~19~

150 10 0
                                    

Dainan szemszöge:
Jelenleg itt vagyunk John házában és a kanapén ülünk. Bega a pincében van kikötözve. Nagyon dühös vagyok Johnra, mert tudom, hogy a fiúk képesek lesznek felépülni és folytatni fogják az éneklést Bega miatt. Viszont én azt szeretném, hogy tönkre menjenek. Ez nagyon szar ötlet volt Johntól.
-John!
-Igen?
-Ezt nagyon elcseszted! Ezzel nem fogjuk tudni őket tönkre tenni. Talalj ki valamit amivel jóváteheted!
-Jó, rendben. De most hagyj!
-Most talalj ki valamit!
-Muszáj? Nem eleg holnap?
-Nem, ugyhogy hajra.
-Oké.

Luke szemszöge
Nagyon jó volt a tegnap estém. El sem hiszem, hogy megtörtént. Olyan boldog vagyok. Nikivel minden jól alakul. Szeretem őt.

Niki szemszöge
Nem tudom szavakba önteni a tegnap estét. Hihetetlen, hogy megint a karjai közt keltem. Úgy érzem, hogy most jött el a mi időnk.
-Jó reggelt csipkerózsika.-puszilta meg Luke a homlokom.
-Neked is jó reggelt.
-Megyek csinálok kávét, kérsz?
-Igen, köszönöm.

Luke szemszöge
Lassan kikeltem az ágyból és bementem a konyhába. Megcsináltam a kávékat, majd vissza mentem a szerelmemhez. Még mindig az ágyban feküdt. Olyan gyönyörű.
-Tessék.
-Köszi.
Nyomtam egy csókot a szájára, majd belekortyoltam a kávémba. Aztán egy ajtó nyitódást és csapodást hallottam és megjelentek a fiúk.
-Nem akarjuk megzavarni az enyelgésetek, de Begáról van szó.
-Mondjad!- kiáltottunk egyszerre Nikivel.
-Smst kaptunk tőle. Vagyis inkább Johntól... Egy videót küldött... amiben...-Ash lehajtotta a fejét és felém fordította a telefont.
-A kurva anyját, ha megtalálom biztosan kicsinálom.-mondtam dühösen. Mi a... Én ezt már nem értem, akkor az a pasas hazudott és én jépes voltam hinni neki. Olyan hülye vagyok. A böröndömhöz mentem, majd felöltöztem. Közben a fiuk is elhagyták a helységet és Niki is elkezdett készülődni. Mikor kész lettünk összeültünk a fiúkkal meg Nikivel.
-Van még valami a videón kívül?-kérdezem reménykedve a sracoktól.
-Egy üzenet, ezt még nem olvastuk el, gondoltuk meg várunk vele titeket is.-közölte Ashton idegesen.
-Oké, akkor olvasd!-utasítottam.
-Kedves Luke,
Ha meg akarod menteni a kedves kis hugicádat, akkor fejezd be a zenélést a haverjaiddal együtt. A pénzetek 90% át pedig át kell adnod a menedzsereteknek.
U.I.: Minnél többet gondolkodsz, annál rosszabb lesz a hugocskádnak, úgyhogy minnél előbb dönts!
                                                                   -John
-Mi a...

Sajnalom, hogy rövid lett a rész, megpróbálok hosszabbakat hozni és egyre gyakrabban is.
Puszi Bea❤

Bega = gyönyörű (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora