2.Bölüm

866 73 23
                                    

Sabah mesaj sesiyle uyandım. Önce mesajı atan kişiye lanet okudum daha sonra kime lanet okuduğumu merak edip mesajı atan kişinin kim olduğuna baktım.

Aşağıda bekliyorum.

Doğru ya bugün Emre ile kahvaltıya gidecektik.

Hemen hazırlanıp aşağıya inerken bay ukala ile karşılaştım.

Tam yanından geçip gidecekken bir öküz edasıyla kolumdan tutup beni kendine çevirdi.

Biraz fazla yakın olduğumuzu yok sayamayacağımdan geriye doğru iki adım attım.

"Nereye gidiyorsun?"

"Sanane" deyip kolumu kurtarmaya çalıştım.

Tabii ki işe yaramadı.

"Bana cevap vermeden kurtulamazsın.Ben sorumun cevabını alırım,güzellikle veya zorla ama alırım."

açıkcası tehditkar ses tonu beni etkilemişti.Bir dakika replikler karıştı!ses tonu beni korkutmuştu.Evet evet bu daha doğru oldu.

"Emre ile kahvaltı edeceğiz,oldu mu?"
Dedim.

Kolumu daha çok sıktı.

Ağzımdan "ahh"diye bir inilti çıktığında(fesatlaşmayın please!:)önce koluma baktı sonra kolumu bırakıp hızlı ve sinirli adımlarla merdivenlerden yukarı çıktı.

Bende bahçeye çıktım.Emre ve oradaydı.Arabasına bindim.

Emre ile kafede siparişleri  beklerken aklıma gelen fikir ile kendimi tebrik ettim telefonumu çıkardım ve

"Hadi selfi çekilelim" dedim.

Emrede başıyla onaylayıp telefonumu elimden alıp fotoğrafı çekti.

Sonra telefonu bana verdi. İnstagrama girip fotoğrafı paylaştım.

Ali

Odamda bir o yana bir bu yana yürürken aynı zamanda Selin'i  düşünüyorum.Neden düşündüğümü bende bilmiyorum.Ama aklımdan çıkmıyor işte.

İlk gördüğümden beri koca gözlerini unutamıyorum. Bende bıraktığı etki hiç hoşuma gitmiyor ayrıca Emre gibi kız avcısının yanında dolaşması iyice sinirlerimi bozuyor.

Kafamı dağıtmak ve beynimdeki düşünceleri atmak için telefonumu elime aldım.

Gözüme çarpan ilk uygulamaya girdim.İnstagramda bir kaç caps vardı onları es geçip aşağılara indim.

Emre ve Selin'in fotoğrafı vardı.Bir dakika ne? Ben bunları görmek zorunda mıyım?Hay Allahım ya ben sizi unutmak için instagrama giriyorum ama sizin fotoğrafınızı görüyorum.

Telefonumun tuş kilidini kapatıp yatağın üzerine bıraktım ve terasa çıktım.

Teras boştu bu da benim işime gelirdi.

Tam Selin ve Emre aklımdan gitmişken merdivenlerden çıkan Selin'i gördüm.

Her zaman ki gibi telefonuna bakarak ilerliyordu.

Çabuk dönmüş olması beni şaşırttı.Ama bunu sorun edecek kadar gerizekalı değilim.

Selin

Emre ile birlikte kahvaltı ettikten sonra daha fazla dayanamayarak eve gelmek istediğimi söyledim.

O da beni eve bıraktı.Bende eve geldiğim gibi odama çıktım.

İçimden duş alma isteği geldi.Zaten üzerimde nedensiz bir yorgunluk vardı o da gider diye duşa girdim.

Sıcak su bütün yorgunluğumu alırken 45dakikadan fazla durduğumu düşündüğüm banyodan çıktım.

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin