21.Bölüm

502 52 78
                                    


Multimedya: Yeni bölümden.

Odamda aynanın karşısında ağladığımdan dolayı akan rımelimi silerken Peri odama girdi.

"Abla ?"

"Efendim ablacım ?"

"Ağladın mı sen ?"

"Yoo. Niye ağlayayım canım. Sana öyle gelmiştir. Hem sen niye geldin ki ?"

"Annemler yemeğe bekliyorlar seni. "

"Tamam bir tanem. Geliyorum 5 dakikaya. "

Peri başını aşağı yukarı sallayarak odadan çıktığında ben de işimi bitirip aşağı indim.

Gözlerim bir umut Ali'yi aradı. Ancak yoktu.

Ali yoksa zaten biz de yoktuk. Bitmişti işte. O aptal kızı bana tercih etmişti.

Yemeğimle oynadıktan sonra izin isteyerek masadan kalktım ve tekrar odama geçtim.

Sinirimden mi üzüntümden mi bilinmez ama sürekli ağlayasım geliyordu.

Ali'ye çok kızgındım, kırgındım. Ama yine de kokusunu özlemiştim.

En azından o yokken biraz da olsa odasında vakit geçirebilirdim.

Pjimalarımı giydim ve kimseye görünmemeye çalışarak Ali'nin odasına girdim.

Dolabındaki tişörtlerden birini aldım ve yatağın içine girerek tişörte sarıldım ve kokusunu içime çekerek uyudum.

_________

Saçlarımda hissettiğim eller ile uyandım. Ellerin sahibini öğrenmek için gözlerimi açtığımda karşımda Ali'yi gördüm.

"Ali ? Senin burada ne işin var ?!"

"Burası benim odam. Burada olmam gayet doğal. Asıl senin burada ne işin var ? Üstelik tişörtüme sarılmış bir şekilde."

"Kim senin tişörtüne sarılmış be! Yastık sandım ben onu ."

"Hı hı.Hadi diyelim öyle. O zaman benim odamda ne işin vardı ?"

"Sana ne ? "

"1.si burası benim odam. 2.si ben senin sevgilinim. "

" Biz ayrıldık Ali. Sen o kızı bana tercih ettin. "

"Yo ayrılmadık. "

"Ne saçmalıyorsun Ali ? Ayrıldık işte. Bitti. Ben sana o kızın yanına gidersen biter dedim sen de gittin. "

"Hayır, gitmedim."

"Ne demek gitmedim. "

"Basbayağı gitmedim. Savaşla beraberdim hep. Az önce döndük. "

"Ben öyle gidince sen o kızın yanına gittin sandım. "

"Şşh. Sence ben bir anlık sinirle aşık olduğum kızı bırakacak bir insan mıyım ?"

GÖKYÜZÜ~ALSELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin