İthaf: duruvecerenMultimedya:Aşkım ya ağlamış.
Leyla önümden çekildiğinde Ali'nin peşinden gitmek yerine kantine inmiştim.
Akraba meselesi olamazdı değil mi ?
Kim olduğunu bilmediğim babamın bir akrabası ile karşılaşma düşüncesi midemi bulandırmıştı.
Soyadı benzerliği ülkemizde çokça karşılaştığımız bir durumdu aslında.
Leyla kafamı karıştırmayı başarmıştı. Onun yüzünden başka bir şey düşünemiyordum.
Birkaç öğrencinin kantine doğru geldiğini gördüm. Zil çalmış olmalıydı.
Diğer derse de girmek istemiyordum. O yüzden hızla kantinden çıkıp okulun kapısına gittim.
Tam gördüğüm taksiye binecekken Orkun beni durdurdu.
"Selin, o gün poşetlerin bende kalmıştı. " diyerek elinde tuttuğu poşetleri taksinin bagajına yerleştirdi.
"Teşekkür ederim ayrıca o gün Ali'nin yaptığı için senden onun yerine özür dilerim. " gülümsedi.
"Önemli değil." Dedi ve kolumu sıvazladı.
"Selin!"
Ali'nin adımı söylediğini işittiğimde gözlerimi açabileceğim kadar açtım ve yavaşça ona döndüm.
"Ali ?"
"Bu şerefsizle mi birlikteydin ders boyunca ?"
"Hayır, Ali. Daha yeni gördüm onu. Poşetlerim onda kalmıştı onları verdi. "
"Benden buna inanmamı beklemiyorsun herhalde ?"
"Sana inanmıyorum Ali !"
"Ne bekliyorsun Selin ? Sana sinirleniyorum ve gidiyorum peşimden gelmiyorsun, derse girmiyorsun sonra seni Orkun ile beraber taksinin önünde buluyorum seni."
"Ya ben tek başımaydım. Nesini anlamıyorsun ?"
"İkiniz de derste yoktunuz Selin !"
"Ya ben Orkun'un derse girmediğini bile bilmiyordum. "
" Ya bırak ya!" Diyerek pardon bağırarak okulun içine girdi.
"Of!"
"Sıkma canını Selin. "
"Ya sen niye bir şey söylemiyorsun ? "
"Sizi bölmek istemedim de ondan. Neyse ben gideyim." Dedi ve görüş alanımdan çıktı.
"Abla gelmiyorsan boşalt bagajı. " diyen taksiciye döndüm.
"Sensin be abla ! Hem senin taksine kalmadım ben."
Hızla poşetlerimi bagajdan çıkardım. Taksici sabır çekerek uzaklaştı.
"Of of. Taksi bekle dur bir de ! " derken bir yandan da yürümeye başlamıştım.
Şimdi eve de gidemezdim ki! Annem ne olduğunu sorar dururdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanficMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...