Bega szemszöge
Már lassan 1 órája várok a fiúkra, amikor megpillantok egy ismerős fekete kocsit. Ez John kocsija. El kell bújnom. Vajon, hogy talált rám? Elrejtőztem egy bokor mögé. Vártam egy kicsit és kinéztem a növény mögül. John állt velem szemben. Engem nézett. Biztos azt várta, hogy előbújjak.
-Mondtam, hogy megtalállak.
-Hogy találtál rám?
-Szerinted csak úgy a zsebedben hagyom a mobilod? Vagy tán a bátyád telefonját is csak úgy belerakom?
-Azt hittem vagy ennyire hülye.-mondtam flegmán. John arca hirtelen elvörösödött a dühtől. Nagyon megijedtem. 2 pasas megfogta a vállam és úgy kezdtek el ráncigálni a fekete kocsi felé. Beültettek, aztán mellém ültek. John az anyós ülésre ült. A vezető ülésbe, pedig egy nagyon ismerős személy foglalt helyet. Ez nem lehet igaz, hisz ez a fiúk menedzsere.
Luke szemszöge
Miután Bega hívott minket szoltunk Dainannak, hogy elmegyünk érte. Beültünk a limóba és lediktáltuk a sofőrnek a címet. Nincs valami közel az a múzeum, úgyhogy sietnünk kell.
Már kicsit több mint egy órája csak úton vagyunk.
-Mikor érünk oda?
-Már csak 2 perc. Nézz ki az ablakon, már lehet latni.-mondja a sofőr. Ugy tettem ahogy mondta es kineztem az ablakon. Tenyleg lehetett látni az épületet.
-Megérkeztünk.-mondja a sofőr és leparkol. Kiszállunk a kocsiból.
-Calum! Hívd fel Begát, hogy itt vagyunk.
-Rendben. .... Nem veszi fel!
-Próbáld újra! Addig ti menjetek be a múzeumba és kérdezzétek meg a recepciós nőt, hátha tud valamit.
-Jó, gyertek fiúk menjünk.
Niki szemszöge
A fiúkkal éppen a múzeum felé tartunk. Amint beértünk egyből a pultos nőhöz igyekszünk.
-Jó napot, tudna nekünk segíteni?
-Persze, miben segíthetek?
-Olyan 1 órája járt itt egy lány akinek hosszú szőke haja van, kék szeme és fekete farmerben meg fehér pólóban volt.
-Várjon egy pillanatot. ... Emlékszem, tényleg járt itt, de csak annyit kérdezett, hogy mi a neve ennek a múzeumnak és utána kiment az épület elé és telefonált.
-És nem látta véletlenül, hogy hova ment?
-Mielőtt maguk megérkeztek, ő találkozott 4 pasassal akik beültették egy fekete kocsiba és aztán elhajtottak.
-Köszönjünk az információkat.
-Remélem tudtam segíteni.
-Igen, köszönjük. Viszlát.
-Viszlát.
Vidssza mentünk a fiúkhoz, hogy elújságoljuk nekik a hallottakat. Nagyon megijedtem. Biztos vagyok benne, hogy John vitte magával.
Luke szemszöge
Mikot megláttam Niki sápadt arcát tudtam, hogy semmi jó nem fog fogadni.
-Mit tudtatok meg?-kérdezte Calum.
-Azt... mondta...-kezdett bele Niki de nem tudta folytatni. Oda mentem hozzá és átöleltem.
-Annyit mondott a nő, hogy nemrég vitte el őt négy pasas egy fekete kocsival.-válaszolta Niki helyett Ashton.
-Nem hiszem el, végre megtalálom életem szerelmét, erre meg elveszítem.-akadt ki Calum.
-Tudom haver mit érzel, én a nem vérszerinti hugomat veszítettem el.-mondta Mikey szomorúan.
-Én meg a bff-emet.-szólt hozzá a beszélgetéshez Ashton.
-Ne csüggedjetek, meg fogjuk találni.-mondom kicsit biztatóan.
Köszönöm az 1k megtekintést és 106 csillagot. Nekem ez nagyon sokat jelent.
Sajnálom, hogy eddig nem volt rész, megpróbáltam egy kicsit izgalmassá tenni ezt a mai fejezetet, remélem sikerült.
Mégegyszer nagyon köszönöm, annyira boldog vagyok.
Puszi Bea❤
YOU ARE READING
Bega = gyönyörű (Befejezett)
FanfictionSziasztok én Bega Hemmings vagyok, egy átlagos 17 éves lány. A bátyámmal élek együtt egy kis, kertes házban. A szüleim 14 éves koromban meghaltak, autó balesetben. Azóta vagyunk ketten a bátyámmal. Őt Luke Hemmingsnek hívják és 21 éves. Van egy zene...