~5~

269 10 1
                                    

Reggel a kanapén keltem fel. Tegnap tévézés közben biztos elaludtam. Feltápászkodtam és bementem a konyhába. Elővettem a kedvenc müzlim és kiraktam egy tálba. Miután elfogyasztottam, felmentem a szobámba és felöltöztem. Átmentem a fürdőszobába és elvégeztem a reggeli teendőimet. Megkerestem a repülőjegyem, megnéztem, hogy holnap pontosan, mikor indul a gépem. 6:00-ra kint kell lennem a repülőtéren, mert 6:15-kor indul a járatom Spanyolba. Úgy látszik, hogy holnap 5:00-kor kell kelnem, hogy időben oda érjek. Gondolatmenetemből a telefon csörgése zökkentett ki. 

"-Szia hugi, várod már?-köszönt Luke vidáman."

"-Szia, nagyon várom már. El sem hiszem, hogy holnap már látni foglak, annyira boldog vagyok. Meg nagyon kíváncsi vagyok, hogy kikkel zenélsz együtt."

"-Hát... holnap már megtudod."

"-Tudom, ez olyan hihetetlen."

"-Ugye nem zavarlak?"

"-Nem, dehogy is."

"-Akkor jó. Már összepakoltál?"

"-Igen, már mindent bepakoltam."

"-Szia Luke húga."- szolt bele egy ismeretlen.

"-Szia, te ki vagy?"

"-Mike vagyok."

"-Te bandatag vagy?"

"-Igen, én gitározok."

"-Az jó."

"-Szia... Visszaadom a bátyádnak a telefont."

"-Szia."

"-Bocs, csak ez az idióta elvette a mobilom és kirohant vele a szobából."

"-Ohhh.... semmi baj, szóval akkor ő volt Mike."

"-Igen. Már érzem, hogy ti ketten nagyon jóba lesztek."

"-Hát... remélem is."- mondtam nevetve, majd még vagy egy órát beszélgettünk. Miután elköszöntünk egymástól, úgy döntöttem, hogy elmegyek a Starbucks-ba és elköszönök Nikitől. Felvettem a cipőm és felkaptam a deszkám, kiléptem az ajtón. Mikor odaértem leültem a szokásos helyemre, aztán pár perc múlva megérkezett Niki.

-Szia Niki.-köszöntem neki vidáman.

-Szia Bega, mit kérsz?

-Szokásosat, figyu beszélnem kell veled.

-Rendben.-mondta és elment a rendelésemért.

-Tessék, valami baj van?

-Köszi, nem nincs. Holnap utazok Spanyolba.

-Az tök jó. Aztán, mikor hazaérsz, beszámolsz mindenről, rendben?

-Persze mindenképp.-közben megettem a máffinom és megittam a kávém.

-Na... nekem vissza kell mennem dolgozni. Vigyázz magadra.-megpuszilt és elment. Én feláltam és haza mentem.

Bocsánat a rövid részért,de elkezdődött a tavaszi szünet és nem ezzel voltam elfoglalva :( Tudjátok most költöztem fel a szobámba és a cuccaimat pakolgattam :)

Nagyon szépen köszönöm azoknak akik olvassák a történetem. Sokat jelent nekem :)

Puszi Bea :*







Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now