Multimedya: Hikayenin yeni kapağı.İthaf: @alselhantoldelisi
Bölümü Imany- Don't be so shy dinlerken yazdım isterseniz multiden açabilirsiniz.
Bölüm sonundaki kısa açıklamayı okuyun lütfen!
Ali
Orkun'un evinde Selin'i ıslak saçlarıyla merdivenden inerken gördüğüm andan itibaren barda içkimi yudumluyorum.
Tamam belki de kafama dikiyor da olabilirim.
Bilmem kaçıncı bardağımı da kafama diktiğimde karşımda Leyla'yı gördüm.
"Ali." Bana dokunmaya çalıştığında onu engellemek amacıyla ayağa kalktım.
Fakat o kadar çok içmiştim ki ayakta durmakta zorlanıyordum. Mecburen Leyla'ya tutundum.
"O sürtük için mi bu kadar içtin ?"
"Seliğn hakkında düzgüğn konuş. Sensin sürtüğk. "
"O seni aldatsın sen hala onu koru. "
"Kes sesini !"
"Daha ayakta duramıyorsun, bana gidiyoruz. "
"Hağyır! Gelmiyoğrum. Benim seninle işiğm yok. "
"Sus da yürü. " dedi ve beni kendi arabamın önüne getirdi.
"Anahtarlar nerde ?" Diyerek anahtarları bulmak için ceplerimi ellediğinde kaşlarımı çattım.
"Elleme beniğ ! Al!" Dedim ve anahtarları kendim çıkararak ona verdim.
Beni yan koltuğa oturtturduktan sonra kendisi de sürücü koltuğuna geçti.
Araba durduğunda etrafıma bakındım. Burası Leyla'nın eviydi.
Leyla sürücü koltuğundan inerek benim oturduğum koltuğun olduğu yere geldi.
Kapıyı açtı ve beni koltuk altlarımdan tutarak arabadan çıkardı.
"Beni kendi evime götüğr." Dedim.
Leyla beni dinlemeyerek evin kapısını açtı ve beni içeri soktu.
"Ben Selin'i istiyoğrum. " dediğimde bana yaklaştı.
"Ama Selin yok. Bu gece ben varım. "
"Uzağk dur benden. " diyerek geriye gittiğimde telefonum çalmaya başladı.
Elimi cebime götürdüm ve telefonu aldım. Selin'in aradığını görünce hızla telefonu açtım.
"Seliğn ?"
"Ali ? Sarhoş musun sen. Nerdesin, kim var yanında ?" Sesini duyduğumda gülümsedim.
"Bilmem. " dediğim sırada Leyla konuşmaya başladı.
"Aliş bırak şu telefonu. Hadi. "
"Ali yanındaki kim Leyla mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanfikceMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...