet? Ezernyi kérdés jár a fejemben és semelyikre nem találok választ.

Ashton szemszöge

-5 óra elteltével-
A srácokkal éppen a nappaliban ülünk és várjuk a csodát, de semmi nem történik. Hirtelen azon kapom magam, hogy rezeg a telefonom. Előveszem és meglátom, hogy Begától jött üzenet.
-Hé sracok! Üzenet jött Begától.
-Mutasd!-kiáltanak rám egyszerre a srácok.  Oda adom a telefonom Lulenak, aki elindítja a videót. Szegény lányt már megint kínozzák. Csak hallgatom, amikor észre veszek egy ismerős hangot.
-Álj! Luke tekerd vissza.
-Még.... Jó.... Indítsd! .... Halljátok?
-Mit?-kérdezi Mikey
-Figyeljetek, egy ismerős hangot hallok.
-Ez nem olyan, mint Dainan hangja?-kérdezi Niki.
-De, ez Dainan. Mit keres ott? Mi ez az egész?

Remélem tetszett! Még egyszer nagyon köszönöm nektek, hogy ennyien olvassátok.
Puszi Bea❤

Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now