"Ali"
Savaşın adını söylediği kişiyle kendimi kafamı oynatmak zorunda hissettim.Ama oynatmadım skjsjdj.
"Siz ne yapıyorsunuz burda Selin'le?"Selin'le kısmını bastırarak söyledi.
"Hiçç film falan izledik"
"Hadi ya bu kadar dip dibe olduğunuza göre korku filmiydi herhalde"
"Yok yaa romantik bir şeydi."dedi Savaş.Artık gerçekten uykum gelmeye başlamıştı.
"Savaş benim uykum geldi.Film de bittiğine göre gidiyom ben"Uykulu çıkan sesim ve yarım yamalak söylediğim kelimelerle ikna olmuş olacak ki başını salladı.
Bende yastığıma kavuştuğum anı hayal ederek müştemilattan çıktım.
Sabah uyandığımda rutin işlerimi halledip Savaş'ın Ali'yle ne konuştuğunu öğrenmek için Savaş'ın yanına müştemilata doğru yol aldım.(çok uzun bir cümle oldu lan kajskskl)
"Saaavaaaş?"
"Burdayım ya uyuyorum bağırma sabah sabah.Hayırdır rüyanda beni mi gördün?"
"Hayır benim akıllı arkadaşım dün ben gittikten sonra Ali ile ne konuştuğunuzu öğrenmek için geldim."
"Sadece aramızda ne olduğunu sordu bende sadece arkadaş olduğumuzu söyledim."
"Bunu neden merak etmiş ki?"
"Vallahi canım,onuda sen bileceksin."
"Oha Savaş oha saçmalıyorsun"
"Kim neyi neden saçmalıyor görürüz"
"Yoksa Ali sana bir şey mi söyledi?"
"Hayır söylemedi ama söyleseydide söylemezdim zaten bana güveniyor.Tıpkı senin bana güvendiğin gibi"
"Hem çok gıcık hemde çok iyisin ve sanırım bu ikisini bir arada tutmayı başaran yeryüzündeki tek varlıksın."
"İltifat olarak kabul ediyorum." Dedi çarpık gülümsemesini bana atarken.
Biz tatlı tatlı atışırken telefonuma mesaj geldi.
Nazlı
Kavaltıya gel seni bekliyoruz."Savaş Nazlı mesaj atmış ben kahvaltıya gidiyorum gelecek misin?"
"Tabiki ama bekle üstümü değiştirmem gerek."
"Tamam ben kapının önünde bekliyorum."deyip çıktım.
Kahvaltıya geldiğimizde herkes oradaydı.Bende Ali'nin karşısına geçtim Savaşta Nazlı'yı kıskandırma temalı kamu spotunun reklam yapımcısı gibi yanıma oturdu.
Ali dünkü kadar iğneleyici bakmasada sürekli beni izlemesi bile canımı sıkıyordu.
Kahvaltı sırasında neredeyse kimse konuşmamıştı.Ama kahvaltı sonunda Rana karısı sessizliğin bozdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanfikceMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...