~3~

290 18 2
                                    

Legelőször egy kis cetlit találtam benne amin az áll "Szia, megérkeztünk éppen és egészségesen. <3 Puszil Luke :* " Nagyon örültem neki, hogy jól van. Tovább néztem és találtam benne egy ruhát, olyan gyönyörű és KÉK színű, ez a kedvenc színem. Aztán találtam még egy cetlit amit szintén Luke írt. "Remélem tetszik a ruha és ez az a darab amit 1 hónappal ezelőtt néztük ki neked :D "

-Köszönöm Luke, annyira szeretlek.- kiabáltam el magam. Olyan boldog vagyok, Luke megígérte, hogy minden este beszélünk és lám már hív is.

-Szia hugica.

-Szia bratyus, milyen Amerikában lenni?

-Nagyon szuper, és tetszett az ajándék?

-Igen, imádom, köszönöm. Annyira szeretlek.

-Én is téged. Viszont nekem most mennem kell. Jó éjt.

-Jó éjt és vigyázz magadra.

-Te is. Szia.-kinyomtam a telefont és elfeküdtem a kanapén. Aztán egyszer csak elnyomott az álom. Reggel mikor felkeltem gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem. Felvettem egy fekete csőnadrágot hozzá egy fekete "Normal is borring" feliratú pólót. Leszaladtam a konyhába és megreggeliztem. Utána leültem TV-t nézni és az Így jártam anyátokkal című sorozatot kezdtem el nézni. Olyan délután négy óra körül ebédeltem és utána leültem gitározni. James Arthur-tól az Impossible-t kezdtem el gitározni és énekelni.

-I remember years ago

Someone told and I should

take Caution when it comes

to love

I did

-And you were strong and I

was not My illusion, my

mistake

I was careless I forgot

I did

.......

Impossible

Impossible

Impossible Impossible

Mikor a szám végére értem, bekönnyesedett a szemem. Lukeal mindig ezt a számot játszottuk el. Ő gitározott én énekeltem. Még 1x-2x elénekeltem és utána, még egy kicsit tévéztem és megnéztem a telefonom. Kaptam egy üzit Luketól: "Bocsi de ma nem tudunk beszélni :( Interjúra megyünk, majd holnap írok, szia." Miután elolvastam, vacsoráztam és lefeküdtem aludni.

7 hónappal később

Ma reggel arra keltem fel, hogy valaki nem akar leszállni a csengőről. Gyorsan felöltöztem és lerohantam a bejárati ajtó elé. A postás áll ott.

-Jó napot.-köszöntem.

-Jó reggelt, csomagot hoztam Bega Hemmings számára.-mondta a postás kedvesen és átnyújtotta nekem az ici-pici dobozt és elment. Gyorsan berohantam a házba és leültem a kanapéra. Ölembe vettek a kis dobozt és elkezdtem kibontani. Egy repülőjegy volt benne Madridba, Spanyolországba. Találtam benne még egy cetlit, amin az állt: "Szia Bega. Ez egy repülőjegy Madridba, mivel ott lesz az utolsó koncertünk, gondoltam meghívlak, meg persze azért is mert sokszor mondtad, hogy el akarsz menni Spanyolba és hát itt a legmegfelelőbb alkalom, hogy ellátogass oda. Puszi Luke "



Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now