~11~

207 9 2
                                    

Bega szemszöge

Miután felértem, kiszálltam a liftből és kerestem egy jó helyet, ahol leülhetek. Találtam is egyet. Leültem és egyből sírva fakadtam. Nem bírtam tartani magam. Csak sírtam és sírtam, amikor hangokat hallottam. Megláttam ŐT. Még jobban sírva fakadtam. Én még nem állok készen rá. Miért velem történik ez meg.

-Lejárt a határidő.-mondta nevetve.

-De én még nem állok készen rá.-sírtam.- Had kérjek még egy kis haladékot, könyörgöm.-sírtam tovább. Elkezdett felém közeledni, én meg hátráltam. Falnak ütköztem és ő egyre közelebb volt hozzám. Mikor már elég közel volt, megölelt. Nem értettem. Most mi van? Eltolt egy kicsit magától, hogy a szemébe tudjak nézni.

-Nem adhatok több haladékot, így is elég sokat vártam.-mondta komoly arccal.-Nekem most van rád szükségem.-ordibált. A sírást abbahagytam, próbáltam erős lenni. Hirtelen nekem rontott, civakodtunk. Próbáltam megvédeni magam, de túl erős volt. Már az épület szélénél voltunk, amikor meghallottam Calumot, a nevemet kiabálta, de már túl késő volt mert leestünk az épület széléről. Próbáltam megkapaszkodni valamibe, hogy ne zuhanjunk tovább és sikerült is. Ott lógtunk élet-halál között. Én kapaszkodtam egy erkélyben és ő pedig a lábamat fogta. Próbáltam magunkat felhúzni, bár nem bántam volna ha a pasast nem látom többet, de bűntudatom lett volna ha leesik. Felnéztem és megláttam Calum arcát. 

-Calum!-kiabáltam a fiúnak. Hála a jó égnek meglátott és elindult hozzánk. A pasas ficánkolt, próbált rajtam felmászni, ami sikerült neki. Felmászott és nem segített nekem. Elrohant, még csak hátra se nézett. Pár perc múlva megérkezett az én megmentőm. Felhúzott és szorosan magához húzott. Teljesen le voltam sokkolva. Azt sem tudtam hol vagyok. Calum felvitt a Lukekal közös szobájukba és lefektetett az ágyba. Mellém feküdt, én meg jó szorosan hozzá bújtam. 1 perc múlva betoppantak a többiek is. Luke amint meglátott, odafutott hozzám és jó szorosan átölelt. Úgy ölelt, mintha soha többet nem akarna elengedni. Anyáék halála óta, mindig oda figyelt rám. Mindig számíthattam rá. Tudom, hogy a történtek után magát foglya hibáztatni és egyedül sehova nem fog elengedni, amíg le nem zárul ez az ügy.

Calum szemszöge

-Bega-kiáltottam, de már túl késő volt, mert leestek a pasassal az épület széléről. Nagyon megijedtem. Nem akarom elveszteni őt, még csak most ismertem meg. Oda futottam az épület széléhez és a szememmel elkezdtem őket keresni.

-Calum-hallottam meg Bega édes hangját. Egyből oda kaptam tekintetem. Ott lógtak. A pasas a lábán csimpaszkodott. Elindultam a lifthez, közben összefutottam Lukekak, aki szörnyülködve nézett rám. Beszálltam a liftbe, úgy 2 emelettel lehettek lejjebb. Kiszálltam és bekopogtam egy csomó helyre, mire megtaláltam a helyes szobát. Kimentem a teraszra és felhúztam a lányt. A pasas eltűnt mire odaértem. Ha itt lenne biztos agyon verném. Felkaptam Begát az ölembe és bevittem a Lukekal közös szobánkba. Leraktam az ágyra és befeküdtem mellé. Hozzám bújt, annyira jó volt érezni, hogy itt van velem biztonságban. 1 perc múlva a fiúk is megérkeztek. Luke amint meglátta a húgát, oda futott hozzá és szorosan megölelte. Jó volt látni, hogy egyenlőre minden rendben. Sajnos a pasas megszökött, úgy hogy még lesznek problémáink. Csak reménykedni tudok, hogy elkapjuk és börtönbe kerül.

Luke szemszöge

Miután Begát biztonságba tudtam, felhívtam Nikit. Elvonultam és már tárcsáztam is.

-Szia Luke. Ugye minden rendben van?

-Igen, de a pasas megszökött.

-Kimegyek hozzátok.

-Rendben gyere, de vigyázz magadra. Küldök neked repülőjegyet. 

-Rendben köszönöm.

-A reptérre meg majd kimegyünk eléd.

-Rendicsek.

-Holnap már indulj is. Még ma elküldöm a repjegyet.

-Oksi. Begának ugye nem lett semmi baja?

-Nem jól van. Kisebb sokk érte, de ezen kívül jól van. Holnap hívj ha indulsz és ha megérkezel.

-Feltétlen. Megyek összepakolok. Add át üdvözletem Begának. Szia.

-Rendben, szia.-és ezzel bontottam is a vonalat. Visszamentem a többiekhez, ekkor kaptam egy üzenetet. A pasastól jött, aki Begát akarja bántani. Képet küldött, megnyitottam. Úr isten, nem hiszek a szememnek, ez...

Remélem tetszett ez a rész. Ha igen akkor komizzatok és votoljatok.
Puszi Bea <3









Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now