Multide Orkun var!
"Seliğğn"
"Ne var başımın belası"
"Ayıp oluyor ama"
"Bence yerine oturdu neyse ne istiyorsun?"
"Bana duş aldır"
"Yuhh,sapıklaşma be hayvan!"
"İçin fesat senin kırık yılda bir kere iyiliğin dokunacak."
Şimdi siz diyeceksiniz ki ne var bunu söylemesinde eriyecek.Ama dağılmış saçları ve sarhoş çıkan sesi ile konuşarak beni etkisi altına almayı başardı.Evet kızlar siz siz olun Ali mertoğlundan uzak durun.Çünkü o benim.
"Off hadi yürü"
Sürükleye sürükleye banyoya getirdim.Tabiki sadece yüzünü yıkayacağım.
"Heyy, hani beni yıkayacaktın?"
"Ben öyle bir şey söylediğimi hatırlamıyorum."diyerek odasına götürdüm.
Hemen kendini yatağın üzerine bıraktı.
"Yaa Ali üzerini değiştirsene"
"Sen yapsan?" Hemen ona 'sen salak mısın'temalı bakışımı yolladım.
"Of bende değiştirmem."
Yatağı açarak içine girdi.Zaten başka nereye girecekse? Tövbesteyşın.
"Sende gelsene"
"Saçmalama Ali"deyip çıkacakken daha ne kadar tatlı çıkabileceğini düşündüğüm sesiyle
"Uyuyana kadar kal,lütfen"
"Peki." Dedim ve yatağın kenarına oturdum.Zaten Ali hemen uykuya daldı.
Bir daha fırsat bulamayacağımı bildiğimden onu izlemeye karar verdim.Gerçekten uyurken normalde olduğundanda tatlı görünüyordu.
Ellerimi saçlarında gezdirdim.Yumuşacıktı.Dalinle yıkanmıştı galiba.alsögkndjfösösl
Onu izlemeyi keserek odama çıktım.Nedenini bilmediğim bir heyecan ile uyumaya çalıştım.
Kahvaltıda yine sessizlik hükmünü sürmüştü.Bende izin isteyerek odama çıkacaktım ki Ali'nin sesini duydum.
"Selin"
"Efendim"
"Dün için özür dilerim.Biraz saçmaladım kusura bakma"
"Önemli değil" dedim ve gülümsedim.O da gülümsememe karşılık verdi.
"Neyse görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz"dedim ve merdivenlere yöneldim.
Odama gittiğimde Nazlı yatağımın üzerine oturmuş beni bekliyordu.Yani en azından ben öyle tahmin ediyorum.
"Nazlı hayırdır ikiz?"
"Ya Selin biliyorsun yarın okullar açılıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanfictionMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...