-Ez a mi a számunk.-röhögtek még mindig a fiúk.-Tudod nem hiába van menedzserünk, szerződést kötöttünk és már nem előzenekarként vagyunk jelen, hanem ez már a saját turnénk, csak nem világ körüli, az majd a jövő évben lesz.-kacagtak még mindig. Én felálltam a helyemről és megfogtam 4 párnát, amiket a fiúkra dobáltam. Először még csak meredten bámultak, aztán ők is elkezdtek dobálózni, és ez így ment addig amíg Mikey össze nem tört egy vázát. Mit keres itt egy váza, az előbb még nem volt itt, vagy igen?!
-Hupsz. Ezért én biztos kapni fogok Dainantől.-mondta Mikey szomorúan.
-Nem, én vagyok a hibás, mert én kezdtem el dobálózni a párnákkal. Sajnálom.-mondtam bűnbánóan.
-Figyeljetek ez bárkivel megtörténhetett volna.-mondta Ash.-Majd azt mondjuk Dainannak, hogy együtt törtük el a vázát.
-Rendben.- szólaltam meg egyszerre Mikeyval.
-Szerintem nincs rendben.-mondta Calum.-Dainan tuti azt foglya hinni, hogy én törtem össze és ti csak ki akartok húzni a bajból.-folytatta a fiú.
-Figyu, ha rákérdez, hogy pontosan ki is törte össze, akkor elmondom Dainannak, hogy én voltam a hibás, jó?-kérdezte Mikey a szomorú fiút.
-Jó.-vágta rá Cal, durcisan. Erre pont bejött Dainan.
-Ti meg mi a jó szent szart csináltatok már megint, Calum?-nézett a fiúra, aki egyből egy "Én megmondtam " fejjel nézett ránk.
-Én voltam!-mondtam szomorúan és lehajtottam a fejem.
-Nem, én tehetek róla, én törtem el a vázát!-kiáltotta mögülem Mikey.-Párna csatáztunk és lelöktem az egyik párnával a vázát. Sajnálom.-hajtotta le Michael is a fejét.
-Ashton ez igaz?-kérdezte Dainan, látszólag mérgesen.
-Igen, de ...-mielőtt Ash betudta volna fejezni a mondani valóját, Dainan kihívott engem a szobából.
-Saj ...-vágott közbe Dainan.
-Ne mondj semmit, csak egy váza.-ennél a mondatánál nagy kő esett le a szívemről.-Nincs kedved megviccelni őket?-suttogta.
-De, szívesen.-mondtam, immáron nevetve.
-A feladatod az lenne ...-kezdett bele. Elmondta, hogy mit is kéne csinálnom és visszamentünk a szobába.
-Fiúk!-kiáltott Dainan.-Bega bevallotta, hogy az ő ötlete volt ez az egész és úgy döntöttem, hogy mennie kell. Ja és a vázát is ki kell fizetnie.-miután befejezte, kiment az ajtón én meg a bőröndömhöz sétáltam és elkezdtem bepakolni a cuccaim.
-Bega nem mész sehova!-kiélt rám Calum.-Pakolj ki beszélek Dainannal.-ezzel ki is viharzott. Miután kiment elmondtam a fiúknak az igazat és csak röhögtek rajta. Idővel Cal is belépett és nem értette, hogy min nevetünk. Később őt is bevontuk és írtam egy üzit Dainnak. Aztán a fiúkkal lementünk ebédelni. Utána Lukeék elmentek próbálni és én egyedül maradtam a szobában. Elővettem a telóm, kaptam egy smst. A feladója ismeretlen.
"Szia Bega, emlékszel rám? Szerintem, igen. De ha esetleg mégsem akkor nézd meg a képet! "
Megnéztem a képet és én voltam rajta egy nálam vagy 15 évvel idősebb férfivel akinek nem látszódott az arca. Emlékszem, sajnos. Nem olyan rég történt amikor ...
Meghoztam a részt, remélem tetszik, bár elég ratyi lett, de ha esetleg mégis tetszett ne felejtsetek el votolni és komizni!!! :D
Puszi Bea <3
YOU ARE READING
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanfictionSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...