~18~

175 12 0
                                    

A tükör elé álltam és "megcsodáltam" a foltot a polómon. Hat mit is mondjak, nem volt kicsi. Kezeimet a polóm aljához raktam, megfogtam és egy határozott mozdulattal lekaptam magamról a ruhadarabot. Leraktam a pultra, majd visszanéztem a tükörbe. Megakadt a szemem a hasamon, ahol egy kissebb égésfolt volt. Hozzá érintettem a mutató ujjam, majd gyorsan el is vettem, mert nagyon fájt. Elkezdtem kutatni a szekrényekben hátha találok valamit, amivel bekenhetem a felületet. Megnéztem az alsó polcokat, de ott nem találtam. Áttértem a felső polcokra, majd megpillantottam a legeslegfelő polcon az elsősegéj dobozt. Na most ezt, hogy fogom leszedni? Kérdeztem magamtól. Aztán támadt egy ötletem. Felültem a pultra és lassan a térdemre emelkedtem, majd egyre feljebb, míg végül el nem értem a kiszemelt dobozkát. Megfogtam és elkezdtem kifele húzni, amikor is kiesett a kezemből és nekicsapódott a padlónak. Hirtelen megpillantottam Luke aggódó arcát, amint az ajtóban áll.
-Te meg mit csinálsz? És mi ez a hangzavar?-kérdezte zavarodottan.
-Sajnálom, csak leejtettem az elsősegéj dobozt.
-Azt látom.-nevet fel.
-Akkor meg minek kérdezed?!- nevetem el magam én is, miközben lemászok a pultról. Közben Luke egyre közelebb jön hozzám. Látszik rajta, hogy kicsit zavarban van.
-Ez mi?-mutat a hasamon lévő piros foltra.
-A forró tea miatt van.-sütöm le a szemeim, szomorúan. A srác tenyerébe veszi az arcom és megpuszilja homlokom.
-Gyere, bekenem neked.-mondja és kisétál a fürdőből, majd leül az egyik szék elé. Én is elindulok és leülök vele szemben. Kinyitja a dobozt és kiveszi belőle a megfelelő kenőcsöt. Leveszi a kupakját, nyom egy kicsit az ujjára és utána hozzá érinti a piros felületre. A hideg krém miatt kicsit megborzongok. Luke elkeni a krémet a bőrömön, majd vissza teszi rá a kupakot és belerakja a dobozba.
-Fáj?
-Csal egy kicsit, de már jobb.
-Akkor jó.-mondja és miközben feltápászkodik megpuszilja a homlokom. Nem kicsit önti el a pír az arcom.-Majd én vissza rakom a helyére.
-Köszönöm.
Luke bemegy a fürdőbe a dobozzal majd az én pólommal tér vissza.
-Tessék.
Felállok és hozzá sétálok, de még mielőtt kikapnám a kezéből a pólóm, magához ránt és szabad kezével átkarolja a derekam, majd megcsokol.
Csókunk elég hosszúra sikeredett. Miután szétváltunk egyenesen egymás szemébe bámultunk, csak álltunk és nem mozdultunk. Láttam a szemében a vágyat. Erre most én csaptam le ajkaira. Csókunkat egyre jobban elmélyítette. Aztán azon kaptam magam, hogy az ágyon fekszem és fölöttem Luke hinti be a nyakam puha csókokkal.
Bocsánat, hogy mostanában nem volt rész. Foghatnám ezt a tanulásra, de mind1. Köszönöm a rengeteg megtekintest es csillagot.
Puszi Bea☺❤

Bega = gyönyörű (Befejezett)Where stories live. Discover now