Selin
Yeni hayatıma hoşgeldin dememe dakikalar kaldı.Şuan annemin yeni eşinin evine doğru gidiyoruz.Nazlı ve Peri İzmir'den ayrılacakları için üzülüyorlar.Ama ben sadece geleceğime odaklanıyorum.Kim bilir belki orda bir sürü arkadaşım olur.Sonunda malikanenin önüne gelmiştik.Haluk abinin şoförlerinden biri gelip kapımı açtı.
Teşekkür edip arabadan indim.
"Hadi gelin,size yeni evinizi gezdireyim"Haluk abinin bu söylediğine karşılık ben gülümserken Nazlı ona öldürücü bakışlarından birini atıyordu.Annem bunu kesmesi için kolunu ittirirken bende daha fazla merakıma yenik düşmemek için köşkün kapısından hızlı adımlarla girdim.
Gerçekten burası dizilerdeki malikaneler gibi kocamandı.
Bende daha fazla dayanamayıp telefonumu çıkardım ve izmirdeki arkadaşlarıma hava atmak için bütün evi ve bahçeyi alacak şekilde bir selfie çektim.
Arkamdan Haluk abinin seslendiğini duydum.
"Efendim Haluk abi?"
"İzin verde sana odanı göstersinler,eşyalarını yerleştir daha sonra hazırlan ve yemeğe in."dedi.
Annem varken daha kibardı.
bende söylediklerini yapmak üzere merdivenlerden çıkıyordum ki bir doğa harikasına çarptım."Önüne bakmayı denedin mi hiç?"dedi afet.Ama artık ona 'bay ukala'demeyi düşünüyorum.
"Sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm."dedim.Ve laf sokmanın verdiği özgüvenle merdivenleri çıkmaya devam ettim.Ayak sesleri uzaklaşınca bay ukala'nın gittiğini anladım.
Odam çok büyüktü.Eşyalarımı yerleştirmem biraz zaman alsada bitmişti.
Kendime elbise bakıyordum.O sırada masmavi bir elbise gördüm.Aklıma nedense bay ukalanın gözleri gelmişti.Gerçekten çok güzeldi.Gökyüzü yada okyanus.Mavinin hangi tonu olduğunu belki bir gün kendisi söylerdi.Neyse ne saçmalıyorum ben ya.Tam o sırada odama Peri daldı.
"Abla 5 dakikan var aşağıda herkes seni bekliyor acele et."dedi.
Bende hemen mavi elbisemi üzerime geçirip aşağı indim.Gerçekten herkes beni bekliyormuş.
"Selincim,lütfen otur."dedi Haluk abi.
Bende bana söyleneni yaptım ve tek boş yer olan bay ukalanın karşısına oturdum.Sonra herkesle tanıştık.Bizim bay ukalanın adı Ali'ymiş.Ama bu onun ukala olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
Yemeğim bitince başımı kaldırdım.Bana bakan bir adet Ali görmeyi beklemiyordum.Benim ona baktığımı görünce hemen gözlerini kaçırdı ve
"Size afiyet olsun.Ben Emre'nin partisine gidiyorum."dedi
"O zaman Selinide götür."
"Ama baba.."
"Sana söyleneni yap"diyerek Alinin başını sallamasına sebep oldu Haluk abi.Tabi bu benim işime geldide çaktırmayın.
Siyah mini ve şık elbisemi üzerime geçirip aşağı indim.Ali arabasına yaslanmış beni bekliyordu.
Gerçekten çok şıktı.Üzerinde beyaz gömlek altında siyah pantolon..Çok çekici.Geldiğimi fark etmiş olacakki bana çevirdi gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ~ALSEL
FanfictionMerdivenlerden çıkarken bir doğa harikasına çaptım. "Önüne bakmayı düşündün mü hiç?"artık ona bay ukala demeyi düşünüyordum. "Eğer sen önüne bakmayı deneseydin belki bende düşünürdüm." <><><><><><><><><><><><><><><><><> "Gözlerinde senin gibi den...